Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » zo nov 29, 2009 4:07 pm

Everton - Liverpool : 0-1.

Wat een slechte wedstijd is dit trouwens. In Nederland wordt geklaagd over het niveau, maar dit is echt niks beter.
Whitey on the moon.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 29, 2009 4:10 pm

Dirk de visstick met de 0-2.

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 29, 2009 5:44 pm

Chelsea op 0-1 tegen Arsenal. :headbang.gif: Drogba.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 29, 2009 5:46 pm

Hoppa. 0-2.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 29, 2009 5:48 pm

Vermaelen heeft weer eens gescoord. :smallgrin.gif:

Ik ben ook voor C. Het is het shirt, volgens mij.

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 29, 2009 5:48 pm

:smallgrin.gif:

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo nov 29, 2009 5:56 pm

Chelsea gaat dit jaar op z'n sloffen kampioen worden. Wat een power hebben ze, enorm indrukwekkend.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo nov 29, 2009 8:14 pm

Jöhnk schreef:Vermaelen heeft weer eens gescoord. :smallgrin.gif:

Ik ben ook voor C. Het is het shirt, volgens mij.
Oh, ik dacht de aanwezigheid van Guus Hiddink vorig jaar... :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 30, 2009 12:00 pm

GangstaRiB schreef:Everton - Liverpool : 0-1.

Wat een slechte wedstijd is dit trouwens. In Nederland wordt geklaagd over het niveau, maar dit is echt niks beter.
Laat Joey het maar niet lezen. Iemand Espanyol-Atletico gezien? Wordt je ook niet vrolijk van qua verdedigen..
IK GELOOF!!!!!!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma nov 30, 2009 1:31 pm

Everton is dan ook een droevig team dit jaar, verloren al een keer een wedstrijd met 5-0, en Liverpool is zonder Alonso en Torres een stuk minder dan we gewend zijn. Niet voor niets liggen ze er al uit in de Champions League.

De Premier League is in mijn ogen nog geen gelopen koers. Chelsea staat er goed voor en maakt een onoverwinbare indruk, maar ik geef Manchester United nog een goede kans. Spelen ook zonder Ronaldo uitstekend voetbal en staan maar op 5 punten. Ik zet mijn geld weer op de Reds.
Ajax!

Rachid

Bericht door Rachid » ma nov 30, 2009 1:37 pm

De speeltuinvoetballers uit Noord London waren kansloos, in een overigens matige wedstrijd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Lionel

Bericht door Lionel » ma nov 30, 2009 1:48 pm

Giacomo Puccini schreef:Everton is dan ook een droevig team dit jaar, verloren al een keer een wedstrijd met 5-0, en Liverpool is zonder Alonso en Torres een stuk minder dan we gewend zijn. Niet voor niets liggen ze er al uit in de Champions League.

De Premier League is in mijn ogen nog geen gelopen koers. Chelsea staat er goed voor en maakt een onoverwinbare indruk, maar ik geef Manchester United nog een goede kans. Spelen ook zonder Ronaldo uitstekend voetbal en staan maar op 5 punten. Ik zet mijn geld weer op de Reds.
Man U uitstekend voetbal? Vind dat wel meevallen. Afwachten hoe Chelsea door de maand Januari heen gaat. Drogba is een gemis want Anelka is niet veel soeps.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 30, 2009 8:39 pm

Chelsea is wel akelig sterk hoor. Heeft iemand al een beter europees elftal gezien dit seizoen?! Chelsea en Barca zijn m.i. gelijkwaardig. Heel anders, maar ik kan ook van Chelsea genieten.

Probeer tegen dat fysiek superieure middenveld van Chelsea maar eens een poot aan de grond te krijgen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma nov 30, 2009 8:42 pm

Wat is die Anelka lekker bezig hè? :smallgrin.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma nov 30, 2009 10:12 pm

Ik vind dat Man United er ook gewoon weer bijhoort, een top-3 in Europa dus. Ronaldo en Tevez weliswaar vertrokken, maar Valencia heeft niet voor niets de meeste wedstrijden van alle Mancunians gespeeld want doet het heel goed en zelfs Owen is me 100% meegevallen.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 01, 2009 10:21 am

wimpey schreef:Chelsea is wel akelig sterk hoor. Heeft iemand al een beter europees elftal gezien dit seizoen?! Chelsea en Barca zijn m.i. gelijkwaardig. Heel anders, maar ik kan ook van Chelsea genieten.

Probeer tegen dat fysiek superieure middenveld van Chelsea maar eens een poot aan de grond te krijgen.
Als bij Barca iedereen fit is dan denk ik dat ze het voetballend wel kunnen winnen. Iniesta-Xavi-Messi is geweldig!!! Voorin de kracht van Zlatan.. Achterin hebben ze ook aardig wat power rondlopen...

Maar dan moet wel iedereen fit zijn bij die club anders valt er een groot deel van hun technische superioriteit weg. Barca kan namelijk niet anders spelen..
IK GELOOF!!!!!!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do dec 03, 2009 7:21 am

Voor de liefhebber...
...mooi stukje over de club van Jonas... :biggthumpup.gif:

Een kijkje over de grens: de Owls en Jonas Olsson

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di dec 08, 2009 5:42 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo dec 13, 2009 11:38 am

Wenger wil compensatie KNVB voor blessure Van Persie

LONDEN - De Engelse voetbalclub Arsenal overweegt een rechtszaak aan te spannen tegen de KNVB. Manager Arsène Wenger wil financiële compensatie van de Nederlandse bond voor de ernstige blessure die Robin van Persie vorige maand heeft opgelopen in de oefeninterland tegen Italië.
De spits van Arsenal scheurde in dat duel drie enkelbanden af, waardoor hij zo'n vier tot vijf maanden niet kan voetballen.

''We werken met onze advocaten aan een dossier om mee naar de rechter te stappen'', zei Wenger zondag in de Britse media.

Kampioenschap

''Ik wil een financiële compensatie voor de schade die ons het kampioenschap kan kosten en het salaris dat wij moeten betalen'', aldus de Fransman.

Wenger was eerder boos op de medische staf van de KNVB, omdat de uiteindelijke schade aan de enkel van Van Persie veel erger was dan de eerste diagnose die door de bond was gesteld.

De Engelse voetbalbond moest drie jaar geleden een fors bedrag betalen aan Newcastle United nadat Michael Owen in dienst van de nationale ploeg op het WK een ernstige blessure had opgelopen.
nu.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 13, 2009 11:48 am

Lijkt me een beetje overdreven dat Arsenal het kampioenschap gaat missen door de blessure van Van Persie, maar verder begrijp ik Wenger wel. Voetbalbonden moeten eens ophouden met het plannen van onzinnige oefeninterlands.
Het stinkt aan alle kanten!

Frank

Bericht door Frank » zo dec 13, 2009 2:16 pm

Laat Wenger die Italiaan aanklagen, in plaats van de KNVB.

Altijd hetzelfde gezeik met die topteams, wel overal de beste voetballers vandaan willen halen, maar wel klagen als die weer naar een interland toe moeten of als ze geblesseerd terug komen.

Blessures horen nu eenmaal bij het voetbal....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 13, 2009 2:17 pm

Wat laat Wenger zich weer snel afleiden. :aai.gif:

Meteen de reden dat hij al jaren niets meer presteert. Hij is meer bezig met zeiken dan met coachen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 13, 2009 2:25 pm

Er is toch allang een soort van regel bedacht dat de Bond dit moet compenseren? Of geldt die alleen voor de eindrondes?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 13, 2009 2:37 pm

Eens met Jöhnk, Wenger is inderdaad een zeikerd eersteklas. Het lukt hem telkens weer om met zijn gezeur de aandacht af te leiden van zijn eigen zwakke prestaties, want Arsenal wint onder Wenger zelden een prijs, in verhouding tot het eremetaal dat Man United, Chelsea en Liverpool weten binnen te slepen. Het is opvallend hoe lang een Franse manager zich in Engeland staande weet te houden ondanks het uitblijven van resultaten. Heel opvallend. Hij schijnt populair te zijn bij zijn spelers, dat heeft er waarschijnlijk mee te maken. De spelers zijn veelal jonge beloften die hun carrière in de Premier League aan Wenger te danken hebben, dat uit zich in een grote loyaliteit. Toch zouden Wenger en Arsenal zich zorgen moeten maken want de laatste noemenswaardige prijzen werden gewonnen met een rijpe spelersgroep, ervaren kerels als Bergkamp, Henry, Adams, Seaman, Petit, Keown, Viera, Overmars, etc. waren de succesfactoren. Dit jaar maken Man United en Chelsea weer de dienst uit, teams met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 30 jaar.
Ajax!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 13, 2009 2:50 pm

Giacomo Puccini schreef:Eens met Jöhnk, Wenger is inderdaad een zeikerd eersteklas. Het lukt hem telkens weer om met zijn gezeur de aandacht af te leiden van zijn eigen zwakke prestaties, want Arsenal wint onder Wenger zelden een prijs, in verhouding tot het eremetaal dat Man United, Chelsea en Liverpool weten binnen te slepen. Het is opvallend hoe lang een Franse manager zich in Engeland staande weet te houden ondanks het uitblijven van resultaten. Heel opvallend. Hij schijnt populair te zijn bij zijn spelers, dat heeft er waarschijnlijk mee te maken. De spelers zijn veelal jonge beloften die hun carrière in de Premier League aan Wenger te danken hebben, dat uit zich in een grote loyaliteit. Toch zouden Wenger en Arsenal zich zorgen moeten maken want de laatste noemenswaardige prijzen werden gewonnen met een rijpe spelersgroep, ervaren kerels als Bergkamp, Henry, Adams, Seaman, Petit, Keown, Viera, Overmars, etc. waren de succesfactoren. Dit jaar maken Man United en Chelsea weer de dienst uit, teams met een gemiddelde leeftijd van ongeveer 30 jaar.
Perfect gezegd GP

Plaats reactie