Tennis
Moderator: mods
Re: Tennis
Beginnen nu aan de warming-up.
De Bakker wint de eerste set in een tie-break. (8-6)
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En De Bakker wint de eerste set met 7-6!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Daily Blind
Wat een loser die Fransman. Bij elke punt tegen heeft hij pijntjes, maar zodra hij een punt maakt is er niks aan de hand. Mentaal zwak type. Gewoon snel afstraffen!
Pijntjes op een rij.. pols, linkerbeen, rug en nu weer rechterbeen! pfff
Pijntjes op een rij.. pols, linkerbeen, rug en nu weer rechterbeen! pfff
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tweede set naar Tsonga, 7-6.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
YES, hij breekt terug! Knap!
Hij heeft wel erg veel moeite om winners te slaan hoor.
Ik ben bang dat Tsonga dit nu vrij makkelijk gaat uitspelen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Jammer, hij had de kansen in de 2e set. Nu is het gebeurd.
- Jinne
- Site Admin
Ja, nu kan je het met je Franse vrienden het ook al niet meer over Nederlandse tennis hebben...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nadal is eindelijk weer terug op z'n oude niveau voor de knieblessure, en gaat deze week weer bewijzen de beste tennisser ooit te zijn.
Ooit? Dat denk ik niet. Daarvoor is het spel van Federer te goed geweest.
IK GELOOF!!!!!!
Daarmee haal je juist je eigen stelling onderuit.
Verder heeft Federer 16 Grand Slam titels, Nadal 6...verschil moet er zijn.
Ik vind Nadal wel de beste gravelspeler ooit, daarop is hij echt een fenomeen.
Maar op de andere ondergronden is hij niet zo buitenaards goed als Federer, dan is hij 'slechts' heel goed.
Mits fit natuurlijk, wat voor Nadal een steeds groter probleem gaat worden vrees ik. Zijn spel kost nu eenmaal heel veel kracht en dat is slopend.
Verder heeft Federer 16 Grand Slam titels, Nadal 6...verschil moet er zijn.
Ik vind Nadal wel de beste gravelspeler ooit, daarop is hij echt een fenomeen.
Maar op de andere ondergronden is hij niet zo buitenaards goed als Federer, dan is hij 'slechts' heel goed.
Mits fit natuurlijk, wat voor Nadal een steeds groter probleem gaat worden vrees ik. Zijn spel kost nu eenmaal heel veel kracht en dat is slopend.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoe kun je nu in vredesnaam de beste tennisser ooit zijn als je achter Federer staat in bijna alle opzichten. Nadal heeft meer titels op Roland Garros, maar voor de rest is het één grote Federer show.
Nadal is misschien dan vijf jaar jonger, maar dat zegt niks gezien zijn fysieke spel.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, vind ik ook. Leuk dat hij weer terug is trouwens.Baseman schreef:Ik vind Nadal wel de beste gravelspeler ooit, daarop is hij echt een fenomeen.
Federer speelt vandaag tegen Söderling. Gaat het nog lastig krijgen, denk ik.
Mwa, twee jaar terug (voor de blessures) was Nadal een klasse beter, ook op WimbledonPeter schreef:Hoe kun je nu in vredesnaam de beste tennisser ooit zijn als je achter Federer staat in bijna alle opzichten. Nadal heeft meer titels op Roland Garros, maar voor de rest is het één grote Federer show.
I think I lost my fucking headache
Hij won de Wimbledon finale in vijf sets. Dat noem ik geen klasse beter.
Altijd gevaarlijk om er een specifiek jaar/toernooi uit te pikken. Je kunt het beter wat ruimer zien. En dan zie je inderdaad dat Nadal op gravel een klasse beter is dan Federer (en twee klassen beter dan de rest). En dat Federer een klasse beter is op de andere soorten ondergrond.
Overigens kun je de blessures van Nadal niet los zien van de tennisser die hij is. Die zijn inherent aan zijn speelstijl, vrees ik.
Altijd gevaarlijk om er een specifiek jaar/toernooi uit te pikken. Je kunt het beter wat ruimer zien. En dan zie je inderdaad dat Nadal op gravel een klasse beter is dan Federer (en twee klassen beter dan de rest). En dat Federer een klasse beter is op de andere soorten ondergrond.
Overigens kun je de blessures van Nadal niet los zien van de tennisser die hij is. Die zijn inherent aan zijn speelstijl, vrees ik.