Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Giacomo Puccini » za apr 03, 2010 2:43 pm

Zonder Rooney lijkt Man U in de slotfase naast alle prijzen te gaan grijpen. Vandaag een gevoelige tik uitgedeeld door Chelsea. Manchester United liep al niet over van creativiteit maar zonder Rooney is dit helemaal een probleem.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 05, 2010 11:39 am

Ferguson heeft zijn team gewoon overschat. In de CL werd dit nog verbloemd omdat ze tegen Milan en Bayern speelden en in de competitie kunnen ze terugvallen op automatismen maar Ferguson heeft het gewoon verkeerd aangepakt:

C. Ronaldo en Tevez weg en Valencia terughalen... hoe verzin je het?
IK GELOOF!!!!!!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do apr 08, 2010 8:54 am

N.a.v. het statement van supp. van ManU gisteren, kwam ik op het NECforum 't volgende tegen:

http://www.historicalkits.co.uk/Manches ... United.htm

Beloki

Bericht door Beloki » do apr 08, 2010 8:58 am

Ramona schreef:N.a.v. het statement van supp. van ManU gisteren, kwam ik op het NECforum 't volgende tegen:

Kijk, dat wist ik niet. Ik begreep al niet waarom ze allemaal groengele sjaals om hadden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do apr 08, 2010 9:00 am

Nog wat info daarover...

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 08, 2010 10:01 pm

Hernandez naar Manchester United
MANCHESTER - Manchester United heeft zich donderdag versterkt met de Mexicaanse international Javier Hernandez. De Engelse topclub nam de begeerde aanvaller over van Chivas Guadelajara. Het transferbedrag voor Chicharito, zoals zijn koosnaam in eigen land luidt, is niet bekend gemaakt. Trainer Alex Ferguson sprak op de website van een grote aanwinst.

De 21-jarige Hernandez, die al medisch is goedgekeurd, meldt zich begin juli in Manchester als hij dan tenminste al over een werkvergunning beschikt. United heeft zich tevens verplicht later die maand een oefenwedstrijd te spelen tegen zijn oude club in het Chivas-stadion.

ManUnited verzekerde zich voor volgend seizoen ook al van de diensten van Fulham-verdediger Chris Smalling. (ANP)

Was dit niet die jongen waar PSV ook mee bezig was?

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 08, 2010 10:06 pm

Yep. Maar het was al duidelijk dat het een moeilijke zaak zou worden. Voor die jongen was veel belangstelling.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 08, 2010 10:11 pm

Lekker origineel van Ferguson.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 08, 2010 10:19 pm

:icon_mrgreen.gif:

Er was veel belangstelling én PSV heeft geen geld, Joey.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 08, 2010 11:20 pm

Nederlandse clubs hebben geen geld. De competitie zal komende zomer wel weer flink afgeroomd worden.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 09, 2010 5:49 am

Integendeel. Buitenlandse clubs hebben ook geen geld. Ook in het buitenland zullen selecties worden ingekrompen en zullen er alleen spelers worden gehaald als er genoeg spelers vertrekken en het een echte aanwinst is. Er zal de komende zomer niet zo heel veel gebeuren. Gunstig voor Ajax dat de betere spelers waarschijnlijk nog wel zullen blijven, aan de andere kant zal het 'lozen' van spelers niet eenvpudig zijn.
I think I lost my fucking headache

Beloki

Bericht door Beloki » vr apr 09, 2010 8:38 am

LucaS schreef:Integendeel. Buitenlandse clubs hebben ook geen geld. Ook in het buitenland zullen selecties worden ingekrompen en zullen er alleen spelers worden gehaald als er genoeg spelers vertrekken en het een echte aanwinst is. Er zal de komende zomer niet zo heel veel gebeuren. Gunstig voor Ajax dat de betere spelers waarschijnlijk nog wel zullen blijven, aan de andere kant zal het 'lozen' van spelers niet eenvpudig zijn.
Dat wordt nu al jaren geroepen, maar de begrotingen van de topclubs zijn de afgelopen jaren volop gegroeid, zo viel in de laatste VI te lezen. Veel clubs smijten ook nog steeds met geld.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 09, 2010 9:41 am

LucaS schreef:Integendeel. Buitenlandse clubs hebben ook geen geld. Ook in het buitenland zullen selecties worden ingekrompen en zullen er alleen spelers worden gehaald als er genoeg spelers vertrekken en het een echte aanwinst is. Er zal de komende zomer niet zo heel veel gebeuren. Gunstig voor Ajax dat de betere spelers waarschijnlijk nog wel zullen blijven, aan de andere kant zal het 'lozen' van spelers niet eenvpudig zijn.
Hooguit gaan de transfersommen naar beneden. De salarissen blijven daar een stuk hoger, en de aantrekkingskracht van (grote) buitenlandse clubs blijft ook.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr apr 09, 2010 2:19 pm

Beloki schreef:
Ramona schreef:N.a.v. het statement van supp. van ManU gisteren, kwam ik op het NECforum 't volgende tegen:

Kijk, dat wist ik niet. Ik begreep al niet waarom ze allemaal groengele sjaals om hadden.
De sjaals in de oude clubkleuren - groen en goud - zijn een statement tegen de huidige eigenaren: de Glazer familie. Iedere fan van Manchester United wil hun weg hebben.
Ajax!

generaal

Bericht door generaal » ma apr 19, 2010 10:51 pm

Hugo Rodallega schijnt in de belangstelling van Arsenal te staan. Lijkt mij een prima versterking voor de equipe van Wenger.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 20, 2010 8:19 am

Dat is toch een spits? Hebben ze niet nodig joh.

Ze hebben een keeper, centrale verdediger, rechtsback nodig. En het liefst wat ervaren gasten.

------------------keeper-------------------

--?----------?--------Vermaelen----Clichy--

-----------Song-----Fabregas--------------

Arshavin-------------------------Nasri------

-----------Persie-------Bendtner------------

En dan boeit het niet waar je Nasri en Arshavin op papier zet. Dan hebben ze een fantastisch elftal!!
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 20, 2010 10:01 am

Bendtner vind ik echt een houten klaas van hier tot Tokio. Die heb ik amper een goede wedstrijd zien spelen.
Whitey on the moon.

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 20, 2010 10:09 am

GangstaRiB schreef:Bendtner vind ik echt een houten klaas van hier tot Tokio. Die heb ik amper een goede wedstrijd zien spelen.
Ben ik het niet mee eens. Scoort erg makkelijk, en ook nog eens erg belangrijke goals. Die goal tegen Barca was trouwens een beauty.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 20, 2010 10:09 am

Hij brengt wat variatie in het aanvalsspel. Is sterk door de lucht, fysiek sterk en kan een bal vasthouden.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 20, 2010 10:12 am

Bendtner is veel te statisch voor het aanvalsspel dat Arsenal wil spelen. Gewoon Van Persie in de spits en met drie centrale middenvelders spelen. Dan komt Fabregas ook veel beter tot zijn recht.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 20, 2010 10:14 am

Beloki schreef:
GangstaRiB schreef:Bendtner vind ik echt een houten klaas van hier tot Tokio. Die heb ik amper een goede wedstrijd zien spelen.
Ben ik het niet mee eens. Scoort erg makkelijk, en ook nog eens erg belangrijke goals. Die goal tegen Barca was trouwens een beauty.
Tot nu toe niet gezien. Normaliter zit hij gewoon op de bank trouwens, als Van Persie en Cesc fit zijn.

Nee, ik vind hem persoonlijk veel te statisch. Zlatan kan wel aardig meekomen met het positiespel van Barca, maar je ziet duidelijk dat Bendtner tekort komt.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 20, 2010 10:20 am

Ik denk dat er weinig sterke spitsen zijn die mee kunnen komen met het spel dat Barca en Arsenal spelen. Zlatan komt soms ook tekort hoor. Is geen ramp. Als ze maar scoren en voor variatie zorgen.

Met Van Persie in de spits ben ik bang dat ze teveel gaan lopen breien. Zou Van Persie ook liever een vrijere rol geven..

En met 3 middenvelders? Hoe zou je dan spelen? Met Cesc op 10 neem ik aan? Dan zou je dus twee controleurs moeten opstellen. Song en Denilson?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 20, 2010 10:21 am

Beloki schreef:
Een beauty? Die bal ging er toch in twee keer in?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 20, 2010 10:33 am

Rishi schreef:En met 3 middenvelders? Hoe zou je dan spelen? Met Cesc op 10 neem ik aan? Dan zou je dus twee controleurs moeten opstellen. Song en Denilson?
Cesc als links- of rechtshalf, met een halfspeler naast zich en een controleur achter zich. Gewoon zoals Arsenal aan het begin van dit seizoen speelde.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 20, 2010 10:37 am

Dat lag niet aan hem hoor..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie