FC Utrecht - Ajax 06-12-2009
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: FC Utrecht - Ajax 06-12-2009
Haha, serieus....Ik schrók toch joh. :D
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De T.Emanuelson fit voor uitduel met FC Utrecht
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol van Ajax kan zondag tijdens de uitwedstrijd tegen FC Utrecht toch over Urby Emanuelson beschikken. De linksbenige middenvelder lijkt op tijd hersteld van een rugblessure die hij woensdag tijdens het duel in de Europa League met FC Timisoara opliep. Hij trainde zaterdag weer mee met de selectie van de Amsterdamse club.
Ook Dennis Rommedahl is fit. Trainer Jol heeft de snelle Deen weer in zijn selectie opgenomen. Voor de geblesseerde Gabri, Kennedy Bakircioglü, Siem de Jong en Thimothée Atouba komt de uitwedstrijd tegen FC Utrecht nog te vroeg.
Goede zaak!
Dag van de wedstrijd.. wat is het stil in deze thread.
Lets go Ajax

Lets go Ajax

Blijft het droog dan winnen we gaat het de hele wedstrijd regenen dan vrees ik weer een debacel.
http://www.buienradar.nl/
http://www.buienradar.nl/
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
'Weer' een debacle?Toppie schreef:Blijft het droog dan winnen we gaat het de hele wedstrijd regenen dan vrees ik weer een debacel.
We hebben dit seizoen pas twee van de 22 officiële wedstrijden verloren (en nog geen enkele keer verloren van een ploeg die onder ons stond op de ranglijst) en de laatste drie seizoenen wonnen we ook in Utrecht (van de laatste vijf bezoeken vier keer winst).
Dus wat bedoel je met 'weer' een debacle?
K.
Still alive...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Grappig dat je dat zegt, want ik had het er eergisteren met collega's ook nog over. Ja, Ajax heeft het altijd lastig in Utrecht en de kans is dus groot dat men punten gaat verspelen was een veelgehoorde kreet. Allereerst werkt het spelletje niet zo, maar het is ook nog eens pertinent niet waar. Vorig seizoen wonnen we er vrij eenvoudig, mede dankzij die geweldige goal van vdWiel en de seizoenen ervoor dus ook.
Uiteraard kan het dit jaar misgaan, maar op basis van statistieken kun je absoluut niet spreken van een angstgegner.
Neemt niet overigens niet weg dat dit het sterkste Utrecht is van de afgelopen jaren.
Uiteraard kan het dit jaar misgaan, maar op basis van statistieken kun je absoluut niet spreken van een angstgegner.
Neemt niet overigens niet weg dat dit het sterkste Utrecht is van de afgelopen jaren.
- SylvievdVaart
Jongens, jongens toch. Een één-vijffie 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
VD Wiel, Urby en Aissati spelen: EredivisieLive.
Bij utregggg speelt van Wolfswinkel. VD Berg heeft buikloop; jammer.
Bij utregggg speelt van Wolfswinkel. VD Berg heeft buikloop; jammer.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo dec 06, 2009 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kan je je nog de 2-3 in Rotterdam herinneren, waarbij volgens mij Maduro de derde maakte in de 93ste minuut o.i.d.? Zat je toen toevallig ook in een Feyenoordvak? Zo niet, denk je dat je jezelf ook kan inhouden als er zoiets gebeurd?Marillion schreef:Je kan gemiddeld genomen beter daar gaan staan dan bijvoorbeeld naast het Ajax vak. Dan kan het zijn dat je bijvoorbeeld onbewust toch iedere keer die kant op kijkt of je bekende koppen ziet. Het grote voordeel wat je hebt als je tussen de fanatieke aanhang gaat staan is dat ze er absoluut geen rekening mee houden dat er een Ajacied tussen hun in staat. Dat verwacht gewoon geen mens dus dat heb je alvast mee.
Mijn tactiek is altijd dat ik laat het vak in ga. Zo voorkom je dat je op een precies op een plek gaat staan waar normaal altijd een vast groepje staat (maar wat jij dus niet weet). Gewoon even wat te eten of te drinken halen en kijk of je een programma boekje kunt scoren. Kun je even doorheen bladeren en daarmee voorkom je dat je wat verloren rond loopt. Dan met 15 of 10 minuten voor de aftrap rustig op zoek naar een plekje. Dan kun je ook een beetje kijken bij wie je wel en bij wie je liever niet in de buurt zit. Accent kan wel een probleem zijn maar dat is het eigenlijk eerder bij clubs die buiten de randstad liggen.
Het meest vervelende dat ik heb gehad was bij Feyenoord-Ajax. Dat was de wedstrijd na het Beverwijk incident waar je niet heen mocht. Niemand pakt mij die wedstrijd echter af dus ook toen niet. Kwam ik met de trein in Rotterdam aan en terwijl ik tussen de supporters liep hoorde ik ineens iemand mij roepen. Dat bleek een gozer te zijn met wie ik op school zat. Hij was geen voetbalsupporter maar woonde in Gouda en liep daar toevallig rond. Gelukkig begreep 'ie wel dat het niet zo'n goed plan was om daar wat te zeggen over waarom ik daar liep.
Je moet wel een beetje over stalen zenuwen beschikken. Anders kun je er beter niet aan beginnen. Maar het heeft wel iets hoor. Als alles en iedereen om je heen staat te vloeken op Ajax en jij daar stiekem staat te genieten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Ajax.nl schreef:Opstellingen FC Utrecht en Ajax
06 december 2009
Ajax staat vanmiddag om 12.30 uur tegenover FC Utrecht in stadion Nieuw Galgenwaard. Lees hier de opstellingen van beide elftallen en vanaf 12.30 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Scheidsrechter: Bas Nijhuis
FC Utrecht : Vorm; Cornelisse, Nesu, Keller; Silberbauer, Nijholt, Wuytens, Lensky; Van Wolfswinkel, Mertens, Mulenga.
Wissels: Sinouh, Dickoh, G. van Dijk, George, Van Mierlo, Danso, Van der Maarel.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Aissati, Enoh, Emanuelson; Suarez, Pantelic
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Silva, Cvitanich, Rommedahl, Donald.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Wat een rare opstelling van Utrecht, zeg. Silberbauer als centrale verdediger? Nesu er ook maar in op de back positie en Lensky schuift dus door naar het middenveld. Ton du C. wil eens wat nieuws proberen in een wedstrijd tegen Ajax. Ik ben benieuwd.
Du C. heeft snode plannen, zo te zien. 
Wat is er met Vandenbergh gebeurd? Die was toch weer helemaal terug?

Maar dus wel Van Wolfswinkel bij Utrecht.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Ziek: buikloopJöhnk schreef:Du C. heeft snode plannen, zo te zien.
Ik hoop straks buikloop bij 11 Utreg spelers om 14:15 

Wedstrijd begint 5 minuten later, er staan nog teveel mensen buiten kennelijk...
- peter
Hup Dapp're strijders.
Ben erg benieuwd, want dit is een hele belangrijke wedstrijd.

Ben erg benieuwd, want dit is een hele belangrijke wedstrijd.
Komt wel goed, denk ik.Peter schreef: Ben erg benieuwd, want dit is een hele belangrijke wedstrijd.

- Daily Blind
Utrecht heeft de tos mogen winnen, dan nemen wij wel de punten mee!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
laat ik het anders zeggen... Vandaag 3 punten en dan heb je uit gehad..
Psv,Twente, Utrecht, Vitesse, Az
Krijg je de 2e helft van de comp. nog allemaal thuis.
Verspeel je punten dan wordt het een zeer moeilijk verhaal.
Succes allemaal en als ik heel eerlijk ben maakt het mij niet uit hoe, als er maar 3 punten meegaan naar het arrogante A'dam

Psv,Twente, Utrecht, Vitesse, Az
Krijg je de 2e helft van de comp. nog allemaal thuis.
Verspeel je punten dan wordt het een zeer moeilijk verhaal.
Succes allemaal en als ik heel eerlijk ben maakt het mij niet uit hoe, als er maar 3 punten meegaan naar het arrogante A'dam

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ajax zet druk en heeft het overwicht, maar tot echte kansen heeft het niet geleidt. Utrecht speelt duidelijk op de counter.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Daily Blind
De zeeuw wordt duidelijk in de rug geduwd. Penalty!! Maar de slechtste scheidsrechter van de eredivisie ziet het weer anders!
Effe die bril af zetten. Leuke pot tot nu toe.Zlatan Son of God schreef:De zeeuw wordt duidelijk in de rug geduwd. Penalty!! Maar de slechtste scheidsrechter van de eredivisie ziet het weer anders!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mulenga troeft Vertonghen af en Alderweireld had te laat geweest... Duidelijk is wel wat Utrecht wilt vandaag.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..