PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zodat PSV zich 100% op de competitie kan concentreren?

Ben het ook niet met je eens. Natuurlijk moet Ajax het zelf doen, maar het scheelt als de nr. 2 de CL in mag.
Het stinkt aan alle kanten!
goodfella

Bericht door goodfella »

joey schreef: Ben het ook niet met je eens. Natuurlijk moet Ajax het zelf doen, maar het scheelt als de nr. 2 de CL in mag.
Dan moet je maar kampioen worden!
joey
Erelid

Bericht door joey »

OK, maar dat kan een keertje niet gebeuren. :hypocrite.gif: Dan is het fijn om toch CL te mogen spelen, al is het maar vanwege de inkomsten.

Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.
goodfella

Bericht door goodfella »

joey schreef:
Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.
Duimen maar. :blush.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat zou een behoorlijke klap voor Psv zijn zeg. Dan moeten ze in de winterstop de transfermarkt op.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

goodfella schreef:
joey schreef:
Duimen maar. :blush.gif:
Jij bent in een bloeddorstige bui, goodfella! :smallgrin.gif: :666.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Marillion schreef:Dat zou een behoorlijke klap voor Psv zijn zeg. Dan moeten ze in de winterstop de transfermarkt op.
Misschien lossen ze het dan wel op met Tommy. :aai.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Of met Issy.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Tommie heeft chronische darmklachten.. :aai.gif:
Laatst gewijzigd door joey op di nov 27, 2007 12:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Harm

Bericht door Harm »

Ik heb geen idee hoe Sturing het doet. Maar het lijkt me dat Vergoossen meer kwaliteit heeft dan Sturing.

Koster doet het nu heel goed bij Ajax, maar als ze morgen Mourinho kunnen halen, dan is Koster toch ook gezien? Ik zie het probleem niet zo.
goodfella

Bericht door goodfella »

Harm schreef:Ik heb geen idee hoe Sturing het doet. Maar het lijkt me dat Vergoossen meer kwaliteit heeft dan Sturing.

Koster doet het nu heel goed bij Ajax, maar als ze morgen Mourinho kunnen halen, dan is Koster toch ook gezien? Ik zie het probleem niet zo.
Als, als, als.

Mourinho zal nooit naar Ajax komen en dus moeten `we` het maar met Koster zien te redden.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm, wat verwacht jij van de wedstrijd van vanavond?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

joey schreef:Maar over PSV: Timmy Simons heeft een MRI-scan ondergaan. Men vreest voor een hernia. In dat geval zal hij maanden uitgeschakeld zijn. De uitslag wordt woensdag bekend.
PSV is toch net als Ajax een beetje een bij elkaar geraapt zooitje dat veel wedstrijden wint op individuele kwaliteit. En laat nu net Simons de spelers zijn die dat zooitje bij elkaar houdt. Ik zie het erg somber in voor PSV. Jo en Vagner Love zijn heerlijke spitsen en CSKA heeft over het algemeen een prima ploeg. Het is absoluut geen schande wanneer PSV uit deze poule vliegt (hij is echt een heel stuk zwaarder dan die van vorig seizoen), maar het zou wel jammer zijn.
Harm

Bericht door Harm »

Helemaal niks natuurlijk.

Dit is toch totaal geen logische opstelling. Mendez was de afgelopen wedstrijden in de CL de slechtste man op het veld (en dat is knap als je ook Alcides op het veld rond hebt lopen).

Het wordt een zware wedstrijd vanwege het veld die je naar alle waarschijnlijkheid gaat verliezen. Vooral de afwezigheid van Simons zal zich zwaar doen gelden. Ik zou het als volgt doen:

Koevermans - Lazovic

---Perez
Bakkal - - Afellay
--------Culina------------

Salcido - Marcellis- Rajkovic-Kromkamp

Waarbij Kromkamp zo veel mogelijk door moet schuiven naar het middenveld.

Met Zonneveld en Aissati kun je eventueel nog wat wisselen, maar veel meer smaken zijn er niet. Ik zou Rajkovic gewoon speeltijd geven, wat heb je er in godsnaam aan om Alcides op te stellen?

Ik denk dat ze gewoon moeten proberen om het veld zo snel mogelijk om te ploegen zodat die Brazilianen niet meer kunnen voetballen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm schreef:Ik denk dat ze gewoon moeten proberen om het veld zo snel mogelijk om te ploegen zodat die Brazilianen niet meer kunnen voetballen.
:drecul.gif:

Kun je niet beter Aissati opstellen in plaats van postzegelvoetballer Perez?
peter

Bericht door peter »

Ik zou Perez wel opstellen in deze wedstrijd. Je moet namelijk vooral een beetje gokken op dode spelmomenten, vrees ik.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Harm, ik dacht altijd dat jij een groot bewonderaar van Alcides was?
Harm

Bericht door Harm »

Grapje zeker?

Ik heb hem een paar keer best een aardige wedstrijd zien spelen. En misschien zou hij op eredivisieniveau meekunnen. Maar hij speelt gewoon te weinig om daar iets over te kunnen zeggen. En nu bij zo'n belangrijke wedstrijd stellen ze hem ineens weer op...
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

O, ik kan me een post herinneren waarin je voorstelde om Alcides in zijn eentje centraal achterin op te stellen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Is Rajkovic dan beter?

Vorig seizoen hield Alex de boel overeind. Nu kun je pas echt zien hoe goed (of hoe slecht) de verdedigers van PSV zijn.
peter

Bericht door peter »

Vergeten we trouwens niet dat deze wedstrijd al om 18:30 begint? :blush.gif:

Edit: Rajkovic heb ik gezien met Jong Servië en dat vond ik 3x niks.
Harm

Bericht door Harm »

Jöhnk schreef:O, ik kan me een post herinneren waarin je voorstelde om Alcides in zijn eentje centraal achterin op te stellen.
Oh ja, maar dat komt omdat ik hem centraal beter vind dan als back. En als je hem dan toch opstelt, dan moet Salcido back staan. Daar wordt het elftal beter van.
Harm

Bericht door Harm »

joey schreef:Is Rajkovic dan beter?

Vorig seizoen hield Alex de boel overeind. Nu kun je pas echt zien hoe goed (of hoe slecht) de verdedigers van PSV zijn.
Echt geen idee. Maar gooi hem maar voor de leeuwen. Als het niks is dan kunnen ze hem in de winter terugsturen naar Londen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

En dat wil jij uitproberen in deze wedstrijd????
Harm

Bericht door Harm »

Ja. Waarom niet?

Alsof je met Alcides en Mendez wel gelijk kunt spelen. Ze er maar flink wat druk op en kijk maar wie overeind blijft.

Dat halfzachte gepoets...
Gesloten