Feyenoord 2008 - 2009
ADDe Cler heeft heel wat uit te leggen
ROTTERDAM - Vleugelverdediger Tim de Cler heeft maandag wat uit te leggen aan trainer Gertjan Verbeek. De international van Feyenoord werd zondag tegen SC Heerenveen (2-2) in de 77e minuut boos gewisseld.
Gertjan Verbeek en Tim de Cler kijken toe hoe Michael Mols zich strekt. FOTO ANP Hij en liep meteen het halve veld rond om met een verbeten gezicht de kleedkamer op te zoeken.
,,Ja, hij heeft wel wat tegen mij geroepen,’’ bekende Verbeek. ,,Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja, hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde.’’
De Cler, en ook ploeggenoot Luigi Bruins, zijn aan een moeizaam seizoen bezig bij Feyenoord. Verbeek wisselt het duo geregeld, meestal met de nodige bijval van het legioen.
Hehe.

Verbeek is volgens mij niet de goddelijke opbouwtrainer waar hij door de 'heren analisten' voor versleten wordt, maar deze wissel was een goede greep. Het wordt tijd dat die oude hap eens flink aangepakt wordt.
-
- AT Toto winner 10/11
In goed Rotterdam's is het trouwens op Zuid.Peter schreef:Nipt verloren van de stadsgenoot. Ik denk dat men in Zuid niet ontevreden zal zijn, want men heeft vast en zeker 80 minuten een gelijk opgaande pot gezien.
Verder hoop ik uiteraard dat het goed zal gaan met Feyenoord.
Als er nu nóg geen crisis uitbreekt, kunnen we wel stellen dat er helemaal niets of niemand meer binnen Feyenoord is die de club nog als een topclub ziet. De rust die er nu is, is voor ons even vermakelijk als zielig.
Wat ging die Hofland weer in de fout vandaag zeg. Zo'n domme sliding heb ik echt zelden gezien. En dat moet dan de ervaren jongen zijn die het wel even regelt en zijn teamgenoten moet aanspreken.
Ik zag net op eredivisie live dat het wat onrustig was in het Kasteel. Er stonden een paar supporters bij de ingang van de spelerstunnel.

Ik zag net op eredivisie live dat het wat onrustig was in het Kasteel. Er stonden een paar supporters bij de ingang van de spelerstunnel.
Nil volentibus arduum
Als jij de Guzman was en je werd afgeblaft door ene Kevin Hofland wat zou jij dan denken?Marillion schreef:Wat ging die Hofland weer in de fout vandaag zeg. Zo'n domme sliding heb ik echt zelden gezien. En dat moet dan de ervaren jongen zijn die het wel even regelt en zijn teamgenoten moet aanspreken.![]()
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hahaha. Het zou toch wat zijn, zeg.Thijs schreef:Ze moeten zondag uit naar Roda, terwijl Vitesse thuis speelt tegen ADO. Niet ondenkbaar dat ze 17e staan dus. Terwijl FC Volendam bij winst op De Graafschap ze toch nadrukkelijk in de nek begint te hijgen.

Op Zuid (Danke, Scherrer) zullen ze toch wel iets van wanhoop hebben nu? Bij Roda worden ze er voor minder uitgegooid, maar nu hebben die ook wat hogere ambities denk ik zo.
-
- AT Toto winner 10/11
Komop, een rel! :hupajax.gif:Sparta de beste van Rotterdam
ROTTERDAM - Sparta heeft Feyenoord een nieuwe tik uitgedeeld. Op Het Kasteel was het woensdagavond groot feest toen 'Zuid' drie minuten voor tijd op een achterstand werd gezet. Rydell Poepon maakte de winnende.
In de stand loopt Sparta hierdoor drie punten uit op de stadsgenoot. De club uit Spangen heeft acht punten uit acht wedstrijd, Feyenoord vijf.
Feyenoord leek met een voorsprong de rust in te gaan toen Leroy Fer vijf minuten voor de thee de 0-1 op het scorebord had gezet. Binnen no time was het echter alweer gelijk. Arne Slot kopte uit de eerste beste tegenaanval helemaal vrij binnen.
Toen het duel op een gelijkspel leek af te stevenen, was het Tim de Cler die de fout in ging en kon Poepon profiteren. De afgelopen weken fel bekritiseerde linksback kreeg direct daarna een pijnlijke wissel te verwerken van coach Gertjan Verbeek.
AD.nl
-