FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
Twente helaas niet meer zo beroerd als een paar weken terug en is de bovenliggende partij. Maar Heerenveen is niet kansloos. Lekker spannend
I think I lost my fucking headache
Zelfs een afgekeurd doelpunt van Heerenveen, was niet zoveel aan de hand.
Daar zal het echter wel bij blijven, Ruiz heeft niet veel tijd nodig.
Daar zal het echter wel bij blijven, Ruiz heeft niet veel tijd nodig.
Waar kijken jullie?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Haglund en Elm in de verdediging?
Op Heerenveen hoef je vandaag niet te rekenen. Pauper elftal.
Ach, het staat nog 0-0. Zolang Twente niet scoort....D_skilled schreef:Op Heerenveen hoef je vandaag niet te rekenen. Pauper elftal.
Een echte kans heeft Twente anders nog niet gehad.
FC Ruiz.....Ronald! schreef:Ach, het staat nog 0-0. Zolang Twente niet scoort....D_skilled schreef:Op Heerenveen hoef je vandaag niet te rekenen. Pauper elftal.
15 mei 2011.
FC Ruiz.....[/quote]Laudrup schreef:Ach, het staat nog 0-0. Zolang Twente niet scoort....
...geeft vooralsnog niet thuis.
Is Janssen gewisseld ivm een blessure?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
Twente speelt wel vrij cool, heb nou niet het idee dat ze stijf van de stress op het veld staan. Ruiz zal straks wel een keer scoren.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe bedoel je, waarom heb jij het tegenwoordig elke week over de scheidsrechter.. zo ken ik je niet. Twente had trouwens een pingel moeten hebben, Roorda deed aan handbal.LucaS schreef:Wegereef besluit een handje te helpen
Heerenveen met de eerste kans van de wedstrijd
Een vrije trap geven aan Twente terwijl er niet veel aan de hand is en Tiote ook gewoon aan de bal blijft. Ik zeg niet dat Wegereef Twente bevoordeelt ofzo. Die penalty zou overdreven zijn, ik kon iig niet zien of het hands was. Jij vindt Twente cool, ik stel vast dat ze nog geen kans hebben gecreeerdbrigade zuid schreef:Hoe bedoel je, waarom heb jij het tegenwoordig elke week over de scheidsrechter.. zo ken ik je niet. Twente had trouwens een pingel moeten hebben, Roorda deed aan handbal.LucaS schreef:Wegereef besluit een handje te helpen
Joost mag weten waarom die goal van Heerenveen werd afgekeurd.brigade zuid schreef:Hoe bedoel je, waarom heb jij het tegenwoordig elke week over de scheidsrechter.. zo ken ik je niet. Twente had trouwens een pingel moeten hebben, Roorda deed aan handbal.LucaS schreef:Wegereef besluit een handje te helpen
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
0-0 bij de rust is al een meevaller. Nog zo'n helft bitte!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat snap ik ook niet maar Bosker deed zn best ook niet meer om die bal te vangen omdat er al gefloten was, ik vermoed dat ie hem anders wel had gehad.Beloki schreef:Joost mag weten waarom die goal van Heerenveen werd afgekeurd.brigade zuid schreef:Hoe bedoel je, waarom heb jij het tegenwoordig elke week over de scheidsrechter.. zo ken ik je niet. Twente had trouwens een pingel moeten hebben, Roorda deed aan handbal.LucaS schreef:Wegereef besluit een handje te helpen
- Giacomo Puccini
Nog altijd kans op 0-0, van mij mag het zo blijven!
Ik zit gefascineerd naar de wedstrijd te kijken. SC Heerenveen is drama dit seizoen maar houdt toch knap stand tegen FC Twente. Dat is overigens ook te wijten aan het zwakke spel van FC Twente. Als de thuisploeg wil winnen zal het weer moeten hopen op een bevlieging van Ruiz.
Bij die afgekeurde goal van SC Heerenveen was volgens mij niks aan de hand.
Perez zit overigens niet in de wedstrijd - geeft de meeste ballen verkeerd - en Jansen is al naar de kant. Zeer hoopgevend voor Ajax.
Ik zit gefascineerd naar de wedstrijd te kijken. SC Heerenveen is drama dit seizoen maar houdt toch knap stand tegen FC Twente. Dat is overigens ook te wijten aan het zwakke spel van FC Twente. Als de thuisploeg wil winnen zal het weer moeten hopen op een bevlieging van Ruiz.
Bij die afgekeurde goal van SC Heerenveen was volgens mij niks aan de hand.
Perez zit overigens niet in de wedstrijd - geeft de meeste ballen verkeerd - en Jansen is al naar de kant. Zeer hoopgevend voor Ajax.
Ajax!