Onvoorstelbaar.

Moderator: mods
Neefkens schreef:Ook een manier om over de eigen spelers te praten.999 schreef:V.d. Wiel weet niet eens wat er met communiceren bedoeld wordt ...![]()
Net of jij zo'n licht bent...
Toch wel raar dat jij ( en Neefkens een bietje ) het steeds in het gehandicapt zijn betrekt.Niet kunnen communicren heeft niks met gehandicapt zijn te maken ...goodfella schreef:De een is lichamelijk gehandicpt en weer een ander heeft ze geestelijk niet helemaal op een rijtje. Zo heeft iedereen wat he...999 schreef:V.d. Wiel weet niet eens wat er met communiceren bedoeld wordt ...
Nee, jij weet helemaal niet waar ik het over heb.Ik heb het over communiceren in het veld, aanwijzingen geven ect. De uitzending met v/d Wiel bij Derksen heb ik niet eens gezien.Maar blijkbaar heb je voor je zelf wel een mening gevormd over dat optreden bij Derksen van V/D Wiel.Dat zegt meer over jou dan mij .. maar goed jij bent altijd heel vlug met je conclussie te trekken over mijn persoontje .. ook dat is niks nieuwsgoodfella schreef:Ik weet heel goed waar jij op doelt Voetske. v/d Wiel maakte bij Johan Derksen geen al te snuggere indruk. Daar kun je lacherig over doen. Maar sommige mensen worden nu eenmaal met een goed stel hersens geboren en andere mensen met een minder goed stel hersens.
Je bedoelt dat spelers tussen de lijnen bij ieder wissewasje naar hun trainer kijken om te ervaren wat ze moeten doen?Harm schreef: Het lijkt me juist makkelijker voor een coach als een speler zelf niet nadenkt, maar alleen maar uitvoert.
Gehandicapt erin betrekt? IK??? Waar dan?999 schreef:Toch wel raar dat jij ( en Neefkens een bietje ) het steeds in het gehandicapt zijn betrekt.Niet kunnen communicren heeft niks met gehandicapt zijn te maken ...goodfella schreef:De een is lichamelijk gehandicpt en weer een ander heeft ze geestelijk niet helemaal op een rijtje. Zo heeft iedereen wat he...999 schreef:V.d. Wiel weet niet eens wat er met communiceren bedoeld wordt ...
Nee, dat je begint metNeefkens schreef:Gehandicapt erin betrekt? IK??? Waar dan?999 schreef:Toch wel raar dat jij ( en Neefkens een bietje ) het steeds in het gehandicapt zijn betrekt.Niet kunnen communicren heeft niks met gehandicapt zijn te maken ...goodfella schreef: De een is lichamelijk gehandicpt en weer een ander heeft ze geestelijk niet helemaal op een rijtje. Zo heeft iedereen wat he...
Waarom mag ik niet aan geven dat v.d. Wiel niet communicert in het veld ?.Hoezo ook een manier om zo over je eigen spelers te praten ?.Ook een manier om over de eigen spelers te praten.