Rustprogramma N.E.C. - HSV
Uitgegeven op 18 februari 2009 11:41
Bij het organiseren van een rustprogramma voor N.E.C. - HSV is N.E.C. niet over één nacht ijs gegaan. Via deze website heeft N.E.C. supporters gevraagd naar hun suggesties. Een overgrote meerderheid vroeg naar aanleiding hiervan om Frank Boeijen of Björn van der Doelen. Helaas zijn beiden niet in de gelegenheid om een optreden te verzorgen vanavond. Frank Boeijen houdt vakantie in een ver buitenland en Björn van der Doelen is om andere redenen niet beschikbaar voor een optreden.
Een groot aantal N.E.C. supporters gaf echter ook aan om 'Al mot ik kruupe' een prominente rol te geven of om een oud N.E.C.-er te betrekken bij N.E.C. - HSV. We zijn dan ook blij te kunnen melden dat dweilband 'Fantatteme' zowel voorafgaand aan de wedstrijd op het voorplein als in de rust op het veld een optreden gaat verzorgen. In de rust brengen zij het nummer 'Al mot ik kruupe' ten gehore wat via de led-wall ook karaoke-ondersteuning zal krijgen. Kortom, een koor van 12.000 stemmen moet dan toch voor een fantastische 'Al mot ik kruupe' versie kunnen zorgen!
Daarnaast is oud N.E.C.-er Dennis Gentenaar aanwezig om, na afloop van de warming-up van beide teams en in de rust, zijn licht te laten schijnen over de wedstrijd. Uiteraard behoeft Dennis verder weinig toelichting; hij is N.E.C. kenner bij uitstek en beschikt ook over de nodige kennis van het Duitse voetbal.
Als de tijd het toelaat zullen we ook de videoclip van Schele Daan met zijn succesnummer 'Op neur de Rehperbaan' nog laten zien & horen zodat de stemming voor de 2e helft er goed in zit en zodat het team van Mario Been met een luidkeels aanwezige 12e man aan het tweede deel van de wedstrijd kan beginnen!
Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/