Die jongen is geen pure verdediger, hij is alleen nuttig in een vijfmansverdediging.
Ik verwacht trouwens dat Rosa gaat spelen, die is door Kroes gekocht. FF zag het niet in hem zitten, maar Heitinga laat zich vast overtuigen.

Moderator: mods
Ik vind dat hij vorig jaar in een viermansverdediging ook echt wel een voldoende heeft gescoord. Als hij dat niveau vast kan houden, is hij voor mij zelfs goed genoeg voor Ajax.Yopii schreef: ma jul 07, 2025 1:59 pm Die jongen is geen pure verdediger, hij is alleen nuttig in een vijfmansverdediging.
Vast en zeker. Ik zou wegwezen als ik die jongen was.Het is ook wel interessant hoe Heitinga naar de rechtsback-positie kijkt. Kroes heeft zelf natuurlijk Rosa gehaald, terwijl Gaaei een verfoeide Mislintat-aankoop is. Gaat dat nog meespelen?
Haha, praten kan hij als de beste."Deze club is iconisch, historisch", klinkt het. "Je ziet de foto's van de trofeeën en de geschiedenis van de club hier in het stadion, wat de voorzitter deed, José Mourinho...
Ja want Gaaei kreeg geen kans vorig jaar? Weer geschiedsvervalsing.Yopii schreef: ma jul 07, 2025 2:34 pmVast en zeker. Ik zou wegwezen als ik die jongen was.Het is ook wel interessant hoe Heitinga naar de rechtsback-positie kijkt. Kroes heeft zelf natuurlijk Rosa gehaald, terwijl Gaaei een verfoeide Mislintat-aankoop is. Gaat dat nog meespelen?
Een kans van Kroes of een kans van Farioli? De laatste is er met een heel open houding ingegaan, wat door weinigen verwacht werd en misschien zelfs niet eens de bedoeling was.GangstaRiB schreef: ma jul 07, 2025 4:11 pm Ja want Gaaei kreeg geen kans vorig jaar? Weer geschiedsvervalsing.