En minder onbeschoft. Want zo praat je niet over een toekomstige medespeler.Baseman schreef:Dat lijkt mij inderdaad ook tactischer en beter.
Iets anders, dit is een mooie goal:
http://www.youtube.com/watch?v=WhjXcm3U7Ds&eurl
Moderator: mods
En minder onbeschoft. Want zo praat je niet over een toekomstige medespeler.Baseman schreef:Dat lijkt mij inderdaad ook tactischer en beter.
Grappig, Brechet had je ook nog nooit zien spelen en toch wist je te vertellen dat ie eigenlijk best wel goed was.Baseman schreef:Geen idee, daarvoor ken ik Tymoschuk niet goed genoeg.Jabu schreef:Vind jij Van Bommel beter dan Tymoschuk, Baseman?
Maar het is best mogelijk dat hij beter is.
Je plaat betreffende Brechet blijft hangen.goodfella schreef:Grappig, Brechet had je ook nog nooit zien spelen en toch wist je te vertellen dat ie eigenlijk best wel goed was.
Van Bommel verlengt contract
MÜNCHEN - Mark van Bommel heeft, samen met zaakwaarnemer Rob Jansen van Sport-Promotion, een akkoord over een nieuw éénjarig contract bij Bayern München bereikt. Zijn huidige overeenkomst liep aan het einde van dit seizoen af. Mark van Bommel speelt sinds 2006 voor de Duitse “Rekord-Meister”.
Het duurde langer dan verwacht om het akkoord te bereiken. “Aanvankelijk stuurden wij aan op een tweejarige verlenging”, aldus Jansen. ”Bayern München had een voorkeur voor één jaar. Dat we er nu toch zijn uitgekomen, geeft aan dat beide partijen meegedacht hebben over een oplossing en beide tevreden zijn.”
Van Bommel kon overigens ook kiezen uit andere aanbiedingen. “Ik heb er even over nagedacht, maar al snel besefte ik, dat er met Bayern München nog heel veel valt te halen. Bovendien hebben mijn gezin en ik het hier prima naar ons zin. Nog een jaar München. Ik ben tevreden.”
Eerder speelde de huidige aanvoerder van Bayern München voor Fortuna Sittard, PSV en Barcelona. Van Bommel kwam tot dusver 47 maal uit voor het Nederlands Elftal, waarvoor hij acht keer het net wist te vinden.
Tot nog toe geen nieuws. Der Titan Kahn wordt waarschijnlijk de nieuwe manager, dus hij zal het lot van Rutten in handen hebben.Jinne schreef:Rutten vliegt er deze week uit volgens Bild.
RUTTEN EINDE VAN SEIZOEN WEG BIJ SCHALKE
Fred Rutten en Schalke 04 gaan aan het einde van het seizoen uit elkaar. Dit heeft de Nederlandse coach donderdag bevestigd tegenover de Duitse krant Bild. 'Schalke's manager Peter Peters zei tegen mij dat er volgend seizoen geen toekomst is voor Fred Rutten bij Schalke', aldus de oud-coach van FC Twente.
Rutten begon dit seizoen aan het Duitse avontuur. Na de uitschakeling in het UEFA Cup-toernooi en de tegenvallende prestaties in de Bundesliga, werd het voor de 46-jarige Nederlander steeds moeilijker in Gelsenkirchen. Schalke staat momenteel achtste. Rutten heeft nog een contract tot medio 2010.
De weg lijkt nu vrij voor Rutten om komend seizoen PSV te leiden. De Eindhovenaren zien in Rutten de ideale man om de club als coach weer successen te bezorgen. Vorig seizoen verkoos Rutten Schalke nog boven PSV.
wimpey schreef: Belangrijkste outsider is wat mij betreft Wolfsburg. Een echte Magath-ploeg: zeer fysiek, zeer fit.
Bij Breno valt me op dat ie in de eigen 16 echt zwak is. Grafite draaide bij 4-1 heel makkelijk bij hem weg. Standaard beweging van een aanvaller, eigenlijk makkelijk te verdedigen. De 2-1 was ook een fout van Breno, hij was gewoon te laat, Dzeko had hem afgeschud... Breno is wel zeer goed in de lopende duels, dan zet ie dat grote lijf erin en loopt de aanvaller van de bal.Peter schreef:Valt mij ook op wimpey. Wellicht dat de overgang te groot is, maar aan de andere kant missen veel van die jubelstories gewoon echt basiskwaliteiten. Het moet ergens aan liggen, maar het hoe en wat weet ik dus ook niet. Misschien zijn die competities daar gewoon wel van een stuk lager niveau.
Maar het blijft jammer dat Wolfgang Wolf er geen trainer meer is.wimpey schreef: Belangrijkste outsider is wat mij betreft Wolfsburg. Een echte Magath-ploeg: zeer fysiek, zeer fit.
Hoe kan het nou dat Bommel zoveel invloed heeft? Niet zelden speelt hij dramatisch en is ten hoogste een dienende voetballer. Tuurlijk is het een etter, maar waarom wordt er geluisterd naar hem? Zoveel heeft hij nog niet gepresteerd bij Bayern, toch?wimpey schreef:Bij Breno valt me op dat ie in de eigen 16 echt zwak is. Grafite draaide bij 4-1 heel makkelijk bij hem weg. Standaard beweging van een aanvaller, eigenlijk makkelijk te verdedigen. De 2-1 was ook een fout van Breno, hij was gewoon te laat, Dzeko had hem afgeschud... Breno is wel zeer goed in de lopende duels, dan zet ie dat grote lijf erin en loopt de aanvaller van de bal.Peter schreef:Valt mij ook op wimpey. Wellicht dat de overgang te groot is, maar aan de andere kant missen veel van die jubelstories gewoon echt basiskwaliteiten. Het moet ergens aan liggen, maar het hoe en wat weet ik dus ook niet. Misschien zijn die competities daar gewoon wel van een stuk lager niveau.
Maar dat Bayern verloor lag natuurlijk niet enkel aan Breno. Die clown van een Lucio speelde ook weer eens dramatisch. Het 'defensieve' middenveld met Bommel en Zé kwam er ook niet aan te pas. Misimovic mocht doen en laten wat ie wilde.
Jinne, die 5-1 was echt fenomenaal ja. Dat tegendraadse hakje, het kroop als het ware langs Breno en Ottl. De 3-1 was ook prachtig: keeper - Dzeko - Misimovic - Dzeko, goal.
Mooie ploeg, hoop dat ze kampioen worden. Trainertje trouwens, Magath is in 2007 begonnen in Wolfsburg. Vandaag stonden 11 van z'n aankopen in het veld. Bij Bayern struikelde ie over een paar vedetten, m.n. Kahn en Bommel vonden Magath maar niks. Nu zit Bayern met popie Jopie Klinsi opgescheept. Nog wel... Bayern wacht tot het einde van het seizoen met het benoemen van een opvolger voor Hoeness. Nieuwe manager, nieuwe trainer, lijkt me...
wimpey schreef:Ik ben trouwens onderhand sowieso zover dat ik die jubelverhalen over Zuid-Amerikaanse spelers met een kiepwagen zout neem. Het valt in de praktijk meestal vet tegen. Ligt dat aan het niveau in Zuid-Amerika?? Of worden die jongens (net als bij Ajax vaak gebeurt) veel te snel opgehemeld??
Die duitsers hebben écht geen gevoel voor humor.Klinsmann ziedend over 'grap' Duitse krant
Geschreven op dinsdag, 14 april om 20:36
Bayern München-coach Jürgen Klinsmann is van plan gerechtelijke stappen ondernemen tegen de Berliner Tageszeitung. Het dagblad publiceerde tijdens de paaseditie een foto van de geplaagde oefenmeester, die aan het kruis is genageld. Daaronder stond de kop: ‘Always Look on the Bright Side of Life’.
De krant publiceerde de controversiële afbeelding naar aanleiding van de abominabele resultaten die Bayern vorige week boekte. Allereerst ging der Rekordmeister met 5-1 onderuit bij koploper VfL Wolfsburg, om vervolgens vier dagen later in de onderbroek te worden gezet door Barcelona in het eigen Camp Nou: 4-0. Dat leidde tot speculaties over een aanstaand ontslag.
Klinsmann toonde zich echter not amused, en heeft het dagblad inmiddels via zijn advocaat op de hoogte gesteld van een kort geding dat hij van plan is aan te spannen. Volgens de belangenbehartiger van Klinsi is zijn cliënt ‘diep en hevig geschokt’ door de afbeelding, die een ludieke verwijzing had moeten zijn naar de film ‘Life of Brian’.
Een woordvoerder van Bayern noemde de grap zelfs de grootste blunder ooit in de Duitse media. Volgens zijn advocaat kan de schadevergoeding oplopen tot een bedrag van 100.000 euro, mocht het daadwerkelijk tot een geding komen. De krant zelf liet weten ‘in alle rust’ af te wachten hoe de zaak zich verder ontwikkelt.