Moderator: mods
Hier geef ik je helemaal gelijk in, wat dat betreft zijn we hier in het Westen dol op dat soort demonstratief en symbolisch handelen.Giacomo Puccini schreef:Vanuit veiligheidsoverwegingen, dan zou ik het nog snappen. Al vraag ik me af of ze dat niet van te voren hadden kunnen zien aankomen, en of ze het toernooi daar dan wel hadden moeten organiseren. En of landen niet van te voren hadden moeten beslissen om niet te gaan.
Dat je solidair moet zijn door het toernooi niet te spelen vind ik flauwekul. De solidariteit spreekt in zo'n geval voor zich, die hoef je wat mij betreft niet te bewijzen met grote gebaren.
En de vraag is ook wie je een dienst bewijst door zo'n toernooi niet te spelen. Je geeft eigenlijk alleen die schutters hun zin, want zij zijn hoogstwaarschijnlijk uit op aandacht en chaos.
Echt schandalig.Thijs schreef:Haha, Algerije niet. Als je ziet hoe ze voetballen tegen Malawi wordt het tegen Engeland helemaal een slachtpartij.
Werkelijk ongelofelijk dit.
Geen hele smaakvolle grap gezien er doden zijn gevallen. Maar dat is mijn mening.Hoeladans schreef:Echt schandalig.Thijs schreef:Haha, Algerije niet. Als je ziet hoe ze voetballen tegen Malawi wordt het tegen Engeland helemaal een slachtpartij.
Die rebellen hadden beter de bus van Algerije onder vuur kunnen nemen, mis je niets aan.
I have a problem. I can't help it, 4-0 up in the 78th minute offering 1.01 (1% profit for 12 minutes work, in non-betting talk). Fucking bent africans cost me my place at uni.
![]()
Ja, zoals dolgraag naar de olympische spelen willen, maar het eigenlijk niet kunnen maken want je wilt solidair zijn en je dus maar sportkleding maakt met de namen van alle ontbrekende landen erop en zorgvuldig het woord "nederland" vermijdt :)Rachid schreef: Hier geef ik je helemaal gelijk in, wat dat betreft zijn we hier in het Westen dol op dat soort demonstratief en symbolisch handelen.
Niet alleen de jouwe. Erg smakeloos als grap.Beloki schreef:Geen hele smaakvolle grap gezien er doden zijn gevallen. Maar dat is mijn mening.Hoeladans schreef:Echt schandalig.Thijs schreef:Haha, Algerije niet. Als je ziet hoe ze voetballen tegen Malawi wordt het tegen Engeland helemaal een slachtpartij.
Die rebellen hadden beter de bus van Algerije onder vuur kunnen nemen, mis je niets aan.
Tja, dat was ook schandalig. Ik geloof dat niemand zin had in een avondje voetbal behalve de UEFA. De wedstrijden van de volgende dag werden wel geschrapt, toen hadden ze in Geneve eindelijk ook door dat ze fout zaten.Harm schreef:Zoals de CL die gewoon doorging na de aanslag op de Twin Towers?
Hoeladans schreef:Echt schandalig.Thijs schreef:Haha, Algerije niet. Als je ziet hoe ze voetballen tegen Malawi wordt het tegen Engeland helemaal een slachtpartij.