FC Twente 2008 - 2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wielaert< - > Wisgerhof en klaarblijkelijk blijft het gewoon bij het oude. Kijk, daar moet je als Ajaxleiding lering uittrekken. Zelfs met Janssen en Perez in de basis is men namelijk in staat om beter voetbal te spelen en na vandaag dus ook meer punten te halen.
Arnautovic is weg na dit jaar denk ik zo.
3-0. Elia maakt ook zijn goaltje en net op het moment dat ik me afvroeg of hij nog wel eens assists/goals maakt.
3-0. Elia maakt ook zijn goaltje en net op het moment dat ik me afvroeg of hij nog wel eens assists/goals maakt.
Verbaas me er ook over dat bij de komst van die McLaren er meewarig naar Twente werd gekeken, het was een onbenul, mislukt bij Engeland enz.Peter schreef:Wielaert< - > Wisgerhof en klaarblijkelijk blijft het gewoon bij het oude. Kijk, daar moet je als Ajaxleiding lering uittrekken. Zelfs met Janssen en Perez in de basis is men namelijk in staat om beter voetbal te spelen en na vandaag dus ook meer punten te halen.
De geroemde coach Rutten vertrekt, Engelaar weg, El A weg (nu weer Wielaart) en zie, Twente staat boven Ajax, terwijl Ajax Wielaart, Oleguer, Enoh, Aisatti, Sulejmani, Cvitanic, Sno haalt (na het verlies van twee basispelers)
Blijkbaar is het mogelijk om er een team neer te zettten, zoals Been dat doet bij NEC, Jans bij Groningen (hoeveel spelers is hij kwijtgeraakt, de laatste jaren) Geen idee of zij dat bij Ajax ook zouden kunnen, ik zie helaas tot nu toe dat MvB het niet kan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kijk een medestander...Aristides schreef:
Verbaas me er ook over dat bij de komst van die McLaren er meewarig naar Twente werd gekeken, het was een onbenul, mislukt bij Engeland enz.
De geroemde coach Rutten vertrekt, Engelaar weg, El A weg (nu weer Wielaart) en zie, Twente staat boven Ajax, terwijl Ajax Wielaart, Oleguer, Enoh, Aisatti, Sulejmani, Cvitanic, Sno haalt (na het verlies van twee basispelers)
Blijkbaar is het mogelijk om er een team neer te zettten, zoals Been dat doet bij NEC, Jans bij Groningen (hoeveel spelers is hij kwijtgeraakt, de laatste jaren) Geen idee of zij dat bij Ajax ook zouden kunnen, ik zie helaas tot nu toe dat MvB het niet kan.
je kunt wel zeggen maar dat is een twente of H'veen en wij zijn Ajax... maar met de juiste coach( wie ik weet het echt niet) en met de juiste spelers is het zeker mogelijk.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

STRIJDBARE SUPERBOEREN HOUDEN FC TWENTE OP 2-2
DOETINCHEM, maandag
AZ wordt door de haperende achtervolgers in een zetel naar de landstitel gedragen. Nummer twee FC Twente sleepte op bezoek bij De Graafschap ternauwernood een 2-2 gelijkspel uit het vuur en zag de achterstand op de koploper groeien tot elf punten.
De Graafschap-trainer Henk van Stee had de afgelopen dagen een bommetje laten ontploffen. Groen en geel had hij zich geërgerd over de lijdzame manier waarop zijn elftal zich tegen FC Utrecht naar de slachtbank liet leiden. Van Stee repte van een crisis en bezwoer tegen FC Twente een ploeg te willen zien, die ’het gras op zou vreten’. Van Stee werd op zijn wenken bediend, want voor strijdlust scoorden de Superboeren een tien. Jason Oost en Joep van den Ouweland werden geslachtofferd om het elftal meer body te geven. ,,Qua voetbal hebben we daarmee ingeleverd, maar het elftal heeft wél geknokt”, aldus Van Stee.
De grote blikvanger bij De Graafschap was niet Chelseahuurling Ben Sahar, maar Achterhoeker Luuk de Jong, die om de hoek bij de Vijverberg woont. De 18-jarige broer van Ajacied Siem de Jong deed het prima als spits, scoorde zijn eerste goal als prof, maar veroorzaakte vlak voor tijd ook ongelukkig de penalty, waaruit FC Twente nog gelijk zou maken. ,,Het was geen bewuste handsbal. Ik werd in het duel door Peter Wisgerhof naar beneden getrokken en stak mijn handen omhoog om dat aan te geven, maar daardoor kwam de bal op mijn hand.” Blaise N’Kufo benutte de penalty, zoals de Zwitser in de eerste helft ook voor de openingsgoal had getekend. De assist van Marko Arnautovic was even subtiel als de afronding van FC Twente’s topscorer (twaalf goals). De Graafschap kwam tegen de verhouding in razendsnel gelijk, toen N’Kufo bij een corner Stephan Keller liet inkoppen (1-1).
,,De eerste helft speelden we goed, we hadden voldoende kansen om uit te lopen. Maar na rust kwamen we veel te slap de kleedkamer uit”, aldus N’Kufo. FC Twente kon in de tweede helft de dit seizoen veel gehoorde loftuitingen voor het verzorgde en creatieve voetbal niet waarmaken. In de 52e minuut kwam De Graafschap op voorsprong door een prima kopbal van De Jong. FC Twente probeerde uit alle macht de schade te beperken en had geluk met de strafschop. ,,En toch is het doodzonde dat we niet hebben gewonnen, want we hadden Ajax op een achterstand van vijf punten kunnen zetten”, besefte Wisgerhof.
De Graafschap - FC Twente 2-2 (1-1). 24. N’Kufo 0-1, 26. Keller 1-1, 52. De Jong 2-1, 83. N’Kufo 2-2 (strafschop). Scheidsrechter: Bossen. Toeschouwers: 12.000. Gele kaart: Nalbantoglu, Meijer, Schuurman, Frankel (De Graafschap), Rajkovic, Braafheid (FC Twente).
De T.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Bovendien kan Ajax tegen Marseille de underdog uithangen. 'Is toch een Franse topclub' en zo. Dat ligt deze ploeg beter.Jabu schreef:Ik denk ook dat het voor Ajax beter is nu Marseille te treffen. Ze zijn weliswaar verantwoordelijk voor de uitschakeling van PSV en Twente, maar toch heb ik geen al te hoge pet van ze op.
Tegen Twente had er héél veel druk opgestaan. Want uitgeschakeld worden door Twente, dat kán en mág niet.
Het stinkt aan alle kanten!
-