Dat vind ik dan ook ja. Ik denk alleen dat vdWiel, Urby, Stekelenburg en Suarez wel eens zouden kunnen vertrekken. Als dat gebeurt, dan zou je eens kunnen gaan kijken. Of mag je pas gaan scouten nadat er spelers vertrokken zijn? Zou wel iets voor Ajax zijn ja.Ajax Rules schreef:Wat????? Transfers voor in de zomer? Nu haal je je eigen betoog al helemaal onderuit.... Je moedigt Ajax nu al aan om over een paar maanden te kopen, terwijl je nu nog elke mogelijkheid op een aankoop NU afwijst. ZELFS als deze Rudolf een goede basisspeler is, vind je die 450.000 teveel.Peter schreef:Rudolf komt gewoon uit de hoge hoed van Jol. Ajax moet vanaf nu lekker bezig gaan met scouten voor eventuele transfers in de zomer.
Weet je hoe hoog/laag de rente ligt? Een uitgave nu van 450.000 is equivalent aan een uitgave over een paar maanden van 460.000 over een paar maanden.
Je zou nog iets van een verhaal hebben (in ieder geval een zekere consistentie) wanneer je zou vinden dat Ajax pas in de zomer van 2011 weer een aankoop mag doen.
Mijn verhaal is crap dus. Je doet maar, maar jouw verhaal betekent het einde van Ajax.
Maar laten we dit bespreken in het sanerentopic.