Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Ismail Aissati

Bericht door Marillion » zo apr 18, 2010 11:23 am

Natuurlijk mag hij dan naar PSV. Zou een beetje raar zijn om eisen aan zijn nieuwe werkgever te stellen. Zolang ze maar voldoende euro's willen betalen. Dat is wat mij betreft de enige voorwaarde en daarbij snap ik ook wel dat het niet al te veel zal zijn.

Als Ajax zegt dat hij niet goed genoeg is om hier in de basis te spelen. Waarom zou je hem dan niet aan je concurrent verkopen?
Nil volentibus arduum

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo apr 18, 2010 11:51 am

joey schreef:
Enganche schreef:Het lijkt me dat een trainer juist heel wat aan Aissati moet veranderen, wil hij er voor zorgen dat hij op Ajax-niveau iets toevoegt.

Tja, maar je maakt nooit een Siem de Jong van hem. Dan kun je beter de echte Siem de Jong opstellen.

Het is ook een kwestie van voorkeur.
Het is een kwestie van niet ontwikkelen. Zijn sterke punten heeft hij niet verbetert en zijn zwakke punten heeft hij niet verbetert. Al 4 jaar lang is Aissati dezelfde speler en verschillende traininers constateerden dat dit niet genoeg was voor een topclub. Alleen bij het toenmalige FC Twente, nog een subtopper, bleek hij te voldoen. Boven dat niveau is hij nog niet uitgestegen, dus wordt het tijd dat hij bij een club op zijn niveau (subtop) hard gaat werken zodat hij misschien over een aantal jaren wel de volgende stap kan maken.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 2:32 pm

Mwah, vorig jaar is Aissati constant geblesseerd geweest en nu zit hij niet eens bij de selectie. Hoe moet hij zich dan ontwikkelen?

Zo gaat het nu eenmaal. Een andere trainer, andere voorkeuren.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 2:37 pm

Hij heeft dit seizoen toch aardig wat mogelijkheden gehad.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 3:17 pm

Mwah...

Was jij dat niet die tien miljoen voor hem wilde betalen? En dan ga je nu zeggen dat hij er eigenlijk niets van kan? :confused.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 3:20 pm

Ik weet niet of ik heb gezegd dat ik tien miljoen voor hem wilde betalen (volgens mij niet), maar ik zeg sowieso nergens dat hij er niets van kan. Wel dat onze overige opties beter zijn.

En Aissati heeft dit seizoen veertien wedstrijden gespeeld, waarvan het merendeel in de basis. Dan kun je onmogelijk zeggen dat hij geen kans heeft gehad.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Re:

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 3:29 pm

Ik dacht het wel, Bertje.
Bertje schreef:
Jöhnk schreef:Van mij mag Ajax er zo 10 miljoen voor betalen als dat nodig is.
Mee eens.
Kan gebeuren, hoor. Maar je schrijft hem wel érg gemakkelijk af.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 3:33 pm

Oké. Blijft staan dat ik dus nergens zeg dat hij er niets van kan. Maar een speler die drie (!!!) spelers voor zich heeft moet je natuurlijk gewoon van de hand doen als de mogelijkheid zich aandient. Zeker gezien de financiële positie waarin Ajax verkeert. Vreemd dat juist jij daar vraagtekens bij zet.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 3:40 pm

Ik zet daar geen vraagtekens bij. Ik zeg juist dat Ajax hem maar moet verkopen aangezien Jol het niet in hem ziet zitten.

Maar ik vind hem géén slechte voetballer.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 18, 2010 3:56 pm

Jij vindt hem beter dan Eriksen, De Jong en Lodeiro?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 4:42 pm

Anders. Als je een type als De Jong zoekt, komt je niet bij Aissati uit.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 4:43 pm

Maar ook niet bij Lodeiro of Eriksen.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Re:

Bericht door Jöhnk » zo apr 18, 2010 4:47 pm

joey schreef:Ik dacht het wel, Bertje.
Bertje schreef:
Jöhnk schreef:Van mij mag Ajax er zo 10 miljoen voor betalen als dat nodig is.
Mee eens.
Kan gebeuren, hoor. Maar je schrijft hem wel érg gemakkelijk af.
Jol heeft hem afgeschreven. Een speler die op de tribune zit kun je niet tegenhouden als PSV komt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 4:50 pm

Zeg ik toch ook?

Zulke dingen gebeuren nu eenmaal bij een trainerswissel. Hoeft niet per se aan de speler te liggen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 4:52 pm

Nogmaals: Aissati heeft veertien wedstrijden gespeeld, waarvan het merendeel als basisspeler.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 18, 2010 5:09 pm

Bertje schreef:Oké. Blijft staan dat ik dus nergens zeg dat hij er niets van kan.
Dat zou ook wat zijn. Dat uitgerekend jij zou beweren dat die jongen er niets van kan.
joey schreef:Anders. Als je een type als De Jong zoekt, komt je niet bij Aissati uit.
Dit is onzin, joey. Je zoekt iemand die een positie goed invult. Dat doet de Jong wel en deed Aissati niet. Aissati was een gevaar voor eigen ploeg. Dom balverlies, een vertragende factor en absoluut geen rendement.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo apr 18, 2010 6:44 pm

Het was tamelijk vermoeiend dat Aissati 14 wedstrijden de hand boven het hoofd gehouden werd door Jol. Heeft ons misschien wel het kampioenschap gekost, want hij heeft totaal niks aan het team toegevoegd. Aan een gebrek aan kansen heeft het dus zeker niet gelegen, in tegendeel.

Aissati kan zeker wat hoor. Ik ben lange tijd wel fan geweest. Maar als hij niks laat zien en stil staat in zijn ontwikkeling dan moet je dat eerlijk kunnen constateren.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 18, 2010 11:02 pm

wimpey schreef:Dit is onzin, joey. Je zoekt iemand die een positie goed invult. Dat doet de Jong wel en deed Aissati niet. Aissati was een gevaar voor eigen ploeg. Dom balverlies, een vertragende factor en absoluut geen rendement.
Ach, De Jong heeft voor de winterstop ook geen bal geraakt. Menigeen op AT wilde van hem af.

Op een gegeven moment heeft Jol aangegeven hoe Aissati moest gaan spelen. Ben je dat vergeten? Hij moest voor het doel opduiken, schieten, enz. Dat ging dus totaal niet, want zo is Aissati niet. Aissati is meer een schakelspeler. Die jongen heeft echt geprobeerd te doen wat Jol zei, hij rende raar rond en produceerde allerlei afzwaaiers. Je moet spelers nooit tegen hun natuur in laten spelen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 18, 2010 11:12 pm

Volgens mij moest Aissati van Jol naast z'n oeverloze getik op de vierkante centimeter iets van dreiging in de diepte tonen, aangezien hij verdedigend ook al niet meedoet. Dat moest dus of met een steekpass of met diepgang richting goal. Van allebei is echter niets terecht gekomen. Nou, dan krijgen andere spelers dus een kans.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 18, 2010 11:34 pm

Volgens mij ging het over doelpogingen. Gevolg daarvan was dat Aissati vanaf de eigenaardigste plaatsen ging schieten. Was niet echt handig van Jol
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 19, 2010 7:51 am

Ik heb Jol toch echt meerdere malen over oa de 'moordenaarspass' gehoord.

En met niemand anders!

Beloki

Bericht door Beloki » ma apr 19, 2010 8:10 am

LucaS schreef:Volgens mij ging het over doelpogingen. Gevolg daarvan was dat Aissati vanaf de eigenaardigste plaatsen ging schieten. Was niet echt handig van Jol
Mwah, Aissati zal zelf ook hersens hebben. Dat Aissati vanaf 30 meter op goal gaat schieten als Jol wil dat hij dwingender speelt, is niet Jol zijn fout natuurlijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 19, 2010 8:27 am

LucaS schreef:Volgens mij ging het over doelpogingen. Gevolg daarvan was dat Aissati vanaf de eigenaardigste plaatsen ging schieten. Was niet echt handig van Jol
Precies. Toen Jol dat zei, wist ik al dat het niets meer werd met Aissati. Jol wilde van hem een andere speler maken en dat gaat niet.

Zo gaat het met trainerswissels, en alleen dat al is een reden om niet teveel te betalen voor welke speler dan ook. De nieuwe trainer kan een speler niet nodig hebben, en dat zit je met hem opgescheept.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma apr 19, 2010 8:29 am

Dat heeft Joey destijds inderdaad meteen gezegd. Ach, hoe het ook zij. Aissati is een speler met potentieel, maar dat potentieel komt er nu al 4 jaar niet uit.

We hebben betere spelers in Lodeiro, Eriksen en zelfs Siem en als ik de verhalen moet geloven komt er in Davy Klaassen ook weer een goede 10 aan. Verkopen aan PSV dus bij een redelijk bod(lees: niet belachelijk laag).
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 19, 2010 9:14 am

Jol heeft dat inderdaad gezegd hoor.

Maar ondanks dat heeft Aissati het natuurlijk gewoon zelf verprutst. Iemand met zoveel talent had nu allang een onbetwiste basisspeler moeten zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie