Feyenoord 2008 - 2009
Op het bericht dat Gudde zegt dat ze rustig een profielschets van een trainer maken het volgende commentaar van een supporter(??)
Dit vind ik dan wel geinig.mario pizza 20 januari 2009 om 20:19:25 help mods!
Het gehele legioen is voor Mario Been is het dan zo moeilijk om een keuze te maken, of heeft het legioen helemaal geen inspraak meer.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar de assistent ziet het licht steeds meer en meer gaan schijnen, aan het einde van de tunneljoey schreef:Mwah, misschien raken er straks een paar geblesseerd in het Maasgebouw...LouisXIV & co schreef:Zal wel geen blessuretijd worden...![]()
Wat een zeperd weer. Ongelooflijk. En déze spelers klagen over Verbeek?

Maar tot die tijd blijft het leuk daar

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Het was leuker geweest als ze weer met elkaar, de politie en het maasgebouw op de vuist waren gegaan, maar dat applaus was misschien wel nog komischer. Die spelers hebben die gasten lachend een half seizoen in het gezicht staan pissen, maar een klein beetje kritiek of aversie? Nee hoor. Faienort, mijn faienort. Minkukels.
0-3! Vind het nogal wat. In een thuiswedstrijd die de laatste kans was om nog iets van dit seizoen te redden. Dan denk je toch niet dat ze er met drie op gaan. Hahaha! Ik had dit nooit verwacht. Feyenoord wordt steeds meer het debiele broertje van de topclubs. Nu spelen ze waarschijnlijk pas na het WK van 2010 weer Europees.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik weet niet wat voor beker ze vorig jaar van de KNVB hebben gekregen, maar duidelijk is wel dat het een uitstekende gifbeker is die nog lang niet leeg is. Na de 0-1 dacht ik nog wel dat ze terug zouden komen, maar toen die 0-2 viel schaterde ik het uit van het lachen, prachtig! 
Weet je wat nog het mooiste was? Het gejuich als ze bijvoorbeeld de bal 'veroverd' hadden, alsof de titel binnen werd gehaald, priceless!

Weet je wat nog het mooiste was? Het gejuich als ze bijvoorbeeld de bal 'veroverd' hadden, alsof de titel binnen werd gehaald, priceless!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Feyenoord Willem II
NEC Feyenoord
Feyenoord Sparta
Feyenoord FC Groningen
Ajax Feyenoord
De Graafschap Feyenoord
Feyenoord Vitesse
NAC Breda Feyenoord
Feyenoord PSV
AZ Feyenoord
FC Volendam Feyenoord
Feyenoord Heracles Almelo
Feyenoord FC Twente
ADO Den Haag Feyenoord
Utrecht Feyenoord
Feyenoord Roda JC
Succes!
Ik denk dat ze nog maximaal 15 punten pakken. Is dat genoeg om nacompetitie te ontlopen? Zal mij benieuwen!
NEC Feyenoord
Feyenoord Sparta
Feyenoord FC Groningen
Ajax Feyenoord
De Graafschap Feyenoord
Feyenoord Vitesse
NAC Breda Feyenoord
Feyenoord PSV
AZ Feyenoord
FC Volendam Feyenoord
Feyenoord Heracles Almelo
Feyenoord FC Twente
ADO Den Haag Feyenoord
Utrecht Feyenoord
Feyenoord Roda JC
Succes!

Ik denk dat ze nog maximaal 15 punten pakken. Is dat genoeg om nacompetitie te ontlopen? Zal mij benieuwen!
Kan alleen tegen Feyenoord scoren. Deed hij ook al met Kalmar.999 schreef:Maakt 2 goals, maar als iemand vind dat ie goed staat te voetballen mag ie me tegenspreken.Hij is langzaam, veel balverlies enz .. en de Feyenoord achterhoede hé ..Duke schreef:Inmiddels wel?999 schreef:Heb die Elm nog niks goed zien doen ..

Als ze van de niet vet gedrukte winnen, dan halen ze 18 punten en dat is dan genoeg omdat die niet vetgedrukte onder Feyenoord staat, dus die zouden dan minimaal 2 wedstrijden meer moeten winnen dan Feyenoord doet om de stand weer zo te trekken zoals hij nu is.
Dus nacompetitie kan je vergeten, als het zo zou gaan.
Dus nacompetitie kan je vergeten, als het zo zou gaan.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik moet toch weer even opmerken dat ik met enige verbazing (en plaatsvervangende schaamte) deze topic heb gelezen. Feyenoord is uitgeschakeld, terwijl ze niet in goede doen zijn en zelf op de 12de plaats staan, door de nummer 4 van de competitie.
Door wie werd Ajax ook al weer uitgeschakeld?
Rare jongens, die voetbalsupporters...
ps, af en toe zat ik gewoon te twijfelen of ik niet op AN terecht gekomen was. Het bleek toch echt AT te zijn....
ps2, je bent niet de enige Voetske. Ik hoop ook dat ze weer snel op een acceptabel niveau mee gaan doen.
Door wie werd Ajax ook al weer uitgeschakeld?
Rare jongens, die voetbalsupporters...

ps, af en toe zat ik gewoon te twijfelen of ik niet op AN terecht gekomen was. Het bleek toch echt AT te zijn....
ps2, je bent niet de enige Voetske. Ik hoop ook dat ze weer snel op een acceptabel niveau mee gaan doen.
In feite doet Ajax het ook al vele jaren slechter dan Feyenoord.
Ajax komt constant met materiaal aanzetten waarmee je kampioen zou moeten kunnen worden en ze doen het al jaren achtereen niet.
Feyenoord heeft jaren lang dat materiaal niet en steken telkens op de plaats waar ze dan ook thuis horen... dus eigenlijk doet Ajax het slechter dan Feyenoord.
Ajax komt constant met materiaal aanzetten waarmee je kampioen zou moeten kunnen worden en ze doen het al jaren achtereen niet.
Feyenoord heeft jaren lang dat materiaal niet en steken telkens op de plaats waar ze dan ook thuis horen... dus eigenlijk doet Ajax het slechter dan Feyenoord.