Eljero Elia
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
Volgend jaar lopen leonardo (gelukkig) en Suarez niet meer rond bij AJAX.Giacomo Puccini schreef:Hij is wel heel snel, dat is een wapen. Maar met Suarez, Leonardo en Sulejmani heb je al veel snelheid in de aanval. Elia is niet complementair aan wat we al hebben rondlopen.
Dus er moeten hoe dan ook 3 aanvallers bij komen.
- Daily Blind
Idd en dan afscheid nemen van de volgende namen:LucaS schreef:Het lijkt me een prima plan om de voorhoede te versterken. Sulejmani verdient nog wel een kans, Cvitanich ook, maar twee goede rechtsbuitens, een spits en een linksbuiten, zou geen overbodige luxe zijn.
Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Manucharian, Martina, Lindgren, Sno, Silva, Schilder en wie ik nog vergeten ben..
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Vier voorhoedespelers erbij, maar hoeveel middenvelders moeten erbij komen en hoeveel verdedigers?LucaS schreef:Het lijkt me een prima plan om de voorhoede te versterken. Sulejmani verdient nog wel een kans, Cvitanich ook, maar twee goede rechtsbuitens, een spits en een linksbuiten, zou geen overbodige luxe zijn.
Gezien het aantal gescoorde doelpunten doen we het zo slecht niet en volgend jaar zonder Suarez wordt het volgens jou alleen maar beter, daar hoeft dan toch niemand voor bij te komen?
Ik tel nog steeds een erg hoog aantal tegendoelpunten, daar zit toch het verschil met een ploeg als AZ, de toekomstige kampioen en de kampioen van de laatste jaren, psv (niet dit seizoen!)
We spelen met vrij veel verdedigend ingestelde spelers op het middenveld, in ieder geval spelers waar weinig doelpunten van kunnen worden verwacht als je de statistieken erbij neemt: Enoh, Gabri, Lindgren, Urby, Vertonghen en Aisatti zijn geen spelers die vaak scoren. Je hoeft bij een aanvallend Ajax dan ook niet veel spelers te dekken, gemakkelijk te verdedigen.
Verdediger Vermaelen scoort als verdediger wel regelmatig, Oleguer ook al twee keer????, maar v.d. Wiel (1 x), Wielaert (0,5 keer), Silva (???0???), Schilder (0?) scoren dit seizoen niet vaak.
Spitsen kopen die niet bereikt worden, heeft weinig zin.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
laat ik het anders zeggen mijn beste Daniel... De druk van altijd moeten presteren en spelen onder druk zal volgend jaar nog hoger liggen dan dit jaar en nu vond hij het al niks...Daniel_vT schreef:Nee hoor, ik weet niet hoe jij het eruit op maakt. Elia geeft daarin alleen aan dat hij blij is dat hij in de winterstop niet naar Ajax is gegaan (vanwege druk etc.). Jou bewering dat hij "Ajax helemaal niks vind" kan ik nergens terug vinden..
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..