Ajax - Real Madrid (13-02-2019)
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Real Madrid (13-02-2019)
Meer verdiend, goed gevoetbald, door individuele klasse afgestraft en VAR moment uiteraard
Missen van kansen is uiteraard ook een kwaliteitskwestie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Brilletje nodig? Was gewoon een overtreding.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zo nu eens kijken of de failliete bv's een doorstart kan mkn...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Modric en Ramos trouwens wel heel erg goed hoor. Lekker dat Ramos er niet bij is, dat scheelt wel even.
Maar Ajax heeft gewoon geweldig gespeeld. Klasse. Trots op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ajax heeft heel goed gespeeld, maar te weinig kansen benut en pech gehad met de arbitrage. Jammer.
Laatst gewijzigd door Wouter op wo feb 13, 2019 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Javiskamp schreef:Zo... nu echt pitten...
Een 120% gemotiveerd ajax tegen een 60% Real... 1-2
Nu al 60% gaat hard. Geen 15%?
Welterusten dacht dat je al sliep aangezien jij blijkbaar verwacht dat Ajax ook tegen een 100% Madrid kans maakte.
Dat was altijd de gedachte: Ajax 100% en Madrid geen topdag.
Enige kans van slagen anders kansloos.
Wat logisch is gezien de competitie en budgetten
Er was duidelijk geen vormverlies vandaag.
We zijn dus 3 weken belazerd!!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Juist, was andersom afgekeurd. De Uefa heeft weer een speeltje om wedstrijden te sturen.Historicus schreef:Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Laatst gewijzigd door brigade zuid op wo feb 13, 2019 10:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert
Die ging wel erg makkelijk in een duel naar de grond hoor. Hadden we aan de andere kant geen problemen mee gehad.Historicus schreef:Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Overigens snap ik niet waarom Dolberg er nog steeds in staat hoor. Ajax voetbalt met hem aanzienlijk slechter en goals maakt ie ook nauwelijks.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Ajaciedjuh
Waren er wel meer. Frenkie, Donny, Neres, Tadic (vooral 1ste helft) en de rest ook gewoon goed.Ajax Rules schreef:De Ligt..... wat een wedstrijd
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Goede samengevat!Ajaciedjuh schreef:Meer verdiend, goed gevoetbald, door individuele klasse afgestraft en VAR moment uiteraard
Commentator suggereerde dat Ramos die kaart/schorsing mogelijk bewust pakte? Geloof ik niet om eerlijk te zijn...
Mwah. Het is twijfelachtig dat de ene wel wordt afgekeurd en de ander niet.Cluijffert schreef:Die ging wel erg makkelijk in een duel naar de grond hoor. Hadden we aan de andere kant geen problemen mee gehad.Historicus schreef:Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Overigens snap ik niet waarom Dolberg er nog steeds in staat hoor. Ajax voetbalt met hem aanzienlijk slechter en goals maakt ie ook nauwelijks.
-
Daarom heb ik liever geen VAR. Liever een beetje partijdige scheids dan de idee dat er in zon hokje meevergaderd wordt. En het lijkt me voor zon team ook nadelig dat de eigenlijke scheids door zijn blessure nu de VAR is. Die man leidt dat team dan al jaren en heeft nu dan ook zijn mening, denk ik. Geef het maar eens uit handen als team-leider...brigade zuid schreef:Juist, was andersom afgekeurd. De Uefa hedft weer een speeltje om wedstrijden te sturen.Historicus schreef:Ik zag anders een speler van Ajax naar de grond getrokken worden, pal voor de neus van de scheids.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Laten we het mou niet over budgetten hebven vriend...Mano schreef:Javiskamp schreef:Zo... nu echt pitten...
Een 120% gemotiveerd ajax tegen een 60% Real... 1-2
Nu al 60% gaat hard. Geen 15%?
Welterusten dacht dat je al sliep aangezien jij blijkbaar verwacht dat Ajax ook tegen een 100% Madrid kans maakte.
Dat was altijd de gedachte: Ajax 100% en Madrid geen topdag.
Enige kans van slagen anders kansloos.
Wat logisch is gezien de competitie en budgetten
Er was duidelijk geen vormverlies vandaag.
We zijn dus 3 weken belazerd!!!!
Dat budget van Ajax is wel wat joger dan dat van Heracles
Je moet wel scoren wil je winnen ( van het geen beste scheidsrechter en VAR )
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Serieus, ik heb de goal nu een keer of tien bekeken... Er is gewoon niets aan de hand, zeker geen reden om het spel niet door te laten gaan. Maar leen me anders effe je rood-witte bril, dan probeer ik het daarmee.Jöhnk schreef:Brilletje nodig? Was gewoon een overtreding.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- InnerHarbour
Ik zou mij als ik Ajax fan was zo bekocht voelen, klooien en kloten tegen Heerenveen, Feyenoord en Heracles maar als Real, die op 75% speelde, langskomt kunnen de bv-tjes wel ineens rennen en alles geven.
Zat er overigens maar 1 goal naast, 1-2 i.p.v. 1-3.
Zat er overigens maar 1 goal naast, 1-2 i.p.v. 1-3.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo feb 13, 2019 11:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
-
Ramos is een fenomeen inderdaad, en nog zo gedreven! Hij had nog een verdedigende actie met een omhaal, haha!raymon schreef:Modric en Ramos trouwens wel heel erg goed hoor. Lekker dat Ramos er niet bij is, dat scheelt wel even.
- Giacomo Puccini
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Het was open huis achterin bij Real. Jammer dat Ramos er niet bij is in de return.Mano schreef:Ramos is wel top.
Zit echt overal tussen
Wie wel sterk was: Mathijs de Ligt! Verstuurt even een open sollicitatie naar de wereldtop. Schrijf maar op: 80 miljoen of meer.
Frenkie hobbelde anoniem mee, zoals eigenlijk altijd in de topwedstrijden. Toch heel bijzonder dat je voor zo'n jongen de absolute hoofdprijs vangt.
Zonde om vandaag te verliezen. Was je iets beter met de kansen om gegaan en zonder VAR dwaling, had je een goede stap richting de volgende ronde gezet. Sowieso het sterkste Ajax sinds de lichting Zlatan/Van der Vaart, en misschien wel beter. Dat zal in Madrid moeten blijken. Heb het gevoel dat het nog geen uitgemaakte zaak is, want zoveel had Real vandaag niet in te brengen.
Ajax!
Dolberg is helemaal niks waardeloze voetballer
Genoten van Ajax ondanks de nederlaag. Iedereen top op Zyiech na. Die begon pas na z’n goal een beetje te voetballen. Tadic was echt geweldig. Vooral de 1e helft. Hoe hij keer op keer die lange ballen van achteruit afschermde was briljant. En ook z’n loopacties naar de zijkant. Schone ook erg goed. Mazraoui begon heel sterk maar leidde in de 2e helft wel de 2 tegengoals in. Met name die 2e was onnodig. Met nog een paar minuten op de plek moet je niet 3 man proberen uit te spelen. Dan moet je geen risico meer nemen en dan maar genoegen nemen met 1-1. Dan was de return nog spannend geweest. Nu is het een vrij kansloze zaak.
- Cluijffert
Ja, dat zet zo'n 'vormcrisis' tegen clubs als Heerenveen en Heracles natuurlijk wel in een ander daglicht.Ajaciedjuh schreef:Waren er wel meer. Frenkie, Donny, Neres, Tadic (vooral 1ste helft) en de rest ook gewoon goed.Ajax Rules schreef:De Ligt..... wat een wedstrijd
Tegen Feyenoord kan je verliezen, alleen niet met 6 goals tegen.
-
Helemaal mee eens!Giacomo Puccini schreef:Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Het was open huis achterin bij Real. Jammer dat Ramos er niet bij is in de return.Mano schreef:Ramos is wel top.
Zit echt overal tussen
Wie wel sterk was: Mathijs de Ligt! Verstuurt even een open sollicitatie naar de wereldtop. Schrijf maar op: 80 miljoen of meer.
Frenkie hobbelde anoniem mee, zoals eigenlijk altijd in de topwedstrijden. Toch heel bijzonder dat je voor zo'n jongen de absolute hoofdprijs vangt.
Zonde om vandaag te verliezen. Was je iets beter met de kansen om gegaan en zonder VAR dwaling, had je een goede stap richting de volgende ronde gezet. Sowieso het sterkste Ajax sinds de lichting Zlatan/Van der Vaart, en misschien wel beter. Dat zal in Madrid moeten blijken. Heb het gevoel dat het nog geen uitgemaakte zaak is, want zoveel had Real vandaag niet in te brengen.
Heb de overtreding niet goed gezien door haperende internetverbinding, maar vond je het zelf een overtreding? Dan had het een Var moeten zijn.brigade zuid schreef:Oh nu geen VAR? Misschien kunnen Zeux en of Iniesta het uitleggen.
Wellicht als de emotie geluwd is, mag je uitleggen waarom tadic geen buitenspel zou staan bij de eerste situatie
Op zich niet, maar Real benut wel bijna elke kans.Giacomo Puccini schreef:Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Het was open huis achterin bij Real. Jammer dat Ramos er niet bij is in de return.Mano schreef:Ramos is wel top.
Zit echt overal tussen
Ik heb hem een keer of 11 bekeken (is dat een argument?) en het is een overtreding.Cluijffert schreef:Serieus, ik heb de goal nu een keer of tien bekeken... Er is gewoon niets aan de hand, zeker geen reden om het spel niet door te laten gaan. Maar leen me anders effe je rood-witte bril, dan probeer ik het daarmee.Jöhnk schreef:Brilletje nodig? Was gewoon een overtreding.Cluijffert schreef:Was gewoon een terechte goal hoor. Of gaan we nu ook nog als een stel Eindhovense Calimero's complot theorieën verzinnen?
Maar goed, je was weer leuk actief samen met Javiskamp. Lekker trollen.