Tiote is geschorst voor a.s zondag. Heerlijk. en geen Janssen maar Perez een hele wedstrijd.
Morgen 21.00 uur is nog maar op 1 punt

Moderator: mods
Ach, dat zei je ook over AZ. Natuurlijk speelt F zondag om te winnen.joey schreef:Nu moeten we het van NAC hebben. Want F. gaat de wedstrijd ongetwijfeld weggeven.
Denk niet dat de spelers van F. Rotterdam nog in mogen als ze ons kampioen maken.
Klopt, maar denk je serieus dat Feyenoord die wedstrijd laat lopen? Normaal ben jij juist zo cynisch als het aankomt op clubsentimenten onder profvoetballers.joey schreef:Mwah, normaal gesproken is Twente sterker dan F.
Zo makkelijk scoort Twente niet en heeft feyenooit een aardig middenveld en verdediging met Vlaar en BahiaJöhnk schreef:Klopt, maar denk je serieus dat Feyenoord die wedstrijd laat lopen? Normaal ben jij juist zo cynisch als het aankomt op clubsentimenten onder profvoetballers.joey schreef:Mwah, normaal gesproken is Twente sterker dan F.
Fc Twente staat wel zo strak van de zenuwen en is wel zo belabberd in vorm, dat het wel erg zou opvallen als Feyenoord de wedstrijd weg geeft. Jansen en Thiote er ook nog eens niet bij, twee steunpilaren. Nu moet Perez wel spelenjoey schreef:Nu moeten we het van NAC hebben. Want F. gaat de wedstrijd ongetwijfeld weggeven.
Denk niet dat de spelers van F. Rotterdam nog in mogen als ze ons kampioen maken.
Dat zou natuurlijk nogal lomp zijn voor die mensen die 66 euro betalen om naar 010 te gaan. Verder moet het altijd een heilig doel zijn feyenoord met zoveel mogelijk goals verschil te vernederen.LucaS schreef:
Tja, het mag niet, maar als ik Ajaxspeler was zou ik tegen die jongens zeggen dat ze als ze van Twente winnen dat ze dan de bekerfinale waarschijnlijk ook wel winnen
Eens.Bertje schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun je de laatste wedstrijd ook niet voor de zekerheid in Breda op de tribune gaan zitten dan...??Kowalczyk schreef:Nu wil ik mezelf niet op de borst klapperen, eh, kloppen, maar ik durf toch voorzichtig te stellen dat mijn geklapper vanavond van doorslaggevende invloed geweest is. El Hamdaoui scoorde aan mijn kant, en in de tweede helft scoorde Twente aan mijn kant niet. Ik heb menige bal hoogstpersoonlijk de doelmond uitgeklapperd, als het ware. En dat Vink die handsbal niet zag, kan beslist niet los worden gezien van mijn geklapper in die hoek van het stadion. Zoiets leidt de aandacht van een scheidsrechter af.
![]()
K.