Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Hij lag de hele nacht wakker en droomt vanwege het heuglijke feit dat Ajax interesse toont, maar het is maar de vraag of hij wil komen omdat hij CL speelt met Zurich? Rare redenering.
Welke druk, de druk naar vorenSpeler Zürich bezwijkt bij informeren al door druk

Hoeveel spelers komen er nou , zal je zien geen 1
Slapeloze nachten, eindelijk een speler die hetzelfde voelt als de supporters
-
- AT Toto winner 15/16
haha.. deze is best grappig van Toppie.Toppie schreef: Slapeloze nachten heb ik al 5 jaar van onze club

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Heb je ookal het excuus klaar?Toppie schreef:Welke druk, de druk naar vorenSpeler Zürich bezwijkt bij informeren al door druk![]()
Hoeveel spelers komen er nou , zal je zien geen 1
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

In de Israelische krant Yediot Achronot (die vrij betrouwbaar is) stond dat Gerrie Muhren in Israel is om Douglas Da Silva van Hapoel Tel - Aviv te bekijken. Een centrale verdediger waar ik persoonlijk niet zo kapot van ben. Moet rond de 2 miljoen kosten. Verder stond er ook dat Aviram Baruchyan en Barak Itzhaki (allebei Beitar Jeruzalem) allebei in Nederland zijn. Itzhaki staat op het punt een contract te tekenen bij Heerenveen, hoewel AJAX hem ook aan het volgen is. Zou in mijn ogen trouwens de zoveelste misser zijn, want ik vind hem een geweldig talent. Zou bij ons op de flanken kunnen spelen, en in mindere mate ook centraal. Lefgozertje die veelvuldig voor de actie gaat en niet opgeeft. Neusje voor de goal ook.
Baruchyan wordt gezien als een van de grootste talenten van Israel, heeft ook erg veel talent. Aanvallende middenvelder, die de laatste tijd bij Beitar meestal rechts voorin speelt, of kort achter de spits. Hele creatieve speler met een prachtige techniek, mooie trap, en heel beweegelijk ook. Een minpunt van hem is dta hij soms erg snel zijn koppie laat hangen. Zou hem wel graag zien bij AJAX, weet niet waar ze op wachten.
Baruchyan wordt gezien als een van de grootste talenten van Israel, heeft ook erg veel talent. Aanvallende middenvelder, die de laatste tijd bij Beitar meestal rechts voorin speelt, of kort achter de spits. Hele creatieve speler met een prachtige techniek, mooie trap, en heel beweegelijk ook. Een minpunt van hem is dta hij soms erg snel zijn koppie laat hangen. Zou hem wel graag zien bij AJAX, weet niet waar ze op wachten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
we wachten nog even, laat ze eerst maar doorbreken bij een twente of heereveen, halen we ze daarna wel op voor een miljoentje of 12Mr. Ajax schreef:In de Israelische krant Yediot Achronot (die vrij betrouwbaar is) stond dat Gerrie Muhren in Israel is om Douglas Da Silva van Hapoel Tel - Aviv te bekijken. Een centrale verdediger waar ik persoonlijk niet zo kapot van ben. Moet rond de 2 miljoen kosten. Verder stond er ook dat Aviram Baruchyan en Barak Itzhaki (allebei Beitar Jeruzalem) allebei in Nederland zijn. Itzhaki staat op het punt een contract te tekenen bij Heerenveen, hoewel AJAX hem ook aan het volgen is. Zou in mijn ogen trouwens de zoveelste misser zijn, want ik vind hem een geweldig talent. Zou bij ons op de flanken kunnen spelen, en in mindere mate ook centraal. Lefgozertje die veelvuldig voor de actie gaat en niet opgeeft. Neusje voor de goal ook.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
'Alves niet naar Ajax maar voor negen miljoen naar Qatar'
27-08-09
Niet Amsterdam, maar Doha lijkt de volgende bestemming te gaan worden voor Afonso Alves. Middlesbrough heeft al even geleden een bod van Al-Sadd uit Qatar geaccepteerd en volgens diverse Engelse media heeft Alves nu besloten om op de aanbieding van deze club in te gaan. De Braziliaan zal voor ongeveer negen miljoen euro vertrekken.
AjaxF-side.NL
Middlesbrough accepteerde vorige week al een bod van Al-Sadd, maar de Arabieren kregen geen contact met de speler zelf. Alves liet vervolgens weten dat hij geen trek had in een overgang naar Qatar, maar is nu op andere gedachten gekomen. Een kleine week voor het sluiten van de transfermarkt heeft de spits besloten om toch maar op het aanbod in te gaan.
Alves, die momenteel nog hersteld van een voetblessure, zal voor ongeveer negen miljoen euro de overstap maken. Dat is ruim tien miljoen minder dan het bedrag dat Middlesbrough anderhalf jaar geleden betaalde aan SC Heerenveen. Na Alves wil de degradant ook een andere dure kracht, Tuncay Sanli, verkopen.
Bron: Voetbalzone
- martijn401
Pff 9 miljoen wat een geld , maar goed, blij dat hij daar naar toe gaat.
als je als voetballer voor Qatar kiest heb je geen voetbal-ambitie maar wil je alleen maar centen vangen...
dat doe je als je 34 bent en op je retour.
dus dit gegeven zegt mij al genoeg over de voetballer Alves.
Die wil je echt niet bij Ajax hebben
dat doe je als je 34 bent en op je retour.
dus dit gegeven zegt mij al genoeg over de voetballer Alves.
Die wil je echt niet bij Ajax hebben
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Alves bewijst hiermee alleen datgene wat we al wisten. Dat het alleen om de knaken gaat bij hem en dat hij na Heerenveen geen fatsoenlijke bal vooruit heeft kunnen trappen. Mooi dat hij niet komt.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- mattie
zegt ook iets over onze huidige trainer en zijn staf en scoutingsapp....

Over dat scoutingsapparaat, wat doet Tonnie Pronk tegenwoordig? Las toevallig gisteren nog in de VI dat hij ook destrijds Benni scoute.mattie schreef:zegt ook iets over onze huidige trainer en zijn staf en scoutingsapp....
Zaten er ook veel miskopen tussen?
- Daily Blind
Miskopen heb je altijd maar niet zoveel als de laatste jaren zijn gemaakt.gaizka schreef:Over dat scoutingsapparaat, wat doet Tonnie Pronk tegenwoordig? Las toevallig gisteren nog in de VI dat hij ook destrijds Benni scoute.mattie schreef:zegt ook iets over onze huidige trainer en zijn staf en scoutingsapp....
Zaten er ook veel miskopen tussen?
Je weet toch niet hoe het gegaan is? Misschien had hij in eerste instantie geen trek in Qatar omdat Ajax interesse toonde en is het inmiddels zo dat Ajax hem heeft afgezegd.
I think I lost my fucking headache
Maar Ajax is waarschijnlijk ook niet de enige Europese club die zich gemeld heeft, gezien de berichtgeving dat ook Benfica en Sevilla achter Alves aanzitten. Niet de minste clubs.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Ajax kan ook komst McCarthy vergeten
Geschreven op donderdag, 27 augustus om 13:56
Na Afonso Alves lijkt Ajax ook een streep door de naam van Benni McCarthy te kunnen gaan zetten. Rob Moore, zaakwaarnemer van de spits van Blackburn Rovers, noemt een terugkeer naar Amsterdam ‘zeer onwaarschijnlijk’. De belangenbehartiger stelt dat Ajax zijn cliënt simpelweg niet voldoende kan bieden.
Martin Jol is druk bezig met het zoeken van een nieuwe centrumspits, aangezien hij Dario Cvitanich niet goed genoeg vindt. In de media kwamen verschillende namen van kandidaten naar buiten, waarvan die van Alves, McCarthy en Danny Koevermans het meest opvallend waren.
Waar Alves echter voor een avontuur in Qatar lijkt te gaan kiezen, daar is ook de kans dat McCarthy komt klein. “Ik weet van de belangstelling van Ajax, maar een terugkeer is zeer onwaarschijnlijk”, zei Moore in Kick Off. “Laten we het erop houden dat het hele pakket niet overeenkomt met wat hij in Engeland krijgt.”
McCarthy is inmiddels 31 jaar oud en speelde tien jaar geleden nog voor Ajax, dat hem destijds had overgenomen van Seven Stars. In Amsterdam werkte hij aan een indrukwekkend gemiddelde (twintig goals in 35 duels), maar desondanks vertrok hij al snel naar Celta de Vigo. Via Porto kwam hij uiteindelijk terecht bij Blackburn Rovers, waar hij nu drie jaar op de loonlijst staat.
Zo de afvallers komen nu per uur
Zolang Koevermans ook nog afvalt vind ik het best
Koef komt vooral aan geloof ik
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wellicht niet gepast om mijn gevoel hier op te pennen, maar met al die afzeggingen zie ik de kans groter en groter worden dat het Vennegoor wordt.
Neah, koop Koevermans maar !
Dat zou top zijn, gratis en de beste van de genoemde namen.Peter schreef:Wellicht niet gepast om mijn gevoel hier op te pennen, maar met al die afzeggingen zie ik de kans groter en groter worden dat het Vennegoor wordt.
Hij zegt echter nadrukkelijk naar PSV of Twente te willen, of zal dat bij het spel horen?
Spongebob smeerkees jij wil al te graagBaseman schreef:Neah, koop Koevermans maar !
- mattie
Voorop gesteld, deze namen staan volgens mij alleen op het lijstje van onze trainer. Scouting komt hierbij helemaal niet aan te pas.gaizka schreef:Peter schreef:Wellicht niet gepast om mijn gevoel hier op te pennen, maar met al die afzeggingen zie ik de kans groter en groter worden dat het Vennegoor wordt.
Ik vrees met zeer grote vrees dat er niemand komt, waarom niet? stom weg omdat niemand wilt. De gevestigde namen zoals Alves willen alleen nog hun zakken vullen.
Misschien moet je maar blij zijn dat ze niet komen.. kijk maar naar de kakkerlakken. geen scouting, geen eigen jeugd, maar alleen spelers die ruim boven de 30 waren.

Ajacied Luis Suarez: 'Afonso Alves is een goede spits'
Door Bart Vlietstra
Ajax probeert nog voor het sluiten van de transfermarkt een spits vast te leggen. Afonso Alves (foto, midden) is daarom nog altijd in beeld. Naast een directe overname wordt onderzocht of de Braziliaan van Middlesbrough kan worden gehuurd.
Luis Suarez ziet de komst van de Braziliaan wel zitten. “Hij is een goede spits, dat heeft hij bij SC Heerenveen laten zien,” aldus de Ajax-aanvoerder in de nieuwe Sportweek. “Al vind ik dat we momenteel best goede spitsen in huis hebben met Darío (Cvitanich) en Darko (Bodul).”
Suarez deelt de mening dat Ajax een targetman in het elftal kan gebruiken. “Er komen veel lange ballen mijn kant op en ik ben niet zo groot. Maar ja, dat beslist de club en de trainer.”
De Uruguayaan erkent ook dat Ajax erg afhankelijk is voor de doelpuntenproductie. “De andere jongens moeten met meer vertrouwen op doel schieten. Dat moet groeien. Ik heb nu vertrouwen en dan gaan ze er meestal in. Alleen tegen Sparta had ik pech. Daar ben ik boos over.”
Hij spreekt nogmaals tegen dat hij deze week de Arena verlaat. “Iedereen praat over een transfer van mij. Terwijl ik al aan het begin van het seizoen heb gezegd dat ik blijf.”