De ontknoping 09/10
Moderator: mods
- Cluijffert
Re: De ontknoping 09/10
Roda nog gelijk... een grote samenzwering ik zeg je!
natuurlijk Twente wint, Nac ze waren al verzwakt + rode kaart + matig elftal... seriously... hielden er sommig hier echt rekening mee?
natuurlijk Twente wint, Nac ze waren al verzwakt + rode kaart + matig elftal... seriously... hielden er sommig hier echt rekening mee?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Natuurlijk, je moet er altijd rekening mee houden, anders hoeft Ajax er ook niet voor te ballen. Maar het was vooraf wel duidelijk dat het heel moeilijk zou worden.Samuraskinurovanya schreef:Roda nog gelijk... een grote samenzwering ik zeg je!
Het is toch wat. Twente kampioen.

Het stinkt aan alle kanten!
Ajax en PSV lieten er punten liggen, waarom had het niet gekund?Samuraskinurovanya schreef:Roda nog gelijk... een grote samenzwering ik zeg je!
- Cluijffert
Enorm knap en proficiat naar FC Twente

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Da's altijd zo wanneer je niet wint.joey schreef: Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
85 punten, een enorm positief doelsaldo. Ajax heeft een goed seizoen gedraaid. Beste seizoen sinds tijden.
Lijkt net alsof NAC het pas probeert nu duidelijk is dat ze Twente toch geen punten meer gaan afpakken. 
Maaskant had gelijk, hoor. NAC is in eigen huis haast niet te kloppen. Hahahaha.

Maaskant had gelijk, hoor. NAC is in eigen huis haast niet te kloppen. Hahahaha.

- Cluijffert
En nog Twente kampioen. Dat is gewoon uniek als kleine club. Ze verdienen het daarom ook gewoon, punt.wimpey schreef:Da's altijd zo wanneer je niet wint.joey schreef: Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
85 punten, een enorm positief doelsaldo. Ajax heeft een goed seizoen gedraaid. Beste seizoen sinds tijden.
3-2 voor Roda JC. Bye bye Europees voetbal voor NAC. Ze hebben er per slot van rekening toch heel weinig te zoeken.
Omdat NAC prut is, Ajax bagger speelde in Breda en nog niet zo ver was als nu. En PSV was na het tikkie tegen Sparta sowieso de weg kwijt.generaal schreef: Ajax en PSV lieten er punten liggen, waarom had het niet gekund?
Jammer, maar meer niet. Ik kan Ajax weinig kwalijk nemen. Jol heeft net iets te lang vastgehouden aan Wielaert, Atouba, Aissati en Sulejmani. Dat heeft punten gekost.
- Cluijffert
Mooi, passend voor de inzet!
Kesler heeft net als Munsterman de dag van z'n leven, zo te zien.
Twente heeft met een kleiner budget meer punten gehaald. We kunnen niet anders dan constateren dat ze de terechte kampioen zijn. 7 jaar geleden bijna failliet en nu kampioen van Nederland. Niets anders dan respect voor die prestatie.
Voor ons is het zuur. Voor het eerst sinds jaren kunnen we aan het einde van het seizoen mooie cijfers laten zien. Veel punten, veel doelpunten ook en weinig tegentreffers. We komen alleen één puntje te kort om er ook iets aan te hebben. Heel vervelend maar we hebben het eerder in het seizoen laten liggen.
Voor ons is het zuur. Voor het eerst sinds jaren kunnen we aan het einde van het seizoen mooie cijfers laten zien. Veel punten, veel doelpunten ook en weinig tegentreffers. We komen alleen één puntje te kort om er ook iets aan te hebben. Heel vervelend maar we hebben het eerder in het seizoen laten liggen.
Nil volentibus arduum
Ben jij soms Nederlands? Het is pas over als het over is.Samuraskinurovanya schreef:natuurlijk Twente wint, Nac ze waren al verzwakt + rode kaart + matig elftal... seriously... hielden er sommig hier echt rekening mee?
Natuurlijk was de kans niet groot. Zeker als subtoppertjes een grote bek krijgen. Dan weet je het meestal al.
Natuurlijk verdient Twente het, maar feit blijft dat Twente een heel gewone ploeg heeft. Dit jaar had Ajax in feite weinig concurrentie, want PSV, AZ en F. stelden weinig voor, en nóg lukt het niet. 

- Monkey Tonk
Pech. Volgende eeuw beter.joey schreef:Natuurlijk verdient Twente het, maar feit blijft dat Twente een heel gewone ploeg heeft. Dit jaar had Ajax in feite weinig concurrentie, want PSV, AZ en F. stelden weinig voor, en nóg lukt het niet.
Achteraf had die schijtclub van je ons trouwens een enorme dienst kunnen bewijzen door tegen die Tukkers de 1-0 vast te houden.generaal schreef: Ajax en PSV lieten er punten liggen, waarom had het niet gekund?

- Cluijffert
Ach, de rottende kiem daarvoor is al enkele jaren geleden gelegd door onze bestuur. Ik begrijp de financiële huishouding is 'opeens' ook slecht dankzij datzelfde bestuur. Tja, niet verassend naturlijk.
Teringtyfushoerenkuthoerenklotecholerashitpoepkakzooi!
En de felicitaties voor Twente. Dikverdiend.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
85 punten, joey. Een doelsaldo van hier tot overmorgen.joey schreef:Natuurlijk verdient Twente het, maar feit blijft dat Twente een heel gewone ploeg heeft. Dit jaar had Ajax in feite weinig concurrentie, want PSV, AZ en F. stelden weinig voor, en nóg lukt het niet.
Wanneer ik aan 06-07 en 07-08 denk... toen had het moeten gebeuren. Toen was er echt 0 concurrentie. En toen had je maar een punt of 70 nodig.
Huh? Maar Ajax stond toch op de rails?Samuraskinurovanya schreef:Ach, de rottende kiem daarvoor is al enkele jaren geleden gelegd door onze bestuur. Ik begrijp de financiële huishouding is 'opeens' ook slecht dankzij datzelfde bestuur. Tja, niet verassend naturlijk.

Mooi gedaan van Twente, maar laten we niet vergeten dat Ajax een enorm compliment verdient. Mooi seizoen gedraaid en een uitstekende tweede helft in vergelijking met voorgaanden. Jol heeft zeker het grondwerk gelegd voor een veel betere toekomst, mits cruciale spelers niet vertrekken of minstens met gelijke qualiteit worden vervangen.
Zo, we moeten wat voorronde spelen voor de CL. Big deal! En heeft ook het voordeel dat het team eerder zal worden ingespeeld. Hopelijk beinvloedt het WC dit niet nadelig. Helaas zal Ajax meer geld moeten verdienen voor het in staat zal zijn zich meer te verbeteren.
Aside, het is werkelijk frapant, hoe Nederlandse coaches furore maken in het international voetbal.
Zo, we moeten wat voorronde spelen voor de CL. Big deal! En heeft ook het voordeel dat het team eerder zal worden ingespeeld. Hopelijk beinvloedt het WC dit niet nadelig. Helaas zal Ajax meer geld moeten verdienen voor het in staat zal zijn zich meer te verbeteren.
Aside, het is werkelijk frapant, hoe Nederlandse coaches furore maken in het international voetbal.
Heb je allemaal geen bal aan.wimpey schreef:85 punten, joey. Een doelsaldo van hier tot overmorgen.joey schreef:Natuurlijk verdient Twente het, maar feit blijft dat Twente een heel gewone ploeg heeft. Dit jaar had Ajax in feite weinig concurrentie, want PSV, AZ en F. stelden weinig voor, en nóg lukt het niet.
Wanneer ik aan 06-07 en 07-08 denk... toen had het moeten gebeuren. Toen was er echt 0 concurrentie. En toen had je maar een punt of 70 nodig.
Aantal punten zegt me niets. Het gaat om de eindklassering. Of we nou op 1 punt of 1 doelpunt achterstand eindigen, geen titel is geen titel.
Jezus, wat baal ik. GVD.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Eens. Ohja, en wat een walgelijk schijtclubje is dat NEC, ongelofelijk. Net zoveel zelfrespect als Willem II drie jaar geleden, graag een enkeltje Jupiler League.Bertje schreef:Teringtyfushoerenkuthoerenklotecholerashitpoepkakzooi!
Fucking grafzooi.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Cluijffert
Nu het team ja. En te laat voor dit seisoen. Maar de gemiste kans was de aanstelling van MvB en daarvoor MvG.Jöhnk schreef:Huh? Maar Ajax stond toch op de rails?Samuraskinurovanya schreef:Ach, de rottende kiem daarvoor is al enkele jaren geleden gelegd door onze bestuur. Ik begrijp de financiële huishouding is 'opeens' ook slecht dankzij datzelfde bestuur. Tja, niet verassend naturlijk.
Volgens mij de club staat er minder voor.
En dat voor iemand die voetbal in termen van goed spel meet. Je komt niet aan 85 punten en ruim 100 goals wanneer je er een zootje van maakt.joey schreef: Aantal punten zegt me niets. Het gaat om de eindklassering. Of we nou op 1 punt of 1 doelpunt achterstand eindigen, geen titel is geen titel.

Twente was net was constanter. Ik gun het ze. Maar dat betekent niet dat Ajax geen goed seizoen heeft gedraaid.
Beker winnen en hopelijk kwalificeren we ons voor de CL.