Daar zit nu precies een probleempje, als je het programma bekijkt.
Dit Ajax gaat die drie wedstrijden niet winnen vrees ik. Als ze daar zes punten uit slepen, hebben ze waarschijnlijk al boven zichzelf moeten uitstijgen.
Moderator: mods
Daar zit nu precies een probleempje, als je het programma bekijkt.
elliquido schreef: ma mar 16, 2026 5:42 pm Stand
Op dit moment heeft Feyenoord de tweede plek in handen. De Rotterdammers hebben 52 punten verzameld in 27 duels. Op drie punten afstand volgt NEC. FC Twente en Ajax staan vierde en vijfde met 47 en 44 punten en mogen dus ook nog hopen op directe plaatsing voor de competitiefase van het miljardenbal.
Resterend programma Feyenoord
Feyenoord speelt nog achtereenvolgens tegen Ajax thuis, FC Volendam uit, NEC uit, FC Groningen thuis, Fortuna Sittard uit, AZ thuis en PEC Zwolle uit.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 64
Resterend programma NEC
NEC speelt de komende maanden nog thuis tegen SC Heerenveen, uit tegen Excelsior, thuis tegen Feyenoord, uit tegen FC Twente, thuis tegen Telstar, uit tegen FC Groningen en thuis tegen Go Ahead Eagles.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 65
Resterend programma FC Twente
De resterende opponenten van FC Twente zijn Fortuna Sittard (uit), Ajax (uit), FC Volendam (thuis), NEC (thuis), AZ (uit), Sparta Rotterdam (thuis) en PSV (uit).
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 53
Resterend programma Ajax
Ajax speelt nog uit bij Feyenoord, thuis tegen FC Twente, uit bij Heracles Almelo, uit bij NAC Breda, thuis tegen PSV, thuis tegen FC Utrecht en uit bij SC Heerenveen.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 64
Daarmee wordt de eindstand voor plek 2
Nec 65
Ajax 64 (op doelsaldo)
Feijenoord 64
Twente 53 (gaat gepasseerd worden door AZ)
Onzin. Gewoon winnen van Utrecht volgende week. NEC kan niet eens meer thuis winnen van Telstar, die gaan lekker vijfde eindigen.Yopii schreef: di apr 28, 2026 10:32 am Ik krijg pijn in mijn buik als ik naar ons programma kijk. Vierde is maximaal, en waarschijnlijk ook optimaal.
Als jij het zegt... Jij weet alles van NEC, natuurlijk.Wouter schreef: za mei 02, 2026 10:52 pmOnzin. Gewoon winnen van Utrecht volgende week. NEC kan niet eens meer thuis winnen van Telstar, die gaan lekker vijfde eindigen.Yopii schreef: di apr 28, 2026 10:32 am Ik krijg pijn in mijn buik als ik naar ons programma kijk. Vierde is maximaal, en waarschijnlijk ook optimaal.
Goedkope overwinning Rood en 2 luckygoals , maar van Persie heeft de miljoenen binnengehaald dus verguist werd die al..Nu elke Dinsdag en Woensdag Comedycapers in de CL vanaf SeptemberKhraa schreef: zo mei 03, 2026 3:32 pm Het zit Feyenoord niet tegen.... alhoewel wij natuurlijk weinig te zeggen hebben na gisteren.
nog een reden om andere dingen te kijkenToppie schreef: zo mei 03, 2026 3:37 pmGoedkope overwinning Rood en 2 luckygoals , maar van Persie heeft de miljoenen binnengehaald dus verguist werd die al..Nu elke Dinsdag en Woensdag Comedycapers in de CL vanaf SeptemberKhraa schreef: zo mei 03, 2026 3:32 pm Het zit Feyenoord niet tegen.... alhoewel wij natuurlijk weinig te zeggen hebben na gisteren.![]()
Heerenveen speelt nergens meer voor wij plek 3mattie schreef: zo mei 03, 2026 5:36 pm zelfs Twente staat voor.. Ajax na vavavond 5e..
ajax heeft volgende week gelukkig een thuiswedstrijd , maar laatste wedstrijd naar H'veen.. mijn god wat een ellende
Heerenveen is nog steeds niet uitgespeeld. En ze kunnen Ajax nog passeren ook.zeux schreef: zo mei 03, 2026 5:57 pm Zo staat het er nu voor:
F. (2de - 61 punten - +24)
F. - AZ (6)
PEC (13) - F.
NEC (3de - 56 punten - +24):
Groningen (9) - NEC
NEC - Eagles (11)
AJAX (4de - 55 punten - +22):
Ajax - Utrecht (8)
Heerenveen (7) - Ajax
Twente (5de - 55 punten - +19)
Twente - Sparta (10)
psv (1) - Twente
Alleen nog theoretische kans op plek 2.
Wel interessant dat Ajax, Nec en Twente alledrie tegen middenmoters moeten (plek 7-11), alleen moet Twente nog naar Eindhoven, maar zeer de vraag hoe gemotiveerd die zijn om Ajax te helpen...
Ja, inderdaad, kan, maar 5 punten is wel veel...Historicus schreef: zo mei 03, 2026 6:32 pm Heerenveen is nog steeds niet uitgespeeld. En ze kunnen Ajax nog passeren ook.