Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » zo mei 09, 2010 5:57 pm

8-0. Wat een niveauverschil.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 09, 2010 6:03 pm

Mickey mouse competitie. :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 09, 2010 7:53 pm

Peter schreef:Het is wel bekeken, hoor. Chelsea kampioen. Mooie kampioen wat mij betreft.
Vind ik ook. Veel fysiek, een beetje macho-ploeg. Ik mag dat wel. En ze kunnen natuurlijk ook wel een beetje voetballen...

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 09, 2010 9:21 pm

Klopt. Al kunnen, en moeten, ze zich nog wel makkelijk vebeteren.. Anelka, Ivanovic, Malouda, Kalou.. Leuke spelers maar geen top.

Pato zou een goede keus zijn. Wiel misschien?
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 09, 2010 10:49 pm

Chelsea heeft een prachtige ploeg. Zeer terechte kampioen, inderdaad. :neutral.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 10, 2010 8:21 am

Rishi schreef:Klopt. Al kunnen, en moeten, ze zich nog wel makkelijk vebeteren.. Anelka, Ivanovic, Malouda, Kalou.. Leuke spelers maar geen top.

Pato zou een goede keus zijn. Wiel misschien?
In het AD van vandaag staat dat Ancelotti heeft aangegeven geen behoefte te hebben aan Torres omdat ie dan Anelka of Drogba zou moeten passeren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 10, 2010 8:24 am

Anelka is een zeer gewaardeerde kracht en Malouda was dit jaar zelfs verdomd goed.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 10, 2010 8:35 am

Malouda was zeker goed. Maar ik heb het gevoel dat er beter te halen is. En Anelka.. tja, daarmee ga je de CL niet winnen.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 10, 2010 9:13 am

Wie zou jij halen in plaats van Malouda? Die jongen is verdraaid compleet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 10, 2010 9:28 am

Silva of Di Maria.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 10, 2010 10:20 am

Vind je die echt beduidend beter dan Malouda?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 10, 2010 10:24 am

Ja.

Pato halen in plaats van Anelka is ook goed. Ondanks dat die twee een goed jaar hebben gedraaid zou ik ze vervangen.
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mei 10, 2010 4:31 pm

Peter schreef:8-0. Wat een niveauverschil.
Eerder in het seizoen verloren ze er nog van. Door het puntverlies tegen die kleintjes duurde het nu dus nog tot de laatste dag voordat ze het konden vieren, want alle topwedstrijden werden zowel uit als thuis gewonnen. En dat zonder nieuwe spelers gehaald te hebben afgelopen zomer. Wel fijn dat die Fergie weer eens een jaartje niks heeft om op te teren behalve zijn kauwgumpje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 10, 2010 6:59 pm

Rishi schreef: En Anelka.. tja, daarmee ga je de CL niet winnen.
Anelka is een fantastische speler.

Ancelotti moet wel oppassen, want z'n elftal begint oud te worden. Er zal toch een keer een ombreuk plaats moeten vinden om eindelijk die CL eens te winnen.

Grappig trouwens hoeveel competities op de laatste speeldag worden beslist: Holland, Duitsland, Engeland, Spanje, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zwitserland (geloof ik).

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 10, 2010 10:27 pm

Het is inderdaad fantastisch dat de meeste competities op de laatste dag worden beslist! Komend weekend weer genieten hoor :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Rachid

Bericht door Rachid » di mei 11, 2010 2:20 pm

"Mijn probleem" met Chelsea is de manier waarop Ballack en in mindere mate Anelka gebruikt worden. Goede voetballers, vooral Ballack, maar beide worden vaak geforceerd gebruikt in een rol die het elftal niet ten goede komt.

Wat is het nut van Ballack in de rol die hij de afgelopen jaren moet vervullen bij Chelsea? WTF is zijn rendement? Ik heb de Ballack van Leverkusen en Bayern nog nooit gezien bij Chelsea. Anelka die in de grote wedstrijden vaak als een soort van Kuyt fungeert, iets wat op een rechts- of linkshalf / -buiten moet lijken?!
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 12, 2010 9:39 pm

De Ballack van Bayer Munchen heb ik ook nooit gezien bij Chelsea, dat ben ik met je eens. Hoe zie jij Anelka graag functioneren binnen het systeem van Ancelotti? Volgens mij is juist zijn kracht het van links naar binnen komen.

Toppie

Bericht door Toppie » za mei 15, 2010 9:41 am

Ferguson wil Rooney ontlasten en tweede topspits halen

Als het aan Manchester United-coach Alex Ferguson ligt, krijgt zijn steraanvaller Wayne Rooney volgend seizoen gezelschap van een nog aan te trekken topspits. Volgens de manager is een aanvallende versterking een vereiste om weer de beste van Engeland te worden.

Ferguson moest dit seizoen toekijken hoe Chelsea met de titel aan de haal ging. Volgens The Guardian heeft Sir Alex intern geklaagd over de afhankelijkheid van zijn elftal. Manchester United zou te veel leunen op de kwaliteiten van de veelal geblesseerde Rooney.

Adequate vervangers zijn er in de ogen van de Schotse trainer niet. Met name Dimitar Berbatov functioneert niet naar behoren. De bekritiseerde Bulgaar mist te veel kansen en bleef dit seizoen steken op twaalf treffers.
Hoe anders was dat vorig seizoen. Manchester United werd kampioen en aan toppers was - in tegenstelling tot dit seizoen - geen gebrek. De Portugees Ronaldo scoorde er lustig op los en wanneer de middenvelder annex aanvaller niet meedeed, hielden Rooney en Carlos Tevez (nu Manchester City) de doelpuntenmachine aan de praat.

Nog een seizoen Londense glorie wil Ferguson ten koste van alles voorkomen. De coach noemt het 'zeer gevaarlijk' om in de volgende jaargang opnieuw alleen te vertrouwen op Rooney. Bij een eventuele afwezigheid van Roonaldo bestaat immers de kans dat er in korte tijd kostbare punten worden verloren.

Zo geschiedde dit seizoen. In een naar uiteindelijk bleek cruciale fase in de titelstrijd verloren The Red Devils van naaste concurrent Chelsea en kwam de ploeg niet verder dan 0-0 tegen Blackburn. United moest de koppositie afstaan en zou deze niet meer heroveren.
De eventuele nieuwe spits – Ferguson is bijvoorbeeld gecharmeerd van Nicolas Anelka (Chelsea) – moet een tendum gaan vormen met Rooney. Voor de geblokte spits ziet Ferguson met name een rol weggelegd als afmaker.
Of Ferguson zijn zin krijgt, moet deze zomer blijken. Mocht het aantrekken van een topspits uitblijven, dan wacht Manchester United voor het eerst sinds jaren een rol als uitdager. Wat Ferguson betreft is zijn ploeg – bij gebrek aan kwaliteit – dan immers niet meer dé titelkandidaat.

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 16, 2010 9:19 am

'Suarez op shortlist Man. United'
Tabloid News of the World, altijd goed voor geruchten, meldt dat Luis Suarez op de shortlist staat van Alex Ferguson van Manchester United. De club heeft Suarez de afgelopen maanden nauwlettend gevolgd. Ook Karim Benzema zou in beeld zijn, maar Suarez wordt volgens News of the World een goedkoper optie genoemd. Volgens de krant zou Ferguson een bod van 20 miljoen pond overwegen.
En dat is deel 2 en ik moet zeggen Luis kan slagen bij MU maar dan moeten ze wel meer dan 20 betalen beginnend bij 30 miljoen Fergy :hypocrite.gif:

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/8 ... RGETS.html

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 01, 2010 11:29 am

Op Engelse sites staat te lezen dat Wenger Gourcuff wil halen in het geval Cesc vertrekt. Slim van hem. :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 01, 2010 11:31 am

Gourcuff moet hij sowieso halen! Geweldige speler.

Van Persie in de spits, Arshavin en Walcott op de vleugels, Gourcuff en Fabregas erachter, Song in een controlerende rol. :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 01, 2010 11:45 am

joey schreef:Op Engelse sites staat te lezen dat Wenger Gourcuff wil halen in het geval Cesc vertrekt. Slim van hem. :biggthumpup.gif:
Zeker slim als ik de verhalen over Gourcuff moet geloven. Is het echter niet meer een (linker) aanvallende middenvelder?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Baseman

Bericht door Baseman » di jun 01, 2010 11:55 am

Rishi schreef:Van Persie in de spits, Arshavin en Walcott op de vleugels, Gourcuff en Fabregas erachter, Song in een controlerende rol. :headbang.gif:
Het vertrek van Fabregas schijnt echter nogal zeker te zijn...hij wil zelf per se naar Barca en Barca heeft er veel geld voor over, dus die transfer zal doorgaan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 01, 2010 12:03 pm

De Dominee schreef:
joey schreef:Op Engelse sites staat te lezen dat Wenger Gourcuff wil halen in het geval Cesc vertrekt. Slim van hem. :biggthumpup.gif:
Zeker slim als ik de verhalen over Gourcuff moet geloven. Is het echter niet meer een (linker) aanvallende middenvelder?
Ken je hem niet?

http://www.youtube.com/watch?v=-wV1zH3Q ... re=related

Hij schiet gemakkelijk met beide benen, maar vooral met rechts. Scoort gemakkelijk. Heeft de bal aan een touwtje en ziet het spel. Ik zou zeggen een nummer 10. Echt een geweldige speler.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 01, 2010 12:33 pm

Baseman schreef:
Rishi schreef:Van Persie in de spits, Arshavin en Walcott op de vleugels, Gourcuff en Fabregas erachter, Song in een controlerende rol. :headbang.gif:
Het vertrek van Fabregas schijnt echter nogal zeker te zijn...hij wil zelf per se naar Barca en Barca heeft er veel geld voor over, dus die transfer zal doorgaan.
Dan kunnen ze naast Gourcuff ook wat zorg besteden aan een keeper, een centrale verdediger en een rechtsback. Sagna verkopen en je hebt een topteam.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie