Feyenoord 2008 - 2009
Het probleem zit het hem in het feit dat hij dit soort berichten gewoon binnenskamers moet houden.
Dat hij met Feyenoord bezig is, vind ik ergens wel normaal, maar doe dat dan niet in vol ornaat in de pers toelichten.
Dat hij met Feyenoord bezig is, vind ik ergens wel normaal, maar doe dat dan niet in vol ornaat in de pers toelichten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
http://live.eredivisielive.nl/
Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan zowel Feyenoord als AZ bekijken live, gratis en voor niets.
Ik weet niet HOE het kan, maar ik kan zowel Feyenoord als AZ bekijken live, gratis en voor niets.
Bij LdL zei de verslaggever dat dit een van de mooiste goals ooit gemaakt was.Daniel_vT schreef:Mwah, hij stift hem min of meer over de keeper heen die ver uit zijn doel staat.. Aardige goal, maar niet heel erg geweldig mooi ofzo.joey schreef:Was dat doelpunt van Biseswar werkelijk weer-ga-loos? Dat zeiden ze op de radio.

Het stinkt aan alle kanten!
Been heeft nog niet zelf met Biseswar gesproken (heeft hij wel aangekondigd te zullen doen), maar er wordt weer gesproken tussen "" Biseswar"" en feyenoord. Been laat er geen gras over groeien.Marillion schreef:Z'n zaakwaarnemer zal de beelden wel even op een dvd'tje zetten dan. Want die jongen gaat natuurlijk gewoon transfervrij de deur uit.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, die is inderdaad voor de volle 100% met NEC bezig....
Misschien dat hij hem kan overtuigen. Maar Biseswar zal niet vergeten zijn dat de club eigenlijk van hem af wilde. Bovendien zijn de vooruitzichten voor volgend jaar niet veel beter. Er is nog altijd geen geld om de selectie echt te versterken. Ze zullen heus wel wat beter presteren dan dit jaar maar ze spelen echt niet ineens om de prijzen.
Ik zie zo'n jongen wel naar Engeland vertrekken. Middlesbrough of zo, Blackburn misschien. Dat werk.

Misschien dat hij hem kan overtuigen. Maar Biseswar zal niet vergeten zijn dat de club eigenlijk van hem af wilde. Bovendien zijn de vooruitzichten voor volgend jaar niet veel beter. Er is nog altijd geen geld om de selectie echt te versterken. Ze zullen heus wel wat beter presteren dan dit jaar maar ze spelen echt niet ineens om de prijzen.
Ik zie zo'n jongen wel naar Engeland vertrekken. Middlesbrough of zo, Blackburn misschien. Dat werk.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
- Jinne
- Site Admin
Ze zijn toch zo slecht nog niet bij Feyenoord.AD
Partij Wilders niet welkom in de Kuip
De Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders is niet welkom in het Maasgebouw bij de Kuip.
De Rotterdamse afdeling van de PVV had een zaaltje gereserveerd voor een partijbijeenkomst, maar de huur is daarna opgezegd door Stadion Feijenoord.
PVV-Kamerlid Barry Madlener is verontwaardigd. „Feyenoord is van Rotterdam en die zaal is voor iedereen te huur. Dus ook voor ons.’’
Volgens stadiondirecteur Jan van Merwijk bepaalt Stadion Feijenoord zelf wie welkom is in het Maasgebouw en wie niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hier kan je de gehele samenvatting incl. het doelpunt van Biseswar nog eens zien.
Je ziet goed dat de bal toevallig opwipt als hij gaat schieten. Wat gelukkig, dus.
Je ziet goed dat de bal toevallig opwipt als hij gaat schieten. Wat gelukkig, dus.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord verkoopt dus zijn ziel voor wat betere resultaten.Financiers melden zich bij Feyenoord
Uitgegeven: 6 februari 2009 17:11
Laatst gewijzigd: 6 februari 2009 17:20
ROTTERDAM - Een groepje kapitaalkrachtige supporters wil het armlastige Feyenoord te hulp schieten.
De vermogende fans hebben zich schriftelijk bij de clubleiding gemeld. Op korte termijn vinden de eerste besprekingen tussen het bestuur en de potentiële financiers plaats.
Een woordvoerder van Feyenoord bevestigde vrijdag de berichtgeving in NRC Handelsblad over een mogelijke kapitaalinjectie.
Perridon
Ook bevestigde hij de namen van de genoemde ondernemers Michel Perridon en Rob Slotboom als eventuele investeerders. Andere namen wilde de zegsman van Feyenoord nog niet kwijt.
''Het gaat om een serieuze brief van serieuze mensen'', liet hij weten. ''Deze personen zijn ook al langer bij de club bekend, omdat ze op diverse manieren participeren in Feyenoord. Wat ze nu concreet van plan zijn, kan ik nog niet zeggen. We gaan snel met elkaar aan tafel.''
Schuldenlast
Feyenoord worstelt nog altijd met een schuldenlast van ruim 15 miljoen euro. Dankzij diverse investeringsmodellen heeft de Rotterdamse club de afgelopen jaren op de spelersmarkt toch zaken kunnen doen.
Vorige maand kon het danig afgegleden Feyenoord evenwel geen nieuwe spelers meer aantrekken, omdat het geld op is, ook al door de ontslaggolf in de technische staf (Verbeek, Bosz, Jansen).
Overbruggingsfonds
Naast een aantal spelersfondsen heeft Feyenoord ook een overbruggingsfonds in het leven geroepen. Daarin kunnen financiers zich voor een bedrag van minimaal 5 miljoen euro inkopen, tegen een rente van 3 procent.
Met dat geld, het doel was en is een bedrag van 60 miljoen euro, wil de Rotterdamse club de komende jaren overbruggen totdat het nieuwe stadion in 2016 (met een capaciteit van 80.000 man) opengaat. Daarna wil Feyenoord met de terugbetaling van de inleg beginnen.
De woordvoerder van Feyenoord kon vrijdag niet zeggen of de sponsorgroep in het overbruggingsfonds wil stappen.
Zeggenschap
Volgens het artikel in de NRC zouden de betrokken financiers via de aankoop van aandelen van Feyenoord zeggenschap krijgen en houden over hun geïnvesteerde geld.
''Dat is nu nog niet duidelijk. Maar het lijkt me logisch dat ze iets terugwillen voor hun investeringen. Daar gaan we binnenkort over praten.''
NU.nl
Het maakt veel supporters niet meer uit; een Chinees? Een Columbiaanse handelaar? Osama Bin Laden? als ze maar kampioen worden.Feyenoord verkoopt dus zijn ziel voor wat betere resultaten.
Vier/vijf jaar geleden was alle hoop gevestigd op Gullit, een van de sterren van 88 en iemand voor wie toppers naar Rotterdam zouden komen. Het kan snel gaan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!