Ajax - AZ 24-01-2010
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - AZ 24-01-2010
Er solliciteren wel een aantal spelers van az naar rood.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- SylvievdVaart
AZ heeft toch wel een hoop overtredingen nodig.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Pff, echt goed! En mazzel. Laat dat geluk aan onze zijde blijven. Wie weet waait er een van die 103 lang ballen bij Romero in.Marijn schreef:Vermeer! Held! Ongelooflijke redding!

Overigens ontstond die kans door extreem slordig uitverdedigen. Dit was niet de eerst keer dat de bal zo weer in de voeten van de tegenstander werd gespeeld.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Ajaciedjuh
Vermeer 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Doet het prima.Ajaciedjuh schreef:Vermeer
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedroevend van de kant van Ajax. Alles lang op Suarez, met voetbal heeft het niets te maken.
Vorig jaar deed ie het ook goed, totdat hij officieel eerste keeper werd.
Gewoon een heel bruikbare reservekeeper.
Gewoon een heel bruikbare reservekeeper.
Het middenveld moet veranderen. Aisatti loopt braaf heen en weer, maar doet niks verder. De Jong lijkt wel 10 kilo lood extra mee te torsen, traaaag.
...een beet're club dan deze is er niet!!
Siem de Jong bakt er niet veel van. V.d Wiel zet zijn dipje door .. AJAX heeft geen grip op het middenveld.Maar of dat met Gabri beter zal worden ..
Blij met de punten ...
Een redelijk evenwichtige wedstrijd waarbij je ziet dat AZ beter kan combineren en het positiespel beter beheerst, maar waarin Ajax ook een aantal momenten heeft. Uit de statistieken blijkt ook weinig verschil.
I think I lost my fucking headache
Die zie ik bij AZ ook. En die slagen er wel in combinaties en voetbal met een gedachte erachter op de mat te leggen. Ajax herovert de bal bij de eigen 16 en peert dat ding dan op goed geluk naar voren.Feest schreef: Vind je dit nou echt?
Ik zie juist een hele hoop modale en matige spelers.
Boog heeft bij beloofd dat Jol méér uit deze groep zou halen. Dat is Jol nog niet gelukt. Als ie na 6 maanden al zo 'ver' is, heb ik er weinig fiducie in dat het volgend seizoen wél gaat lukken. Maar misschien verwacht ik te veel. Laat ik het zo zeggen: ik ben niet onder de indruk van Jol.
Sulejmani erin, Emanuelson naar linksmidden, Aissati naar tien en de Jong eruit.
Of Suk erin, Suarez naar links en Emanuelson naar het middenveld
I think I lost my fucking headache
Alibi Aisatti eruit, wederom drama. Gevaar voor eigen ploeg. Zet Eriksen er maar in, wat voetbalinzicht kan dit hersenloze zootje dravers wel gebruiken. Een balvaste spits (om al die vuurpijlen wat te laten renderen) zou ook geen overbodige luxe zijn.LucaS schreef:Sulejmani erin, Emanuelson naar linksmidden, Aissati naar tien en de Jong eruit.
- Giacomo Puccini
Vermeer (!), Lindgren (!) en Suarez houden Ajax op de been, hoewel daar ook enig geluk voor nodig was.
Een paar 'bovenmodale' spelers ja, maar De Jong, Anita, Vermeer en Rommedahl bij wie de jaren lijken te gaan tellen... dat zijn echt spelers van niveau RKC hoor, maak je geen illusies. Tel daarbij op een complete offday voor Van der Wiel en het gebrek aan lengte en kracht bij verschillende Ajacieden en je houdt een zeer middelmatig elftal over.
Ik hoop dat De Jong gauw gewisseld wordt, hij doet vandaag niks goed.
Een paar 'bovenmodale' spelers ja, maar De Jong, Anita, Vermeer en Rommedahl bij wie de jaren lijken te gaan tellen... dat zijn echt spelers van niveau RKC hoor, maak je geen illusies. Tel daarbij op een complete offday voor Van der Wiel en het gebrek aan lengte en kracht bij verschillende Ajacieden en je houdt een zeer middelmatig elftal over.
Ik hoop dat De Jong gauw gewisseld wordt, hij doet vandaag niks goed.
Ajax!
Aisatti en de Jong spelen een bagger partij laat Gabri maar komen
Word gewoon 0-1 of 0-2
Word gewoon 0-1 of 0-2
Doet defensief z'n werk en gaat de duels aan. Voetballend zwak idd. Inbreng Aisatti is nihil.Giacomo Puccini schreef: Ik hoop dat De Jong gauw gewisseld wordt, hij doet vandaag niks goed.
Suarez heeft niks aan die hoge ballen. Misschien kan Jol Suk erin brengen voor meer ondersteuning en stootkracht voorin. Vermeer heeft Ajax behoed van een achterstand, maar hoe lang kan dat nog goed gaan.
Eens, ik hoop dat Aissati eruit wordt gehaald.wimpey schreef:Doet defensief z'n werk en gaat de duels aan. Voetballend zwak idd. Inbreng Aisatti is nihil.Giacomo Puccini schreef: Ik hoop dat De Jong gauw gewisseld wordt, hij doet vandaag niks goed.
- Ajaciedjuh
Aanspeeltpunt voorin zou wonderen doen. Kan er tenminste aansluiting plaatsvinden.D_skilled schreef:Suarez heeft niks aan die hoge ballen. Misschien kan Jol Suk erin brengen voor meer ondersteuning en stootkracht voorin. Vermeer heeft Ajax behoed van een achterstand, maar hoe lang kan dat nog goed gaan.
Suk / Gabri (Eriksen iets later) erin en Aisatti/Anita eruit.
Edit: ik zie Anita/Aisatti allebei nog lopen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 24, 2010 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Aissati speelt zijn beste wedstrijd van dit seizoen, maar dat zegt inderdaad niet zo veel. In de omschakeling blijft hij zwak en de kans die hij kreeg had een echte nummer 10 moeten benutten.wimpey schreef:Doet defensief z'n werk en gaat de duels aan. Voetballend zwak idd. Inbreng Aisatti is nihil.Giacomo Puccini schreef: Ik hoop dat De Jong gauw gewisseld wordt, hij doet vandaag niks goed.
Ik zou De Jong en Aissati beiden wisselen, voor Gabri en Eriksen. Met die twee zou ik sowieso begonnen zijn, jammer dat Jol er anders over denkt want in De Jong en Aissati zit geen enkele toekomst.
Ajax!
De Jong heeft geen soepele loop. Lijkt zo traag. Technisch zwak en doet vaak maar wat.
- Giacomo Puccini
HelaasGiacomo Puccini schreef:Dit kan em worden!