Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Ex-Ajacied Maxwell vertrekt eind seizoen bij Internazionale
Aan het eind van dit seizoen verlaat Maxwell zijn huidige werkgever Internazionale. Dit laat zaakwaarnemer Mino Raiola woensdag weten, meldt De Telegraaf. Raiola ziet geen toekomst meer voor de oud-Ajacied bij de club, nadat hij eerder dit jaar zijn basisplaats verloor.
In januari verruilde trainer José Mourinho de Braziliaan voor de jonge Davide Santon. Santon presteert sindsdien naar behoren en dus ziet Mourinho geen reden tot een wissel. ‘De relatie tussen Mourinho en Maxwell is over,’ vertelt Raiola. De zaakwaarnemer liet ook doorschemeren dat een transfer naar rivaal AC Milan tot de mogelijkheden van Maxwell behoort. ‘Dat is geen besluit dat Inter neemt maar de speler zelf. We beëindigen zijn contract en betalen wat daarvoor nodig is. We zullen Milan ook geen andere prijs vragen dan andere geïnteresseerde clubs.’
Raiola ging ook kort in op de geruchten rondom een andere oud-Ajacied bij Internazionale. De geruchten over een eventuele transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Real Madrid en FC Barcelona nemen de laatste weken sterk toe. De Zweed liet onlangs weten dat hij ‘wel ziet wat hij na dit seizoen gaat doen.’ Volgens Raiola is al deze ophef nergens voor nodig. ‘Allerlei mensen proberen Zlatan ervan te overtuigen dat hij moet blijven, maar niemand heeft gezegd dat hij weggaat.’ (MH)
Niet. Probeer dan idd Biseswar voor niets maar te halen.Justin schreef:Voor welke positie zouden jullie Beerens graag zien komen?
Elia vind ik ook een twijfelgeval. Ik heb ´m niet vaak zien spelen, maar brengt ie Ajax verder?
Snel is ie, kan zowel op links als op rechts spelen, maar of ie Ajax structureel verder brengt? Zou wel moeten voor zoveel miljoenen....
Nou, waar mij het meer om draait, is dat een speler als Beerens én Elia eigenlijk niet de spelers zijn waar Ajax naar op zoek is, toch? Beide spelers die duur zijn én buitenspeler. Maar daar staan bij Ajax al Suárez en Sulejmani en die gaan ze er echt niet weghalen. (ook al speelt Sulejmani als een natte krant)
Liever Arnautovic, die zich dan ook op de spitspositie kan richten.
Liever Arnautovic, die zich dan ook op de spitspositie kan richten.
- Daily Blind
Ik zie liever dat AJAX gewoon voor Arnautovic gaat en Biseswar gratis op haalt.
Dan Hebben we een aardige aanval staan:
Arnautovic, Biseswar, Cvitanich, Sulejmani, Suarez aangevuld met jong AJAX spelers moet dat voldoende zijn.
2 spelers die het beste tot hun recht komen als Spits maar ook eventueel kunnen uitwijken richting de vleugels en met Suarez hebben we dan een derde centrum spits in geval van blessures.
Beerens is geen slechte keus alleen de afkoopsom in zijn contract (weet niet hoeveel) kan beter geinvesteerd worden in een creatieve middenvelder.
Dan Hebben we een aardige aanval staan:
Arnautovic, Biseswar, Cvitanich, Sulejmani, Suarez aangevuld met jong AJAX spelers moet dat voldoende zijn.
2 spelers die het beste tot hun recht komen als Spits maar ook eventueel kunnen uitwijken richting de vleugels en met Suarez hebben we dan een derde centrum spits in geval van blessures.
Beerens is geen slechte keus alleen de afkoopsom in zijn contract (weet niet hoeveel) kan beter geinvesteerd worden in een creatieve middenvelder.
- Daily Blind
Ik heb het gevoel dat Biseswar niet op fey zit te wachten. Hij is bij het grof vuil neergezet en ze kunnen met fatsoen ene Fernandes en v/d Gun ophalen. Denk je dat Biseswar perspectief ziet bij zijn huidige club?Daniel_vT schreef:Ik heb alleen het gevoel dat Biseswar niet zit te wachten op Ajax. Denk dat het voor hem eerder buitenland is, of bij Feyenoord blijven. Of AZ ofzo.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben nog steeds niet overtuigd, hoor. Die jongen heeft een paar fantastische goals gemaakt en denkt dat hij dat kunstje eindeloos kan herhalen. Dribbel, dribbel, versnelling en naar binnen trekken en schiiiieten maar. Nee, hij was toen erg hot, maar sindsdien is die hype ook wel weer voorbij.
Kan Ajax niet iets scouten? Al die Studio Sport spelers hoef ik niet per sé te zien, hoor. Allemaal overpriced wat dat betreft. Verder vind ik de buitenspelers in de Eredivisie ook niet van dien aard dat je ze maar even ophaalt voor de bank. Arnautovic is een goeie als opvolger van Suarez en daarnaast zou het mooi zijn als je 1 goed talent weet te halen elders.
Kan Ajax niet iets scouten? Al die Studio Sport spelers hoef ik niet per sé te zien, hoor. Allemaal overpriced wat dat betreft. Verder vind ik de buitenspelers in de Eredivisie ook niet van dien aard dat je ze maar even ophaalt voor de bank. Arnautovic is een goeie als opvolger van Suarez en daarnaast zou het mooi zijn als je 1 goed talent weet te halen elders.