Feyenoord 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
Een goed team koopj en niet bij elkaar... maar daar wordt anders over gedacht lees ik.. :)
Supporters zien het in ieder geval weer zitten.
Oh... hou me vast... ik hou het niet meer... (hoop dat dit een grapje is...
Makaay, van Bronckhorst, de Cler, etc... daar zouden ze ook kampioen mee worden.Yeah baby Yeah! Misschien dat het nu met Beenhakker snel rond is en dat hij maar een geweldig elftal bij elkaar mag kopen!!
Zo te lezen willen de investeerders dus ergens macht uitoefenen... kweet niet of dat wel zo'n goed idee is.7/2/2009 - Investeerders willen grondige reorganisatie tot aan RvC en zoeken meer investeerders
(Gepost door K)
BRON: Algemeen Dagblad
De investeerders hebben hoe dan ook een grondige reorganisatie voor ogen, zo meldden ze in het Algemeen Dagblad. "Op alle belangrijke posities moeten mensen komen met bewezen kennis van zaken," aldus Slotboom.
Feyenoord Netwerk
"Een goede trainer hebben we straks, maar een ervaren technisch directeur is óók een vereiste. En niet iemand die het vak nog moet leren, zoals we die de afgelopen jaren hadden met Wotte en Bosz. Daarnaast mist ook de huidige Raad van Commissarissen voetbalknowhow. Ook dat moet anders."
Feyenoord Netwerk
Wezenlijk wordt de hoeveelheid Feyenoord-aandelen die de ondernemers willen kopen. Voor een totale overname is een bedrag van minimaal 100 miljoen euro vereist, zo rekende financieel directeur Onno Jacobs niet zo lang geleden voor. Een dergelijk bedrag is volgens Slotboom zeker niet voorhanden.
Feyenoord Netwerk
"De supporters moeten geen verkeerd beeld krijgen. We halen echt niet allemaal even tien miljoen euro uit onze binnenzak. Er worden allerlei gekke bedragen de wereld in geslingerd, maar laten we wel reëel blijven. Er is nu een goed groepje mensen bij elkaar, maar iedere nieuwe investeerder is welkom. Mits hij een echt Feyenoord-hart heeft. Ook dat is een voorwaarde."
Supporters zien het in ieder geval weer zitten.
Die gedachtes heb ik vaker gehoord. Dat houdt in Oktober wel weer op..Ik lees hier het meest positieve bericht in jaren, de redding van Feyenoord. Als dit door gaat kunnen we weer meedoen om de... Niet is sterker dan dat ene woord: Feyenoord!!!
Oh... hou me vast... ik hou het niet meer... (hoop dat dit een grapje is...
Zit nu trouwens te denken... laat die investeerders maar komen... kunnen ze de hoofdprijs voor El Ak, Davids, van beukering en Saidi makkelijk ophoesten... :)Duck Dalf 7 februari 2009 om 18:21:30 help mods!
Feyenoord blijft de mooiste club van de wereld! De investeerders "mogen" bij Feyenoord komen, alleen als ze een Feyenoord test doen gemaakt door de supporters! Vraag 1: Hoeveel geld heeft u ter beschikking voor Feyenoord, Vraag 2: Hoe ziet u vrouw eruit, Vraag 3: Hoe diep is uw Feyenoord hart. Vraag 4: Houdt u van hard werken? etc....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
Verdedigend wat te halen?Peter schreef:Afgelopen met een eindstand van 0-0. Feyenoord maakte een vrij sterke indruk op me. Ik moet nog maar eens zien of Ajax hier van gaat winnen, want vooral het middenveld-aanval staat vrij aardig. Verdedigend moet er wel wat te halen zijn, zeker nu ze moeten improviseren daar achterin.
Ik las voor de wedstrijd tegen Vitesse de euforie over het meedoen van Sansoni en Drost. Het werd 4-1 voor Vitesse, dat ben je toch nog niet vergeten?
Speelt Ajax tegen feyenoord zoals het de laatste weken doet, dan is het resultaat hetzelfde.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De T.TIENTAL FEYENOORD BLIJFT STRIJDEND OVEREIND TEGEN GRONINGEN
Punt dankzij werklust
ROTTERDAM, maandag
Met bloed, zweet, tranen en werkend voor hun geld hielden de Feyenoorders een punt over aan de thuiswedstrijd tegen FC Groningen: 0-0. Het leverde de ploeg van Leon Vlemmings een dankbaar applaus op van het legioen. En terecht. Feyenoord deed het tegen FC Groningen 47 minuten met een man minder en bleef op basis van werklust en strijd overeind, terwijl het met een man minder zoveel aanvallende intenties tentoonspreidde, dat het via Roy Makaay en Diego Biseswar zelfs nog dicht bij de overwinning was.
FC Groningen mocht het mislopen van twee punten vooral zichzelf kwalijk nemen. Het ging niet goed met de man meersituatie om, speelde in een te laag tempo, was statisch en de Groningers verloren voorin veel te veel persoonlijke duels. Groningen-trainer Ron Jans: „Teleurstellend. We hebben geen voetbal laten zien, terwijl we woensdag tegen NEC juist goed met de man meersituatie omgingen.”
Zodoende stapte Feyenoord als morele winnaar van het veld. Een steun in de rug op weg naar de klassieker tegen Ajax zondag in de Amsterdam ArenA. Met het sprokkelen van punten ontloopt Feyenoord dit desastreuze seizoen de play-offs voor promotie en degradatie. Het duel met Ajax biedt de mogelijkheid om het seizoen zelfs van een onverwacht toefje slagroom te voorzien. Feyenoord moet niets, Ajax zit in een vrije val en getuige de mentale veerkracht van het Feyenoord van gisteren ligt er een kans om te stunten. Vlemmings: „Het wordt een aparte, beladen wedstrijd, maar het is niet zo dat daar het seizoen goedgemaakt kan worden. Daarvoor richten we ons op een plek in de play-offs voor Europees voetbal.”
Vlemmings zal bij Ajax niet kunnen beschikken over Kevin Hofland en Norichio Nieveld. Vlak voor tijd liep Hofland tegen een gele kaart aan bij een duel met Marcus Berg. De Limburger verweet Berg aanstellerij, maar de ervaren Hofland beoordeelde de situatie verkeerd. Op de beslissing van arbiter Björn Kuipers viel weinig af te dingen. In de eerste helft zat Kuipers helemaal goed toen hij Nieveld met direct rood van het veld stuurde. De 19-jarige verdediger maakte een afschuwelijke overtreding op Koen van de Laak en moet voorlopig maar even verbannen worden van de velden. Natuurlijk is Nieveld jong, onervaren en is het eerste van Feyenoord net te hoog gegrepen in deze fase van zijn carrière, maar dit valt niet af te doen alsof hij simpelweg te laat ingreep. Overigens maakte een aantal medespelers van Nieveld zich ook belachelijk met hun felle protesten. Zeker Andwele Slory, die weet wat het is om door een blessure lange tijd uit de roulatie te zijn.
Na de rode kaart startte het legioen trouwens een machtige intimidatiecampagne richting Kuipers. „De arbiter had het moeilijk met die sfeer”, constateerde Jans. „Ik keur het trouwens niet af. Zo hoort het publiek zich op te stellen. Een scheidsrechter moet daarmee om weten te gaan.”
Kuipers kon het uiteindelijk niet, want z’n beslissingen vielen steeds vaker in het voordeel van Feyenoord uit en het sloeg nergens op dat hij slechts een minuut bijtelde. Waarbij geconstateerd dat Kuipers geen directe invloed uitoefende op het eindresultaat, wat de verhouding goed weergaf. ,,Het geeft de burger moed op weg naar de ArenA”, aldus Vlemmings.
Feyenoord - FC Groningen 0-0. Scheidsrechter: Kuipers. Rode kaart: 43. Nieveld (Feyenoord). Gele kaart: Slory, Hofland (Feyenoord). Toeschouwers: 43.000.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie hem eerlijk gezegd wel in Nederland blijven. AZ ofzo.Biseswar sluit transfer niet uit
Geschreven op dinsdag, 10 februari om 12:52
Diverse clubs uit grote voetballanden hebben volgens zaakwaarnemer Jeroen Hoogerwerf belangstelling voor Diego Biseswar, maar ook clubs in Nederland hebben interesse getoond. “Dat lijkt me niet zo verrassend", aldus de belangenbehartiger. "Volgens mij zou iedere eredivisietrainer Diego nu in z’n selectie willen."
Het contract van de twintigjarige aanvaller van Feyenoord loopt aan het einde van het seizoen af en voorlopig heeft hij nog geen aanstalten gemaakt om ook na dit seizoen in De Kuip actief te zijn. Met zeven doelpunten is de jeugdinternational, die een half jaar geleden uit Rotterdam-Zuid mocht vertrekken, zelfs clubtopscorer.
Biseswar sluit een zomertransfer naar een Nederlandse topclub niet uit. "Ik houd alle opties open. In maart word ik 21. Het is belangrijk dat ik de komende twee jaar heel veel wedstrijden kan spelen en mezelf kan blijven ontwikkelen. Ik moet nu eerst voor mezelf duidelijk krijgen waar ik daar de meeste kans op maak."
VZ
9/2/2009 - VI: Been wil niet door met Timmer, posities De Cler, Makaay en Hofland ter discussie
(Gepost door K)
VI.nl meldt dat Mario Been zijn beleid voor volgend seizoen inmiddels al heeft gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is volgens VI Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
Feyenoord Netwerk
Meer: VI.nl [reageer]
El Ak zou prima bij Feyenoord passen... da's een goede speler.
Babos uiteraard niet en Zomer... weet ik nog niet ... voor NEC een prima speler.
Wat mij betreft neemt Been zijn beste speler Davids mee hoor... geen probleem.
Vind het wel fijn dat Been echt 100% met NEC bezig is overigens. Al dat gedoe over Feyenoord... gelukkig dat hij ook vind dat dat afgelopen moet zijn.
Babos uiteraard niet en Zomer... weet ik nog niet ... voor NEC een prima speler.
Vind het wel fijn dat Been echt 100% met NEC bezig is overigens. Al dat gedoe over Feyenoord... gelukkig dat hij ook vind dat dat afgelopen moet zijn.
Hij woont in Barendrecht! Is hij dan ook bezig met NEC? Het is zijn vrije tijd en dan mag hij toch privé een afspraak hebben met iemand van feyenoord!banjavi schreef:El Ak zou prima bij Feyenoord passen... da's een goede speler.
In de media zal hij blijven beweren nu nog niet bezig te zijn met feyenoord, maar wie gelooft dat? Jij?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Van mijn part slaapt hij in de Kuip... zal me een zorg zijn, maar heb het er dan niet over in de pers... en laat dat niet uitlekken... gewoon kop houden.Aristides schreef:Hij woont in Barendrecht! Is hij dan ook bezig met NEC? Het is zijn vrije tijd en dan mag hij toch privé een afspraak hebben met iemand van feyenoord!banjavi schreef:El Ak zou prima bij Feyenoord passen... da's een goede speler.
In de media zal hij blijven beweren nu nog niet bezig te zijn met feyenoord, maar wie gelooft dat? Jij?