Tja, die fransman is toch niet verantwoordelijk voor de spanningen van Boogerd, beetje zwak van Boogerd om zich af te reageren op een toeschouwer.Reageer je dan af op degene die verantwoordelijk is voor de malaise in de ploeg.Scherrer schreef:Wat een vreselijk makkelijke dooddoener, zeg. Bovendien bedoel ik - en dat is wel duidelijk - een zware dag op emotioneel en psychisch gebied. Er zit al 2 weken enorme spanning op zo'n ploeg, de spanning van het grootste doel kunnen bereiken dat je als wielerploeg kunt hebben. Die spanning bouwt zich op en dan gebeurt er dit, om vervolgens als onschuldige renner te worden bejegend door een vervelende Fransman. Ik kan me goed voorstellen dat je dan een keer kunt doorslaan.Voetske schreef:Dur zijn duizende mensen die een zware dag achter de rug hebben en daarvoor lang niet zo goed beloond worden als Boogerd.
Boogerd is nooit betrapt, zelfs niet in verband gebracht met doping, dus zeggen dat hij zijn sport 'om zeep helpt' slaat nergens op.Mijn mening is dat wielrenners hun handen thuis moeten houden, zeker als het diezelfde wielrenners zijn die de sport om zeep helpen.
Dan ga je lekker niet naar zo'n wedstrijd. Niemand wordt verplicht om daar in het publiek te gaan staan. Als je vindt dat wielrennen maar een neppe kutsport is - en dat kan ik me goed indenken na de afgelopen weken - dan ga je lekker thuis op de bank zitten, maar niet naar zo'n wedstrijd toe.Jaar in jaar uit besodemieterd worden door die gasten, daar raak je als toeschouwer ook gefrustreerd van ..
Niet betrapt worden wil niet zeggen dat je niet gebruikt.Maar ik bedoelde Boogerd niet, ik bedoekde dat ie z'n woede moet richten op die renners die er telkens weer voor zorgen dat het wielrennen negatief in de media komt te staan.Op al die z.g.n. artsen die het hele boeltje naar de verdoemenis helpen.Dan ga je maar niet naar zo'n wedstrijd ?.Tja, over dooddoeners gesproken ..