Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Rooie

Bericht door Rooie »

He bah, 3-0.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

En bedankt he NAC!
Jesse

Bericht door Jesse »

Feyenoord is weer helemaal terug!

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Mooi... laat Feyenoord maar weer even denken dat dit de ommekeer is en na de winterstop weer vreselijk op hun bek gaan... ik heb er geen problemen mee.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Wat een losers dat NAC. Zometeen lekker als 8ste de winterstop in dus.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Dat had best rood mogen zijn voor Feyenoord... beetje doorgebroken spelers neerhalen...
Verdediging daar is ook echt drama... een beetje team had er met 0-3 gewonnen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Jesse

Bericht door Jesse »

Voor joey:

Dat zet onze 3-0 overwinning tegen NAC toch ook wel even in een ander perspectief.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
T82

Bericht door T82 »

Peter schreef:Wat een losers dat NAC. Zometeen lekker als 8ste de winterstop in dus.
Dat zou heeeeel knap zijn.
peter

Bericht door peter »

Nou, nou. 7e wordt het trouwens.
T82

Bericht door T82 »

Peter schreef:Nou, nou. 7e wordt het trouwens.
Prima als NEC van AZ wint en Heerenveen niet gelijk speelt tegen Groningen. Waarschijnlijk 6e.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

De kritiek die de oudere jongens krijgen is terecht, maar het valt me iedere keer weer op hoe slecht die jeugdspelers van Feyenoord zijn. Vandaag ook weer. Fer, Wijnaldum, Watamadinges: ze kunnen er gewoon bijna niets van. Misschien moest Bosz zich daar eens mee bezig gaan houden in plaats van met onzinnige beleidsplannen.
Jesse

Bericht door Jesse »

Misschien kan Bosz er gewoon niet zoveel van.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jöhnk schreef:De kritiek die de oudere jongens krijgen is terecht, maar het valt me iedere keer weer op hoe slecht die jeugdspelers van Feyenoord zijn. Vandaag ook weer. Fer, Wijnaldum, Watamadinges: ze kunnen er gewoon bijna niets van. Misschien moest Bosz zich daar eens mee bezig gaan houden in plaats van met onzinnige beleidsplannen.
Moet zeggen dat ik erg weinig volledige wedstrijden van Feyenoord zie, maar Wijnaldum valt me in volledige wedstrijden inderdaad vaak wat tegen. Maar goed, denk dat die jongen gewoon vermoeid is. Fer vind ik best een goede speler. Redelijk volwassen en een jongen die de positie van halfspeler op het middenveld goed in kan vullen. Als Sarpong op zo'n plek neer wordt gezet en het op een soort zelfde manier gaat invullen ben ik tevreden. Watamadinges kan er volgens mij inderdaad vrij weinig van.

Peter schreef:Ik voel een reactie van Enganche aankomen. :blush.gif:

Heeft 'ie zijn contract al verlengd, trouwens?
Het is dat je er zelf om vraagt. :headbang.gif:

En nee, hij heeft nog niet verlengd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik heb zo het gevoel dat Twente hem wel wil.
peter

Bericht door peter »

Dat heb ik ook ergens een tijdje geleden gelezen. Zou een stapje voorwaarts zijn voor die jongen, hoor. Ik ben alleen bang dat hij liever kiest voor het buitenland, al vind ik dat zelf nog veel en veel te vroeg. Ligt ook een beetje eraan wat er met Elia gaat gebeuren. Zou een hele goedkope oplossing voor Twente zijn in dat geval.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jesse schreef:Voor joey:

Dat zet onze 3-0 overwinning tegen NAC toch ook wel even in een ander perspectief.

Hehehe... :666.gif:

Zit wat in, ja. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Correct me if I'm wrong, Joey, maar klopt het dat ik je na De Graafschap uit amper heb zien posten over de wedstrijd? Je hoopt toch nog wel dat Ajax wint? Niet dat ik me kan voorstellen dat het anders is, maar ik vind je soms opvallend stil. Voor de duidelijkheid: ik zeg dit zonder enige vervelende achterliggende gedachte. Ik vraag het me gewoon af...
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

NAC was ontzettend zwak in de ArenA, maar daar had ik deze wedstrijd niet echt bij nodig.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Enganche schreef:Correct me if I'm wrong, Joey, maar klopt het dat ik je na De Graafschap uit amper heb zien posten over de wedstrijd? Je hoopt toch nog wel dat Ajax wint? Niet dat ik me kan voorstellen dat het anders is, maar ik vind je soms opvallend stil. Voor de duidelijkheid: ik zeg dit zonder enige vervelende achterliggende gedachte. Ik vraag het me gewoon af...
Ik had geen tijd.

Wat stelt die wedstrijd tegen De Graafschap nou voor? Een dik jaar geleden wonnen we die met 8-1. Ik neem aan dat niemand hier zo dom is om te denken dat de overwinning tegen De Graafschap veel waarde heeft.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Klopt. Het is niet wereldschokkend dat Ajax De Graafschap met 0-6 van de mat tikt. Net zoals het ook niet wereldschokkend is als Ajax voor het eerst dit seizoen punten verspeelt in de Arena tegen een ploeg als Utrecht. Maar toen zat je er ook bovenop like white on rice. Niet erg verder, maar het viel me wel op.

Heb je de wedstrijd wel helemaal gezien? Hoe vond je dat Cvitanich het deed?
Jesse

Bericht door Jesse »

Natuurlijk niet! Joey was aan het fietsen. Hoe denk je anders dat het komt dat we met 0-6 wonnen?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Fietsen? Zelfs dat niet. :yourock.gif:

Nee, ik heb er niets van gezien. Zelfs de samenvatting niet.
Ik ga niet van alles over een wedstrijd zeggen die ik niet heb gezien.

Ik hoop dat Cvitanich het goed deed. Lijkt mee een sympathieke jongen.
peter

Bericht door peter »

Joey is uiteraard wel aanwezig bij thuispotjes en ik vind het best wel schokkend als je thuis punten verspeeld tegen een matig ploegje als Utrecht. Ik ben coulanter als dat gebeurd tegen een goeie ploeg, maar ik heb Utrecht 4 a 5x zien spelen en die lui zijn armoedig.
Lionel

Bericht door Lionel »

Jeroen427 schreef:Potverdorie, ik zat met chips en bier klaar voor een voetbalfeestje, krijg je dit. Je kan ook nooit op die f'noorders rekenen he :1evil.gif:
Ik had precies hetzelfde!!! Dacht ff lekker te zien hoe NAC Feyenoord zoek zou spelen...

Even ter reactie op iemand hierboven over de jeugdspelers van Feyenoord: Daar ligt het probleem niet... Het probleem ligt bij jongens als Lucius, Makaay!!!(SLECHT), Hofland enzo....
IK GELOOF!!!!!!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Het probleem ligt bij nagenoeg alle spelers. Ze staan niet voor niets in het rechterrijtje.
Gesloten