Mee eens hoor. Voetballend was het redelijk tot goed. De spitsen en met name Suarez speelde zwaar onder z'n niveau. Dat nekt je op het eind, want we hadden natuurlijk veel eerder afstand moeten nemen.Ajaciedjuh schreef:Nogmaals, wat een overdreven reacties. Ik neem aan dat het uit teleurstelling is. Puur objectief had Ajax gewoon verdiend te winnen.
Anderlecht - Ajax 01-10-2009
Moderator: mods
- martijn401
Re: Anderlecht - Ajax 01-10-2009
Ja we waren misschien beter maar wel tegen een heel erg zwak Anderlecht. Maar we waren niet goed. Dat is een groot verschil.Ajaciedjuh schreef:Nogmaals, wat een overdreven reacties. Ik neem aan dat het uit teleurstelling is. Puur objectief had Ajax gewoon verdiend te winnen.
Ik werd ook agressief, lange tijd niet zo klote gevoeld na een wedstrijd! Die belgen hebben 2 kansen gehad!Jinne schreef:Godverdomme, voor het eerst sinds lange tijd weer zin om met dingen te gooien. Want dat was dit ook: een weggeflikkerde overwinning. Kut zooi!
Precies, dit is zo enorm frustrerend, zit hier echt te koken
Ik vind het niet overdreven. Ik zie dit seizoen geen mooi voetbal bij Ajax. Maar je weet dat als je Jol inhuurt als coach. Hij is nou niet echt bekend voor attractief aanvallend voetbal. Alles gaat steeds maar door het midden en niet over de vleugels. Ik vind dit lelijk voetbal. PSV is ook kampioen met dit soort voetbal geworden maar voor mij hoeft het niet.Laudrup schreef:Dit is ietwat overdreven vind je niet?jamie schreef:Het is echt lelijk kut voetbal onder Jol. We mogen dan misschien wel wat wedstrijden winnen maar dit is niet om aan te zien. Waar is het Ajax voetbal gebleven. Ik ben na bijna elke wedstrijd dit seizoen in een kut humeur.
Als die scheids trouwens gewoon zijn werk had gedaan had je in de 4e min een pingel gehad.
En de reden: Ajax heeft goed gespeeld, vandaar de (ook mijn) emoties. De laatste jaren haalde ik mijn schouders een beetje op, nu baal ik vreselijk.WP_LeGeNd schreef:Ik werd ook agressief, lange tijd niet zo klote gevoeld na een wedstrijd! Die belgen hebben 2 kansen gehad!Jinne schreef:Godverdomme, voor het eerst sinds lange tijd weer zin om met dingen te gooien. Want dat was dit ook: een weggeflikkerde overwinning. Kut zooi!
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- InnerHarbour
Wordt tijd voor een bezoekje aan de opticien.jamie schreef:Ik vind het niet overdreven. Ik zie dit seizoen geen mooi voetbal bij Ajax. Maar je weet dat als je Jol inhuurt als coach. Hij is nou niet echt bekend voor attractief aanvallend voetbal. Alles gaat steeds maar door het midden en niet over de vleugels. Ik vind dit lelijk voetbal. PSV is ook kampioen met dit soort voetbal geworden maar voor mij hoeft het niet.Laudrup schreef:Dit is ietwat overdreven vind je niet?jamie schreef:Het is echt lelijk kut voetbal onder Jol. We mogen dan misschien wel wat wedstrijden winnen maar dit is niet om aan te zien. Waar is het Ajax voetbal gebleven. Ik ben na bijna elke wedstrijd dit seizoen in een kut humeur.
Als die scheids trouwens gewoon zijn werk had gedaan had je in de 4e min een pingel gehad.
YNWA
- Ajaciedjuh
Ik blij dat ik op Canvas heb gekeken. Wat een gezever op RTL.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Koop wel een goede bril want dat kan je het beter zien.
Even serieus, vind je nou echt dat Ajax mooi voetbal speelt dit seizoen? Ik zeg niet dat ze altijd slecht spelen maar mooi voetbal is toch echt heel wat anders voor mij. Ajax in 95 speelde bvb mooi voetbal. (en ook goed voetbal natuurlijk)
Even serieus, vind je nou echt dat Ajax mooi voetbal speelt dit seizoen? Ik zeg niet dat ze altijd slecht spelen maar mooi voetbal is toch echt heel wat anders voor mij. Ajax in 95 speelde bvb mooi voetbal. (en ook goed voetbal natuurlijk)
Laatst gewijzigd door jamie op do okt 01, 2009 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Ik heb al meer goede wedstrijden dit seizoen gezien, dan het hele afgelopen seizoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ok er waren goeden wedstrijden maar vond jij het mooi voetbal. Italië en Duitsland spelen ook goede wedstrijden maar ik vind het lelijk voetbal.
- InnerHarbour
Juist, ze tikken dat hele Anderlecht gewoon dol tot en met die goal, daarna houden ze op met voetballen, jammer maar nog alle kansen.
YNWA
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Precies zo al hier. Had serieus zin om met de tv te smijten. Door de tegengoal, maar ook de daaraan voorafgaande fase van 5 minuten complete nonchalance. Fok!WP_LeGeNd schreef:Ik werd ook agressief, lange tijd niet zo klote gevoeld na een wedstrijd! Die belgen hebben 2 kansen gehad!Jinne schreef:Godverdomme, voor het eerst sinds lange tijd weer zin om met dingen te gooien. Want dat was dit ook: een weggeflikkerde overwinning. Kut zooi!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Opgefokt... Ik werd helemaal gek toen die Sulejmani die bal zo knullig verspeelde op 't eindWie kent Cees de Wolf nog schreef:Precies zo al hier. Had serieus zin om met de tv te smijten. Door de tegengoal, maar ook de daaraan voorafgaande fase van 5 minuten complete nonchalance. Fok!WP_LeGeNd schreef:Ik werd ook agressief, lange tijd niet zo klote gevoeld na een wedstrijd! Die belgen hebben 2 kansen gehad!Jinne schreef:Godverdomme, voor het eerst sinds lange tijd weer zin om met dingen te gooien. Want dat was dit ook: een weggeflikkerde overwinning. Kut zooi!
We staan dus voor lul.wimpey schreef:Anderlecht kan er geen hol van. We staan voor lul als we niet winnen.

Zwakke wedstrijd van Ajax. Veel fouten, onsamenhangend spel en achterin matige concentratie. Het is dat Anderlecht geen hol voorstelt, zoals jij het zegt. Goede aanvallers hadden gehakt gemaakt van onze achterhoede.
Het stinkt aan alle kanten!
Sorry hoor maar dit is niet het soort Ajax voetbal waar ik mee ben opgegroeid. Iedereen mag het van mij anders zien maar ik vind dit soort voetbal maar niks. Waarom Jol maar steeds weer met Kennedy begint is mij ook een raadsel. En dat hebben we het nog niet eens over Atoube en Pantelic.
Ik vind dit voetbal ook niets, Jamie.
Het is puur resultaatvoetbal. Geen kraak of smaak aan.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik wou net vragen waar je zat. Jij ziet het gelukkig niet altijd door een roze briljoey schreef:We staan dus voor lul.wimpey schreef:Anderlecht kan er geen hol van. We staan voor lul als we niet winnen.![]()
Zwakke wedstrijd van Ajax. Veel fouten, onsamenhangend spel en achterin matige concentratie. Het is dat Anderlecht geen hol voorstelt, zoals jij het zegt. Goede aanvallers hadden gehakt gemaakt van onze achterhoede.
Anderlecht is in de tweede helft behoorlijk weggetikt.
Het devies is om tegen dit soort ploegen die catenaccio spelen om de zijkanten te bezetten met buitenspelers.
Het devies is om tegen dit soort ploegen die catenaccio spelen om de zijkanten te bezetten met buitenspelers.
PSV voetbal dus?joey schreef:Ik vind dit voetbal ook niets, Jamie.
- Ajaciedjuh
Dat is een understatement.jamie schreef:Ik wou net vragen waar je zat. Jij ziet het gelukkig niet altijd door een roze briljoey schreef:We staan dus voor lul.wimpey schreef:Anderlecht kan er geen hol van. We staan voor lul als we niet winnen.![]()

Dan hou jij niet voetbal; goed, opa, het is niet 1995 voetbal, maar ik heb veel passie gezien, vechtlust, mooie combinaties die helaas niet afgerond. Ik heb bij tijd en wijle echt Ajax-voetbal gezien. Maar inderdaad: voorlopig worden we geen wereldkampioen. Duuuuhuuuu.joey schreef:Ik vind dit voetbal ook niets, Jamie.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Daar kwam Jol ook achter in de 88ste minuut!D_skilled schreef:Anderlecht is in de tweede helft behoorlijk weggetikt.
Ja, dat vind ik dus ook. Dat is ook waar ik me woedend over maak. Alles doe je goed, geen gevaar. Maar een wedstrijd professioneel uitspelen kunnen ze niet. Ik heb liever een 1-0 met slecht spel en dan zakelijk de wedstrijd uit spelen, dan dit geknutsel.InnerHarbour schreef:Juist, ze tikken dat hele Anderlecht gewoon dol tot en met die goal, daarna houden ze op met voetballen, jammer maar nog alle kansen.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
-
- AT Toto winner 15/16
Tja als Suarez zn dag niet heeft blijft er weinig tot niets over.. kan nog lachen worden als ie straks weg is. Wat een kutzooi zeg, waarom win je hier gewoon niet.. ik wordt er echt zo schijtziek van he.. maarja zondag win je weer met 0-3 bij Roda, staan we allemaal weer op de banken. Ik wil gvd tegen Psv en Anderlecht winnen.