Moderator: mods
Pcs. AT was vrijwel unaniem dat het niets zou worden met KJH in Madrid. Voorlopig doet ie het daar net als bij Ajax. Een moeilijk begin en dan op toeren komen. Verbaasd me niets: nuchtere jongen, mentaal sterk en een uitstekende spits.LucaS schreef:Alweer Huntelaar? Dat was toch die prutser die daar zeker zou mislukken en die ook verantwoordelijk was voor het feit dat Ajax niet fatsoenlijk voetbalde? Toch niet gek, volgens mij loopt hij bij zijn basisplaatsen 4 op 4.
Ach als je niet verdedigd wordt is het altijd makkelijk scoren. KJH stond echt helemaal vrij randje 16. Voor de rest was KJH net als de rest van real niet echt overtuigend.LucaS schreef:Alweer Huntelaar? Dat was toch die prutser die daar zeker zou mislukken en die ook verantwoordelijk was voor het feit dat Ajax niet fatsoenlijk voetbalde? Toch niet gek, volgens mij loopt hij bij zijn basisplaatsen 4 op 4.
Nee dat is niet waar.Zlatan Son of God schreef:Ach als je niet verdedigd wordt is het altijd makkelijk scoren. KJH stond echt helemaal vrij randje 16. Voor de rest was KJH net als de rest van real niet echt overtuigend.LucaS schreef:Alweer Huntelaar? Dat was toch die prutser die daar zeker zou mislukken en die ook verantwoordelijk was voor het feit dat Ajax niet fatsoenlijk voetbalde? Toch niet gek, volgens mij loopt hij bij zijn basisplaatsen 4 op 4.
Vrijwel unaniem? Ik kan ook wel zeggen dan iedereen ervan overtuigd was dat Huntelaar het zou gaan redden in Madrid. Is net zo waar. En om daar nu iets (wat dan ook) over te zeggen is natuurlijk veel te voorbarig.wimpey schreef:Pcs. AT was vrijwel unaniem dat het niets zou worden met KJH in Madrid.LucaS schreef:Alweer Huntelaar? Dat was toch die prutser die daar zeker zou mislukken en die ook verantwoordelijk was voor het feit dat Ajax niet fatsoenlijk voetbalde? Toch niet gek, volgens mij loopt hij bij zijn basisplaatsen 4 op 4.
De verdediger hoort aan de binnenkant te dekken en niet aan de buitenkant.999 schreef:Nee dat is niet waar.Zlatan Son of God schreef:Ach als je niet verdedigd wordt is het altijd makkelijk scoren. KJH stond echt helemaal vrij randje 16. Voor de rest was KJH net als de rest van real niet echt overtuigend.LucaS schreef:Alweer Huntelaar? Dat was toch die prutser die daar zeker zou mislukken en die ook verantwoordelijk was voor het feit dat Ajax niet fatsoenlijk voetbalde? Toch niet gek, volgens mij loopt hij bij zijn basisplaatsen 4 op 4.
Eigenlijk stond ie iets eerder een beetje buitenspel.Maar hoe ie wegdraaide en meteen de bal goed legde om daarna prima uit te halen was prachtig om te zien.Atl. M. had echter de beste KANSEN, maar als dat juffie wat beter uit zijn ogen had gekeken had Real nog best kunnen winnen ..
Schei toch uit, we weten nu wel hoe je over KJH denkt Zsog ..Zlatan Son of God schreef:De verdediger hoort aan de binnenkant te dekken en niet aan de buitenkant.999 schreef:Nee dat is niet waar.Zlatan Son of God schreef: Ach als je niet verdedigd wordt is het altijd makkelijk scoren. KJH stond echt helemaal vrij randje 16. Voor de rest was KJH net als de rest van real niet echt overtuigend.
Eigenlijk stond ie iets eerder een beetje buitenspel.Maar hoe ie wegdraaide en meteen de bal goed legde om daarna prima uit te halen was prachtig om te zien.Atl. M. had echter de beste KANSEN, maar als dat juffie wat beter uit zijn ogen had gekeken had Real nog best kunnen winnen ..