Ajax - Feyenoord 01-11-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - Feyenoord 01-11-2009
We kunnen in ieder geval niet zeuren over de scheidsrechter. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Afijn, gewonnen.Al vond ik het geen bijster goede wedstrijd ..

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Gefeliciteerd allemaal! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Gefeliciteerd allemaal 2!!!!! 

3 finales gespeeld, 3 gewonnen (zagreb, AZ, Feyenoord)
nu nog 2 te gaan....
dat ging vorig jaar wel anders....
(en tussendoor nog ff een paar kutpotjes gewonnen ook, Dordrecht, agovv)

nu nog 2 te gaan....
dat ging vorig jaar wel anders....
(en tussendoor nog ff een paar kutpotjes gewonnen ook, Dordrecht, agovv)

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik vond het verre van slecht.999 schreef:Afijn, gewonnen.Al vond ik het geen bijster goede wedstrijd ..![]()
![]()
Alleen baal ik ontzettend van die nutteloze tegengoal....
15 mei 2011.
Ik vond het slecht. In de 1e helft lieten zij de bal bij tijd en wijle beter rondgaan dan wij!
In de 2e helft waren ze weer als vanouds. Het wordt 5-1 met dank aan hun zwakte en de scheids. Voetballend bakte Ajax er heel weinig van.
MotM: Demy. Zonder enige concurrentie.
Slechtste man, sorry 999: Pantelic. Voor het doel, in de combinatie, qua 'voorarbeid': bakt er niets van. 0.0 chemie met Suarez, die 'm als een soort paria behandelt.
Enfin, we staan er niet slecht voor. In Zagreb winnen we wel, wat mij betreft worden er a.s. donderdag een paar gespaard met het oog op Twente. Dan zal Ajax beter moeten zijn dan vandaag, want Twente straft dat slordige en gehaaste spel wél af.

In de 2e helft waren ze weer als vanouds. Het wordt 5-1 met dank aan hun zwakte en de scheids. Voetballend bakte Ajax er heel weinig van.
Slechtste man, sorry 999: Pantelic. Voor het doel, in de combinatie, qua 'voorarbeid': bakt er niets van. 0.0 chemie met Suarez, die 'm als een soort paria behandelt.
Enfin, we staan er niet slecht voor. In Zagreb winnen we wel, wat mij betreft worden er a.s. donderdag een paar gespaard met het oog op Twente. Dan zal Ajax beter moeten zijn dan vandaag, want Twente straft dat slordige en gehaaste spel wél af.
- martijn401
Lekker hoor
, gefeliciteerd iedereen 

jezus wimpey, laat je eens pijpen. je krijgt zuur zaad als je zo doorgaat.
Donkey Shot schreef:jezus wimpey, laat je eens pijpen. je krijgt zuur zaad als je zo doorgaat.

AJAX

15 mei 2011.
Donkey Shot schreef:jezus wimpey, laat je eens pijpen. je krijgt zuur zaad als je zo doorgaat.

Maar het was niet best en ook niet goed , je zag toch dat die wedstrijd tegen Dordt erin heeft gehakt. Maar ja, je wint wel van die Kakkerlakken die toch maar 8 goals tegen hadden. Had zomaar 8-1 kunnen zijn. Op radio Rijnmond heeft Blom alles fout gedaan ze vonden dat die Suarez ook rood had moeten geven. Beide geel had beter geweest
Mee eens, maar het kan me niet schelen, hoor. We hebben F. weer geslacht en dat is het des te mooier dat we niet eens goed speelden.wimpey schreef:Ik vond het slecht. In de 1e helft lieten zij de bal bij tijd en wijle beter rondgaan dan wij!![]()

Bij Ajax ontbreken nog steeds de automatismen, waardoor het teamspel matig is. Iedereen doet maar wat. F. gaf Ajax in de tweede helft ruim baan, maar in de eerste helft zag je dat Ajax toch in de problemen kwam. Dat zou niet nodig moeten zijn aangezien Ajax duidelijk meer kwaliteit heeft.
Wat een mooie goal weer van Urby. Al vond ik, eerlijk is eerlijk, die van Landzaat nog mooier. Geweldig hoe die bal daalde. Als voetballiefhebber geniet ik daarvan. Het mocht en kon ook, want Ajax won toch wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Blij met de punten ...

Zou mooi zijn, kids heb ik genoeg!

Ik erger me toch een beetje. Speel gedisciplineerd en je jaagt ze met 8-0 de stad uit. Nu hebben ze de KNJB weer als aanknopingspunt.
Die ploeg is echt Groningen of Heerenveen in disguise. Armoe troef. Dan is 5-1 en de manier waarop wat mij betreft wat zuinigjes.
Klopt, nu heeft Blom de gebeten hond. Terwijl Ajax ongetwijfeld ook gewonnen had als Babovic geen rood had gekregen. De spelers van F. gingen als gekken tekeer, dat hadden ze nooit volgehouden.
Ongedisciplineerd, dat is inderdaad het juiste woord. In plaats van F. in de tweede helft vast te zetten en gestructureerd aan te vallen deden ze maar wat. Met het ongeleid projectiel Pantelic in de hoofdrol. Ik hoop heel erg dat Hertha B. ons in de winterstop van deze nepvedette verlost.
Ongedisciplineerd, dat is inderdaad het juiste woord. In plaats van F. in de tweede helft vast te zetten en gestructureerd aan te vallen deden ze maar wat. Met het ongeleid projectiel Pantelic in de hoofdrol. Ik hoop heel erg dat Hertha B. ons in de winterstop van deze nepvedette verlost.
Wat je over Perez schreef in het Twente-topic is nou op Pantelic van toepassing. Hij was dé man bij Hertha en denkt dat bij Ajax ook te (kunnen / moeten) zijn.joey schreef: Ik hoop heel erg dat Hertha B. ons in de winterstop van deze nepvedette verlost.
Jol in de T.:
'Pantelic soms goed, vaak ongelukkig'
Marko Pantelic komt bij Ajax vooralsnog weinig tot scoren, maar produceerde tegen Feyenoord wél drie assists. "Ik ben blij dat hij drie keer een beslissende assist", was het commentaar van Ajax-trainer Martin Jol. "Zelf speelde hij soms goed, maar was hij ook nog vaak ongelukkig."
Die ene was geen assist, die ging via een speler van F. Maar sowieso, dit kán Jol niet menen. Pantelic was dramatisch. Zelden zo'n staaltje scorebordjournalistiek gehoord. 

Als Suarez geschorst wordt hebben we wel een probleem , ben benieuwd wat de aanklager gaat doen
Niks. De scheids nam het waar en deed er niets aan. Einde verhaal. Was ook niets aan de hand trouwens. Rood voor die Babovic was ook overdreven m.i.Toppie schreef:Als Suarez geschorst wordt hebben we wel een probleem , ben benieuwd wat de aanklager gaat doen
We weten het, maar het komt toch iedere keer weer als een aangename verrassing: ze kunnen er echt heel weinig van. De enigen die bij Ajax m.i. een plekkie op de bank waard zouden zijn, zijn Vlaar, Biseswar en Fer.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wat dacht je van niks....Toppie schreef:Als Suarez geschorst wordt hebben we wel een probleem , ben benieuwd wat de aanklager gaat doen
blom goeie wedstrijd gefloten. Echter de 2e rode kaart in de 90 min... Dat noemt men een wedstrijd aanvoelen. Had absoluut niet gehoeven. Geel en een penalty klaar.
rood voor Babovic? ik heb ze erger gezien. Maar goed.
De wedstrijd. Jullie praten over pantelic hoe slecht deze is maar in de kaats was hij vandaag aardig aanwezig. Dat hij geen snelheid of handelings snelheid heeft dat weten we nu wel.
Alsof Suarez vandaag zo goed was... Liep zich kapot te ergeren aan de rest en zijn eigen spel was ook ondermaats.
Een terechte overwinning maar wel met wat kanttekeningen...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- SylvievdVaart
Luuk roept hier dat Suarez waardeloos was vandaag, en dat het dus blijkbaar best kan, Suarez shit en toch een goede overwinning halen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Het was niet alleen Pantelic' fout vandaag.SylvievdVaart schreef:Luuk roept hier dat Suarez waardeloos was vandaag, en dat het dus blijkbaar best kan, Suarez shit en toch een goede overwinning halen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het is idd kolder. Die eerste was een assist. Maar die laatste? Da's de bal verplaatsen naar Demy, die daarna een goal maakt die voor 100% op zijn konto komt.joey schreef:Die ene was geen assist, die ging via een speler van F. Maar sowieso, dit kán Jol niet menen. Pantelic was dramatisch. Zelden zo'n staaltje scorebordjournalistiek gehoord.
Ik vind Demy trouwens hét verschil met vorig seizoen. Diepgang vanaf het middenveld.
Zo kun je het ook Twente lastig maken trouwens, want Perez en Janssen zijn niet de meest dynamische spelers.
Aan de andere kant zal McClaren ook hebben gezien hoe z'n ploeg Ajax pijn kan doen: veel beweging tegen Ajax' statische achterhoede en op balbezit spelen. Wanneer je Ajax in de HCE laat ballen, kun je het schudden. Zet Ajax onder druk en er valt wat te halen.
Tja, wat moet je anders. Suarez was door.mattie schreef:blom goeie wedstrijd gefloten. Echter de 2e rode kaart in de 90 min... Dat noemt men een wedstrijd aanvoelen. Had absoluut niet gehoeven.
Jammer wel, want ik had die fossiel graag nog een paar weken zien aanprutsen.

Wanneer Vertonghe er geblesseert uit had gemoeten en het geel had geworden dan hadden we daarover gezeken. Jan laat landzaat lopen omdat die prop watten in zijn neus zijn gezichtsveld beperkt. Geef de assist maar aan Babofiets...