Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
DSD! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Prima zaak, zeker omdat hij ook al gezegd heeft dat hij ook voor veel minder wil gaan spelen. 

Niet alleen op sympathie, maar ook op resultaat door naar de volgende ronde! Gefeliciteerd Dennis 

Hij verdient m.i. een nieuw contract tegen een gereduceerd salaris.joey schreef:Was ik al bang voor.
Ik mag trouwens hopen, nee verwachten, dat Jol z'n vingers niet brandt aan middelmaat als Stoch (kloon van Sikora) en Beerens.
- Daily Blind
Het is nog maar de vraag of hij zo veel minder wil gaan verdienen. Overigens wordt de deur weer dichtgegooid voor een talent als Josefzoon. Want Jol wil er ook nog een extra vleugelspeler bij.Neefkens schreef:Prima zaak, zeker omdat hij ook al gezegd heeft dat hij ook voor veel minder wil gaan spelen.
Wat Jol wil, weet Jol alleen.
Als Jozefzoon al echt zo goed was, had ie wel bij de selectie gezeten.

Als Jozefzoon al echt zo goed was, had ie wel bij de selectie gezeten.
Dit zijn nou net die luxes die een club in financiele nood zich niet kan veroorloven, paar ton spenderen aan een reservespeler lijkt me overbodig (en mochten ze hem als basisspeler zien, dan hebben we een heel ander probleem...).
Nee he.
(Hoe sympathiek hij ook mag zijn. De Keizer van Brakkestein hoef ik ook niet bij Ajax te zien.)

(Hoe sympathiek hij ook mag zijn. De Keizer van Brakkestein hoef ik ook niet bij Ajax te zien.)
Jammer dit. Nu maar hopen dat er niet nog een brakke rechtsbuiten bijkomt (Beerens oid). Maar voor het derde jaar op rij Kennedy proberen te lozen...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Jöhnk schreef:Nee he.![]()

Maaruh...ff afwachten...who knows... Otten is back nl. ...

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Van mij mag DSD blijven. Nuttige 12e man.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Van mij ook. Maar ik ben best benieuwd wat hij verdient.
Voor de jeugdscouts bij ons: Geen jeugdspeler die kan doorbreken?
Voor de jeugdscouts bij ons: Geen jeugdspeler die kan doorbreken?
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij zit Jozefzoon er het dichtst tegenaan, maar die heeft vooralsnog op een trainingsstage niet kunnen imponeren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Meer dan ie volgend seizoen doet.Rishi schreef: Maar ik ben best benieuwd wat hij verdient.

De opleiding biedt blijkbaar geen spelers die Gabri en Rommedahl op korte termijn overbodig zouden maken. Da's toch wel een pijnlijke constatering.
Exact. En dat terwijl er dit jaar een zogenaamde 'superlichting' afgestudeerd is.wimpey schreef:De opleiding biedt blijkbaar geen spelers die Gabri en Rommedahl op korte termijn overbodig zouden maken. Da's toch wel een pijnlijke constatering.
Maar...de trainer moet die spelers ook wíllen laten doorstromen.
Het stinkt aan alle kanten!
Jol heeft Alderweireld, Eriksen en de Jong in z'n elftal opgenomen. Die waren vorig seizoen nog nergens. Suk is een jong ventje. Dus ik geloof niet in onwil.joey schreef: Maar...de trainer moet die spelers ook wíllen laten doorstromen.
Wanneer Castillon en Josefzoon de pannen van het dak zouden spelen, zouden ze op z'n minst af en toe bij de A-selectie zitten, lijkt me. Ik kan dat niet beoordelen, weet jij of die jongens o.b.v. hun ontwikkeling een kans zouden verdienen?
Zo niet: verhuren. De benen onder andermans tafel. Zie Blind, dat helpt.
We zullen het zien, Willem.
Jozefzoon is zeker niet toe aan een basisplaats. Op dit moment. Maar zo'n jongen kan snel leren als hij bij de selectie komt. Wat Castillion betreft, die is altijd een talent geweest. Ik vraag me af wat er met hem aan de hand is.
BTW, Suk is een aankoop en De Jong zat er al een tijd bij. Ook Alderweireld is niet nieuw in de selectie. Alleen Eriksen is dat.)
Jozefzoon is zeker niet toe aan een basisplaats. Op dit moment. Maar zo'n jongen kan snel leren als hij bij de selectie komt. Wat Castillion betreft, die is altijd een talent geweest. Ik vraag me af wat er met hem aan de hand is.
BTW, Suk is een aankoop en De Jong zat er al een tijd bij. Ook Alderweireld is niet nieuw in de selectie. Alleen Eriksen is dat.)
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben dan ook benieuwd welke talenten van de A1 er volgend seizoen mee mogen naar de lutte. Dan zullen we zien in wie Jol het ziet zitten.
Castillion zal gebleseerd zijn? Hij speelt niet in Jong Ajax en niet in de A1, dus kan geen andere uitleg bedenken.
Castillion zal gebleseerd zijn? Hij speelt niet in Jong Ajax en niet in de A1, dus kan geen andere uitleg bedenken.
- Daily Blind
Rommedahl niet akkoord met de aanbieding die Ajax heeft gedaan.. Waar is die Sympathieke man ineens.. Het ging toch niet om geld?
Misschien moet 'ie wel contributie gaan betalen 

Laatst gewijzigd door Rooie op di apr 13, 2010 5:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het niet om het geld gaat, gaat het niet om het geld. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik dacht dat Ajax alle contractbesprekingen pas na het seizoen ging doen, hoor je vervolgens het ene na het andere bericht over contractbesprekingen. Of zou Ajax de moed al opgegeven hebben wb dit seizoen?