Rod Stewart dronken. Al was dat bij verlies waarschijnlijk niet anders.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Vandaag ook wel ongelukkig zeg. Die penalty vlak voor rust. Ja de bal raakt z'n arm maar het is geen bewuste actie en dan voelt dat slecht. En dan een afgekeurd doelpunt vlak voor tijd waar de VAR dan op ingrijpt op een kleine marge. En dat na die penalty voor Celtic in de extra tijd van de vorige wedstrijd. Daar gaan ze in Edinburgh nog wel even een tijdje zuur over zijn.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat die scheidsrechter van vorige week het komend seizoen niet in Edinburgh hoeft te fluiten.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Misschien dat Celtic nog een straf krijgt voor de pitch invasion? Dan moet de beoordelende instantie wel gevuld zijn met Rangers aanhangers maar je weet het soms niet.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Alonso naar Chelsea? Had ik niet verwacht. Dacht dat ie wel op Liverpool zou wachten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zal wel van Liverpool te horen hebben gekregen dat ze voorlopig Slot nog de kans geven. Lijkt me ook hartstikke terecht.Jinne schreef: za mei 16, 2026 10:03 pm Alonso naar Chelsea? Had ik niet verwacht. Dacht dat ie wel op Liverpool zou wachten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Liberty
- Contacteer:
Het kan er aan liggen dat hij bij Chelsea meer ruimte zal krijgen. Daar wordt hij manager en heeft hij meer zeggenschap, in Liverpool slechts de hoofdcoach.
Al is het wel een gigantisch risico want Chelsea is een trainerskerkhof geworden in de loop der jaren.
Tijd voor iets nieuws.
- Liberty
- Contacteer:
Zeker. Mourinho is er rijk mee geworden de afgelopen jaren.
Maar het zal ten eerste een smetje zijn wanneer het weer binnen een half jaar mis gaat en ten tweede hoe valt dit bij de Liverpool fans? Want gelukkig zullen ze niet worden wanneer ze het idee krijgen dat ze de tweede keus zijn.
Tijd voor iets nieuws.
Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Weet niet of die beslissing al is gevallen. Liverpool kan nog 6e worden en dan hebben ze mogelijk geen Champions League voetbal. Kan me niet voorstellen dat zijn positie dan nog houdbaar is.Lionel schreef: di mei 19, 2026 10:37 am Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
Als je ook nog eens kijkt naar de opmerking van Salah op Instagram (geloof ik) die toch best als kritiek mag worden opgevat op Slot. Zo'n beetje de gehele selectie heeft de opmerking geliked. Is wel een signaal dat de spelers niet bepaald veel vertrouwen hebben in Slot.
En de fans zijn er ook wel klaar mee. Een half miljard uitgeven en als 5e (of 6e) eindigen met een straatlengte achterstand op Arsenal. En het hoogste aantal tegendoelpunten in ruim 30 jaar tijd.
Slot moet uitkijken dat hij niet een situatie als Ten Hag krijgt. Die was bij Man Utd in 2024 ook wel klaar, maar mocht blijven hangen omdat er niets beters was. Hij had goodwill omdat ze vorig jaar de titel wonnen. Maar dat goodwill is wel op inmiddels.
Tijd voor iets nieuws.
Hij zal toch wel 1 extra jaar krijgen... Dit jaar is natuurlijk heel moeilijk na het overlijden van een speler... Dat dreunt wel na hoor.
We moeten ook niet vergeten dat wij vooral vanuit een Nederlandse bril naar hem kijken. Hij had hier op enig moment de reputatie dat hij over water kon lopen. Daar is hij gewoon een relatief onbekende buitenlandse trainer. Zijn eerste seizoen was bijzonder succesvol maar nu het dit seizoen zoveel minder gaat krijg je de situatie dat mensen dat eerste seizoen ook anders gaan interpresteren. Deels versterkt door zulke uitlatingen van Salah zien ze dat succesjaar dan ineens meer als een erfenis van Klopp. Die laatste is overigens ook maar eenmaal kampioen geworden als ik me niet vergis.Liberty schreef: di mei 19, 2026 10:44 amWeet niet of die beslissing al is gevallen. Liverpool kan nog 6e worden en dan hebben ze mogelijk geen Champions League voetbal. Kan me niet voorstellen dat zijn positie dan nog houdbaar is.Lionel schreef: di mei 19, 2026 10:37 am Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
Als je ook nog eens kijkt naar de opmerking van Salah op Instagram (geloof ik) die toch best als kritiek mag worden opgevat op Slot. Zo'n beetje de gehele selectie heeft de opmerking geliked. Is wel een signaal dat de spelers niet bepaald veel vertrouwen hebben in Slot.
En de fans zijn er ook wel klaar mee. Een half miljard uitgeven en als 5e (of 6e) eindigen met een straatlengte achterstand op Arsenal. En het hoogste aantal tegendoelpunten in ruim 30 jaar tijd.
Slot moet uitkijken dat hij niet een situatie als Ten Hag krijgt. Die was bij Man Utd in 2024 ook wel klaar, maar mocht blijven hangen omdat er niets beters was. Hij had goodwill omdat ze vorig jaar de titel wonnen. Maar dat goodwill is wel op inmiddels.
Liverpool is volgens mij niet een club die snel in paniek raakt. En ja, de situatie met Jota heeft natuurlijk enorm veel impact gehad. Maar er is ook heel veel geld uitgegeven zonder resultaat.
Nil volentibus arduum
Hij is kampioen geworden in zijn eerste jaar. Het overlijden van Diogo zal hem ruimte geven. En bovendien spelen ze CL.
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Maar kampioen werd hij met een selectie die Klopp had samengesteld. En 5e wordt hij met zijn eigen selectie.
Het kampioenschap houdt hem nu nog in het zadel.
Het kampioenschap houdt hem nu nog in het zadel.
Tijd voor iets nieuws.
Wat heeft salah dan gepresteerd dat laatste jaar voor dat geld?
Weggooier zonder klasse
Weggooier zonder klasse
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Is gekrenkt in zijn trots en probeert nu Slot te slachtofferen.
Geen idee overigens of het terecht was dat hij minder mocht spelen.
Geen idee overigens of het terecht was dat hij minder mocht spelen.
Nil volentibus arduum
Arsenal kampioen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Qua afwisseling leuk. Qua voetbal natuurlijk een stuk minder. Hoeveel veldgoals hebben ze nou gemaakt?
Ondertussen is een league lager Southampton gestraft voor spygate. En speelt nu dus niet de finale van de playoffs. Dus een dure straf.
Ondertussen is een league lager Southampton gestraft voor spygate. En speelt nu dus niet de finale van de playoffs. Dus een dure straf.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja mooi verhaal over Southampton. Daar stond dus gewoon klassiek iemand achter een boom beelden van de training te maken. 
Nil volentibus arduum
Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.
Lijkt me als straf daarom wel een tikje buiten proporties. Maar goed, het gaat sowieso al een tijdje nergens meer over in de Premier League.
Dit weekend komt er ook duidelijkheid wie de derde degradant is. West Ham of Tottenham. Spurs heeft helaas een voorsprong dus het zullen de hammers wel worden.
Lijkt me als straf daarom wel een tikje buiten proporties. Maar goed, het gaat sowieso al een tijdje nergens meer over in de Premier League.
Dit weekend komt er ook duidelijkheid wie de derde degradant is. West Ham of Tottenham. Spurs heeft helaas een voorsprong dus het zullen de hammers wel worden.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dit was volgens mij ook de 3de keer dit seizoen dat ze dit gedaan hebben. https://en.wikipedia.org/wiki/Southampt ... e_incidentMarillion schreef: do mei 21, 2026 1:02 pm Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Oh haha. Dan is het wel een ander verhaal. Wel heerlijk ouderwets om zo te spioneren. Niet netjes maar op een bepaalde manier toch ook wel charmant. 
Nil volentibus arduum
Ik vraag me af of er uberhaupt in de reglementen staat dat dit niet mag. Het zou me niets verbazen als ze dit succesvol aanvechtenMarillion schreef: do mei 21, 2026 1:02 pm Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.
I think I lost my fucking headache
Het is vanwege een eerder incident met Leeds in de reglementen gezet.LucaS schreef: do mei 21, 2026 4:34 pmIk vraag me af of er uberhaupt in de reglementen staat dat dit niet mag. Het zou me niets verbazen als ze dit succesvol aanvechtenMarillion schreef: do mei 21, 2026 1:02 pm Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Guardiola stopt er mee na tien jaar.

En met een héééleboel oliedollars...Guardiola bedankt de City-supporters voor hun onvoorwaardelijke steun. "We hebben samen keihard gewerkt. We hebben samen geleden. We hebben samen gevochten. En we hebben het op ónze manier gedaan."(nu.nl)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring