Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Khraa

Bericht door Khraa » za mar 28, 2009 12:19 am

Wat een bullshit dat gezeik op Cvitanich, die jongen heeft een paar behoorlijke wedstrijden gespeeld, daarna een paar mindere en wordt dan meteen afgeschreven?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 1:06 am

LucaS schreef:Suarez stelt zich de laatste twee maanden nauwelijks meer aan en krijgt ook geen gele kaarten meer. Alleen dat al is een enorme vooruitgang die van Basten voor elkaar heeft gekregen.
Het wordt ingewikkelder want hij heeft toch volgens jou juist in deze periode er persoonlijk voor gezorgd dat Ajax kansloos is voor de competitie en uit de uefa-cup is. Ik kan me voorstellen dat het Suarez duizelt, wie snapt het nog?

De vooruitgang is dus en de uitschakeling en het missen van het kampioenschap, tja niet mijn criteria! :aai.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 9:21 am

Dat staat er niet.
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 9:50 am

LucaS schreef:Dat staat er niet.
Heb jij niet geschreven dat het missen van kansen heeft geleid tot het missen van het kampioenschap en het missen van de volgende ronde in de uefa-cup? Waarschijnlijk zelfs vaker dan één keer, zoals je in het vorige seizoen ook al ... (mag ik niet meer schrijven van een of andere moderator)

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 10:43 am

Ik heb geschreven dat Suarez een heel grote rol heeft gespeeld in het afhaken ja. Maar dat heeft niets met bovenstaande discussie te maken, dus het erbij slepen is niet erg zuiver. Suarez is gewoon een ramp in het afmaken, dat kun je van Basten niet verwijten. Je kan een paard ook niet leren autorijden, nietwaar?

Het is geen zuivere discussie als je alles wat ik hier geschreven heb de afgelopen 5 jaar een beetje gaat knippen en plakken buiten hun context om daarmee te 'bewijzen' dat ik iets raars of inconsequents beweer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 11:53 am

Volgens mij zei Luuk vorig seizoen dat we het kampioenschap hadden gemist omdat we op een gegeven moment geen penalties meekregen waar we ze wel verdienden. Uit bij Twente bijvoorbeeld.

Ik vind het gedrag van Suarez ook verbeterd. Well done Van Basten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 28, 2009 12:00 pm

Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”
Alle credits voor vBasten dat hij het gedrag dus heeft weten te accep...uuuh veranderen.

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 12:27 pm

LucaS schreef:Ik heb geschreven dat Suarez een heel grote rol heeft gespeeld in het afhaken ja. Maar dat heeft niets met bovenstaande discussie te maken, dus het erbij slepen is niet erg zuiver. Suarez is gewoon een ramp in het afmaken, dat kun je van Basten niet verwijten. Je kan een paard ook niet leren autorijden, nietwaar?

Het is geen zuivere discussie als je alles wat ik hier geschreven heb de afgelopen 5 jaar een beetje gaat knippen en plakken buiten hun context om daarmee te 'bewijzen' dat ik iets raars of inconsequents beweer.
Vijf jaar? De laatste maanden heb jij toch geschreven dat we het kampioenschap misten door het missen van de kansen door Suarez, OM was geen vijf jaar geleden. Het archief is trouwens gesloten las ik deze week of vorige week!

Mijn eerder opmerkingen dat ik Suarez in de loop van het seizoen minder vind gaan voetballen heeft ermee te maken? Hij is als de dood als hij valt, niet iedere val is een schwalbe, niet iedere val is een overtreding, maar als hij valt (Zo vaak gebeurt dat niet) dan begint iedereen te tetteren en als Mols een paar keer dankzij een schwalbe een penalty krijgt, dan is dat "all in the game"?

Vergeet niet dat Suarez vaak in de buurt van het doel van de tegenstander valt, dan heeft met zijn positie te maken. Valt Vermaelen dan ziet dat er anders uit.

Wel eens opgelet hoe hij nu handelt als hij alleen op de keeper afgaat? Hij mag niet meer proberen de keeper te passeren, dat levert geel op en het commentaar van je trainer. Direct schieten is niet zijn sterkste punt. Denk na over hoe hij vorig jaar één tegen één uitspeelde!

Voor Ajax en zijn ontwikkeling lijkt het mij het beste dat hij zo snel mogelijk verkocht wordt.

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 1:05 pm

Ach, de blunders van Suarez liggen aan van Basten.

Aristides

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 1:44 pm

LucaS schreef:Ach, de blunders van Suarez liggen aan van Basten.
Je bent het dus met me eens :neutral.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 1:58 pm

Dat is de volgende stap die Suarez moet maken. Blijven staan én de kansen afmaken. Hij kan beter nog een jaar bij Ajax blijven, gelukkig beseft hij dat zelf ook.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:00 pm

Gelukkig is Van Basten de beste afmaker van de wereld geweest, dus die leert Suarez wel even hoe het moet. Je zíet Luis progressie boeken op dit punt. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 2:03 pm

Zeker. Hij scoort meer dan vorig seizoen. De goal tegen NAC getuigde zelf van tor-instinct.

Jesse

Bericht door Jesse » za mar 28, 2009 2:04 pm

Ondanks alles heeft Suarez toch nog niet bepaald slechte stats. Nog steeds bovenaan met doelpunten + assists?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:08 pm

Jöhnk schreef:Zeker. Hij scoort meer dan vorig seizoen. De goal tegen NAC getuigde zelf van tor-instinct.
Ik lees anders dat door zijn falen Ajax is uitgeschakeld in de UEFA-cup.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 2:10 pm

Ik lees dat ook. Maw: jij vindt dat?

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:11 pm

Nee, ik vind dat Ajax is uitgeschakeld omdat het in de uitwedstrijd veel te behoudend heeft gespeeld.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 2:12 pm

Huh? Maar 'ik lees' toch echt dat Ajax is uitgeschakeld door Suarez. Hoe zit dat dan? :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:17 pm

Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.

Ik vind dat Suarez zowel uit als thuis tegen OM prima heeft gespeeld.

In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 2:20 pm

joey schreef:Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.
Maar het is toch geen enkel probleem om de mening van Luuk op anderen te projecteren? Je zet er gewoon 'ik lees' of 'ik begrijp' voor.

joey schreef:In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.
Het ligt aan Van Basten? Maar het lag toch aan Suarez? Dat heb ik begrepen, tenminste.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:27 pm

Heb ik niet gezegd.

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 4:35 pm

joey schreef:Dan moet je bij Luuk zijn. Die geeft graag Suarez overal de schuld van.

Ik vind dat Suarez zowel uit als thuis tegen OM prima heeft gespeeld.

In Marseille bleek binnen vijf minuten, dat OM uit elkaar viel zodra Ajax (die ene keer) druk naar voren zette. Een goede coach grijpt dan in en laat het behoudende concept varen. Maar Van Basten bleef op de counter gokken en deed niets. Daarmee heeft Ajax zichzelf in de problemen gebracht. Uitschakeling tegen dit OM was niet nodig geweest. OMwas een klasse minder dan Fiorentina.
Volgens mij verwar je mij met Wimpey. Wimpey heeft met name Suarez en Sulejmani in dit verband aangewezen. Ik heb beweerd dat de pupillenafwerking van Suarez ons in januari uit de titelrace heeft geholpen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mar 28, 2009 4:41 pm

Volgens mij verlies je met zijn allen. :hypocrite.gif:

Maar dit gedoe hoort hier helemaal niet: het gaat hier over transfers etc.

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 4:42 pm

Suarez verdient dan ook een uitgaande transfer! :hypocrite.gif:

jabu

Re:

Bericht door jabu » ma mar 30, 2009 10:15 am

Peter schreef:
Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”
Alle credits voor vBasten dat hij het gedrag dus heeft weten te accep...uuuh veranderen.
Zo is het natuurlijk nooit goed. Als van Basten dergelijk gedrag van Suarez openlijk bekritiseert is het niet goed, maar hem in bescherming nemen mag ook niet?

Plaats reactie