Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Toby Alderweireld

Bericht door 999 » do okt 08, 2009 3:14 pm

Rishi schreef:Arsenal speelt wel heel erg aanvallend. Daar zal iedere speler fouten maken.
Het een heeft niks met het ander te maken.
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo dec 02, 2009 10:40 am

Ajax wil Toby Alderweireld belonen voor zijn goede vorm. De Amsterdammers gaan volgens AD/Sportwereld spoedig met de Belg om tafel om te praten over een nieuw, opgewaardeerd contract. Alderweireld staat nog tot 2014 op de loonlijst van de Amsterdammers.

De twintigjarige mandekker kan daar, tegen een beter salaris, één of meerdere jaren aan vastplakken. Bij Ajax is men uitermate tevreden over Alderweireld, die onder Martin Jol is uitgegroeid tot een vaste waarde in het elftal van de hoofdstedelingen. Hij speelde dit seizoen alle vijftien competitiewedstrijden mee.
Ajax is druk bezig met de contracten van enkele selectiespelers. Vurnon Anita zette maandag zijn handtekening en Eyong Enoh en Urby Emanuelson zijn uitgenodigd voor contractbesprekingen. Ajax hoopt bovendien woensdag een akkoord te bereiken met de zeventienjarige Deen Nicolai Boilesen. Zijn transfer van Brøndby IF moet snel afgerond worden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 10:47 am

Netjes!
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » wo dec 02, 2009 11:18 am

Maar volgens die Snor moeten we 71 contract spelers dumpen ( dus een stuk of 20 ) anders hebben we geen 2 elftallen meer.

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 11:19 am

Snor moet zijn bek houden. Ajax heeft een stuk of 10 spelers teveel. De helft van die 71 is jeugd.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 11:41 am

De Dominee schreef:
Ajax wil Toby Alderweireld belonen voor zijn goede vorm. De Amsterdammers gaan volgens AD/Sportwereld spoedig met de Belg om tafel om te praten over een nieuw, opgewaardeerd contract. Alderweireld staat nog tot 2014 op de loonlijst van de Amsterdammers.

De twintigjarige mandekker kan daar, tegen een beter salaris, één of meerdere jaren aan vastplakken. Bij Ajax is men uitermate tevreden over Alderweireld, die onder Martin Jol is uitgegroeid tot een vaste waarde in het elftal van de hoofdstedelingen. Hij speelde dit seizoen alle vijftien competitiewedstrijden mee.
Kijk, dat vind ik overdreven. Die jongen heeft nog bijna VIJF jaar contract. Stel dat hij zwaar geblesseerd raakt of zijn ontwikkeling valt tegen, dan zit je straks tot 2020 met hem opgescheept.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo dec 02, 2009 11:44 am

Mwoah, misschien is zijn salaris erg beperkt? Dit heeft natuurlijk invloed op de afkoopsom in de toekomst.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 11:48 am

Dan kun je hem meer salaris geven. Maar verlengen lijkt me, op dit moment, niet wenselijk. Doe dat maar over een jaar of twee, dan heb je meer inzicht in de ontwikkeling van deze jongen.

Beloki

Bericht door Beloki » wo dec 02, 2009 11:53 am

joey schreef:Dan kun je hem meer salaris geven. Maar verlengen lijkt me, op dit moment, niet wenselijk. Doe dat maar over een jaar of twee, dan heb je meer inzicht in de ontwikkeling van deze jongen.
Deze jongen is een talent. Paar jaar erbij zetten en straks geld cashen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 11:59 am

Ach waarom niet verlengen? Je kan hem sowieso wel kwijt. Die gast kan alleen maar beter worden.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 12:10 pm

Tja, dat weet je nooit. Zijn ontwikkeling kan zomaar stokken. Hij kan ook ingehaald worden door een andere speler. Hij kan ook fysiek of mentaal afhaken. Bovendien moet je (mocht alles goed gaan met hem) zijn contract over een jaar of twee sowieso openbreken, anders verdient hij minder dan zijn medespelers.

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 12:12 pm

Dan doe je dat dan toch? Voor hetzelfde is hij over twee jaar de nieuwe Pique en wilt hij niet verlengen. Dan moet je hem weer verkopen. Deze jongen heeft nu al een aantal goede wedstrijden gespeeld. Niet 2 of 3 maar een stuk of 20. Die moet je gewoon belonen. Anders loop je straks weer achter de feiten aan.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 12:15 pm

Wel twintig? Kijk eens aan, die moeten we een contract voor het leven geven! :hypocrite.gif:

Zo kom je dus aan extra kleedkamers vol contractspelers.

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 12:20 pm

Ach die jongen ontwikkelt zich goed, wordt iedere week beter en heeft zelfs de scheids mee :headbang.gif:

Als die jongen over 2 jaar goed is gaat hij echt niet meer bijtekenen. En dat is dus zonde. Ajax heeft nu lang genoeg kunnen zien wat de potentie is van Alderweireld dus ik ga er vanuit dat ze de goede beslissing nemen.

Met die 20 wedstrijden wil ik alleen maar aangeven dat het geen eendagsvlieg is.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 12:25 pm

Twintig wedstrijden is niets. Toen Bryan Roy en Marciano Vink twintig wedstrijden in Ajax 1 hadden gespeeld, dacht iedereen dat ze wereldtalenten waren. Toby zit nog in de fase dat iedereen alles mooi vindt van hem en dat hij nergens op wordt afgerekend. We zullen zie hoe hij zich houdt, als dat verandert.

Over twee jaar heeft hij nog steeds dik twee jaar contract. Reden genoeg om bij te tekenen. Maar oké, als jij dat zo graag wilt, kunnen we het ook over een jaar doen. Dan heeft hij er in elk geval nog twintig wedstrijden opzitten.

Weet je wat het is? Dat bange gedoe (oei, oei, we zullen eens een speler laten lopen) kost bakken met geld. Je moet op tijd contracten verlengen, maar niet voortijdig. En je moet niet elk talent een contract geven, want dat is duur en verstopt de opleiding.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo dec 02, 2009 12:29 pm

Een jaar erbij zou schitterend zijn. Van mij mag hij ook tot 2020 bijtekenen, maar ik geloof dat de regels dit niet toelaten.

Alderweireld is een serieuze jongen die bij Ajax al jaren een goede ontwikkeling doormaakt en waarover dus geen enkele twijfel bestaat. Bij Ajax weten ze precies wat hij wel kan en niet kan en waar zijn plafond ligt. Het zou zonde zijn als zo'n gast al na 2-3 jaar in het eerste vertrekt want zijn beste jaren komen dan nog. Dus moet je hem zo vroeg mogelijk voor langere tijd proberen te binden. Daar heb je later alleen maar plezier van.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 12:48 pm

:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 02, 2009 12:48 pm

Ik denk dat je te hard van stapel loopt, GP. Toby moet nog flink wat stappen zetten op weg naar de top, en zoals bekend zijn er genoeg spelers die onderweg blijven hangen. Dat hij het in de eredivisie goed doet zegt me niet zoveel, want daar lopen amper goede aanvallers rond.

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 02, 2009 12:49 pm

Die gast is nog hartstikke jong he. Het gaat niet om een speler van Den Bosch die ze kopen ofzo. Deze jongen wordt dagelijks geanalyseerd dus Jol en Blind zullen wel weten wat ze aan het doen zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo dec 02, 2009 1:08 pm

joey schreef:Ik denk dat je te hard van stapel loopt, GP. Toby moet nog flink wat stappen zetten op weg naar de top, en zoals bekend zijn er genoeg spelers die onderweg blijven hangen. Dat hij het in de eredivisie goed doet zegt me niet zoveel, want daar lopen amper goede aanvallers rond.
Alderweireld is jong, nuchter, fysiek sterk, een echte verdediger. Zijn plafond ligt daarom niet bij Ajax denk ik, want dit is het type verdediger waar heel Europa achteraan zit. De optelsom is snel gemaakt. Zo iemand moet je zo lang mogelijk zien te binden, anders zet hij een stap hogerop zonder dat je er geld voor vangt.

Je moet ook bedenken dat het zo 5 miljoen kost om een nieuwe verdediger aan te trekken die vergelijkbare kwaliteiten heeft. En dan moet je nog afwachten of zo iemand zich bij Ajax kan aanpassen, terwijl je dit bij Alderweireld al zeker weet.
Ajax!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo dec 06, 2009 4:43 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 06, 2009 5:12 pm

Inderdaad, een hele slechte beurt vandaag.

Maar goed, Toby is nog jong. Dan kan er wel een keer zo'n dag tussen zitten natuurlijk.
Nil volentibus arduum

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo dec 06, 2009 5:13 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 06, 2009 5:52 pm

Kan alleen maar herhalen wat ik hierboven schreef:
joey schreef:Toby moet nog flink wat stappen zetten op weg naar de top, en zoals bekend zijn er genoeg spelers die onderweg blijven hangen. Dat hij het in de eredivisie goed doet zegt me niet zoveel, want daar lopen amper goede aanvallers rond.
We moeten de verwachtingen niet te hoog opschroeven.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo dec 06, 2009 9:33 pm

Deze jongen werd vandaag vaker lullig voorbijgelopen dan een daklozenkrantverkoper, heel pijnlijk om te zien. Misschien in de winter toch eindelijk eens die verdediger aantrekken?

Plaats reactie