hahahaDr. Living Stoned schreef:die jongetjes zijn lekker strak bedoel je?Feest schreef:Hoezo? Ik haal heel veel plezier uit jeugdvoetbal.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
RTV Oost

zaterdag 17 juli 2010 | 20:25 uur
Ronnie Stam is de eerste gegadigde om Gregory van der Wiel op te volgen bij Ajax. Dat zei de verdediger zaterdagavond bij de oefenwedstrijd van FC Twente tegen VfL Osnabrück.
De Amsterdammers hebben zich bij de rechtsback en zijn zaakwaarnemer gemeld. Stam moet echter eerst afwachten wat er met international Van der Wiel gaat gebeuren. Pas op het moment dat het zeker is dat hij vertrekt kan Ajax zich bij FC Twente melden. Stam ziet de overstap zelf wel zitten. Van der Wiel staat in de belangstelling van Bayern München.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Drie miljoen moet hij kosten voor buitenlandse clubs. Voor Ajax zal dat dan wel 6 ofzo zijn. Stelletje amateurs.
Bah. Overigens ook nog eens een speler waar ik niets mee heb.
Bah. Overigens ook nog eens een speler waar ik niets mee heb.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
tegenover één top-deal staan zes kutdeals... bekijk het positief, we hebben die ene top-deal nog tegoed.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Als Jol dit soort versterkingen als gewenst ziet, breng ik hem vanavond nog op de fiets naar Londen (en geloof me, ik heb de laatste jaren wat afgefietst).
Zou het niet een slechte grap van Jol kunnen zijn?
Eerst Ajax opzadelen met Stam en dan naar Fulham gaan.....
Rechtsbacks zijn een beetje de nieuwe linksbuitens van Ajax.
Eerst Ajax opzadelen met Stam en dan naar Fulham gaan.....
Rechtsbacks zijn een beetje de nieuwe linksbuitens van Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Met het geld wat van der Wiel oplevert moet er al een spits worden gehaald. El Hamdaoui (als dat hem wordt) zal iets van 6,5 tot 7 miljoen moeten kosten. Dan nog 4 miljoen voor Ronnie Stam... dan blijft er weinig over om je resulterende verlies te dekken. Dan zal ook Suarez en/of Stekelenburg verkocht moeten worden.
Zou Ajax dan een spits van 6, 7 miljoen halen? Dat moet ik nog zien.
Ronnie Stam, tja... Steeds hetzelfde liedje.
Ronnie Stam, tja... Steeds hetzelfde liedje.
Het stinkt aan alle kanten!
Goede spitsen moeten behoorlijk wat kosten. Suarez voor negen. Huntelaar tien. El Hamdaoui zal wel tegen de zeven miljoen kosten. Cvita was al zes miljoen.
Cvita tellen we niet mee. Toen betaalde Ajax alles.
Ik denk dat het een koopje wordt. Want die spits moet snel komen en voorlopig is er nog geen speler verkocht.
Ik denk dat het een koopje wordt. Want die spits moet snel komen en voorlopig is er nog geen speler verkocht.
Ik zou geen zeven miljoen uitgeven aan één speler. Dan kun je nog beter met Eriksen in de Messi-rol spelen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Gewoon lekker 442 spelen met Sulejmani en Suarez. Daarachter Urby, De Zeeuw, Enoh en Eriksen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jij wil met een lege portefeuille de markt opgaan, Joey? Ajax zal moeten wachten op een verkoop, want anders is er nagenoeg niets mogelijk. En koopjes zijn meestal gedoemd om te mislukken.
Ik wil niets, D_Skilled. Ik denk alleen dat ze die spits er snel bij willen hebben omdat de VCL binnenkort op het programma staat. En ik kan me niet voorstellen dat Ajax zes, zeven miljoen gaat uitgeven aan een speler zonder dat er transfergeld binnenkomt.
- Cluijffert
Gewoon lekker wachten tot Suarez en Co. een paar dagen voor de VCL vertrekt naar een Engelse of Spaanse sub topper. En dan, we roepen nog maar eens ach en wee en moeten het dan in de aanval doen met een jeugdspeler die logischwijs niet het gewenste niveau heeft.
Ajax is goed in wijzen op de boze buitenwereld die niet wil meespelen volgens de gewenste regels en dan maar berustend te verzuchten dat we er op die manier helemal niets aan kunnen doen.
Niet de kwaliteit van een topclub.
Ajax is goed in wijzen op de boze buitenwereld die niet wil meespelen volgens de gewenste regels en dan maar berustend te verzuchten dat we er op die manier helemal niets aan kunnen doen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Helemaal mee eens. Zo is het de laatste 10 jaar gegaan. Niet geheel toevallig ten tijde van een aantal slappe kut Algemeen Directeuren.Samuraskinurovanya schreef:Gewoon lekker wachten tot Suarez en Co. een paar dagen voor de VCL vertrekt naar een Engelse of Spaanse sub topper. En dan, we roepen nog maar eens ach en wee en moeten het dan in de aanval doen met een jeugdspeler die logischwijs niet het gewenste niveau heeft.
Whitey on the moon.
Dat vind ik niet redelijk, Samura. Wat wil je dan? Straks loopt Ajax de CL mis en blijven die grote jongens toch. Dan zit je over een jaar weer met een enorm verlies. Natuurlijk vinden ze bij Ajax deze situatie ook heel vervelend. Iedereen weet liever waar hij aan toe is. Maar we hebben ook gezien waar het toe kan leiden als je investeert in zogenaamde zekerheidjes, zonder dat je daar eigenlijk het geld voor hebt.
Ik zet wel vraagtekens bij de aankoop van Lodeiro. We lijken hem niet echt nodig te hebben en die vier miljoen zouden we nu goed kunnen gebruiken om een spits te halen.
Ik zet wel vraagtekens bij de aankoop van Lodeiro. We lijken hem niet echt nodig te hebben en die vier miljoen zouden we nu goed kunnen gebruiken om een spits te halen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik vind het sowieso een gezeur om niets, Voor Jol hebben we Blind als adje interim klaar staan, voor Suarez hebben we Sulejmani. En voorlopig zijn ze er nog allemaal, Stekelenburg, VDW, Suarez, de basis van vorig jaar minus een aantal opvreters en Pantelic. Ajax is nauwelijks verzwakt. Alleen een diepe spits [El ham] en Ajax is klaar voor volgend jaar.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Even gesloten ivm onderhoud
-----
EDIT:
Vanaf hier graag weer uitsluitend over Bétrouwbaar transfernieuws. Er zijn genoeg topics om uitgebreid te discussiëren over het transferbeleid.
-----
EDIT:
Vanaf hier graag weer uitsluitend over Bétrouwbaar transfernieuws. Er zijn genoeg topics om uitgebreid te discussiëren over het transferbeleid.
Nil volentibus arduum
Dr. Living Stoned schreef:ik vind het sowieso een gezeur om niets, Voor Jol hebben we Blind als adje interim klaar staan, voor Suarez hebben we Sulejmani. En voorlopig zijn ze er nog allemaal, Stekelenburg, VDW, Suarez, de basis van vorig jaar minus een aantal opvreters en Pantelic. Ajax is nauwelijks verzwakt. Alleen een diepe spits [El ham] en Ajax is klaar voor volgend jaar.
Ehhh...Dr......waar is de smiley.......moet ik me nu ook al zorgen over je hoofd gaan maken?

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
In het AD staat dat Ajax als vervanger van Van der Wiel Grygera op het oog had.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Grygera is een speler van Raiola.
Da's logisch. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Surprise, surprise!Feest schreef:Grygera is een speler van Raiola.

Heeft Raiola ook een spits in zijn stal die een andere club zoekt?
Hallenius van Hammarby.