Het resterende programma 2025/2026
Moderator: mods
Het resterende programma 2025/2026
Stand
Op dit moment heeft Feyenoord de tweede plek in handen. De Rotterdammers hebben 52 punten verzameld in 27 duels. Op drie punten afstand volgt NEC. FC Twente en Ajax staan vierde en vijfde met 47 en 44 punten en mogen dus ook nog hopen op directe plaatsing voor de competitiefase van het miljardenbal.
Resterend programma Feyenoord
Feyenoord speelt nog achtereenvolgens tegen Ajax thuis, FC Volendam uit, NEC uit, FC Groningen thuis, Fortuna Sittard uit, AZ thuis en PEC Zwolle uit.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 64
Resterend programma NEC
NEC speelt de komende maanden nog thuis tegen SC Heerenveen, uit tegen Excelsior, thuis tegen Feyenoord, uit tegen FC Twente, thuis tegen Telstar, uit tegen FC Groningen en thuis tegen Go Ahead Eagles.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 65
Resterend programma FC Twente
De resterende opponenten van FC Twente zijn Fortuna Sittard (uit), Ajax (uit), FC Volendam (thuis), NEC (thuis), AZ (uit), Sparta Rotterdam (thuis) en PSV (uit).
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 53
Resterend programma Ajax
Ajax speelt nog uit bij Feyenoord, thuis tegen FC Twente, uit bij Heracles Almelo, uit bij NAC Breda, thuis tegen PSV, thuis tegen FC Utrecht en uit bij SC Heerenveen.
Daarmee wordt de eindstand voor plek 2
Nec 65
Ajax 64 (op doelsaldo)
Feijenoord 64
Twente 53 (gaat gepasseerd worden door AZ)
Op dit moment heeft Feyenoord de tweede plek in handen. De Rotterdammers hebben 52 punten verzameld in 27 duels. Op drie punten afstand volgt NEC. FC Twente en Ajax staan vierde en vijfde met 47 en 44 punten en mogen dus ook nog hopen op directe plaatsing voor de competitiefase van het miljardenbal.
Resterend programma Feyenoord
Feyenoord speelt nog achtereenvolgens tegen Ajax thuis, FC Volendam uit, NEC uit, FC Groningen thuis, Fortuna Sittard uit, AZ thuis en PEC Zwolle uit.
Resterend programma NEC
NEC speelt de komende maanden nog thuis tegen SC Heerenveen, uit tegen Excelsior, thuis tegen Feyenoord, uit tegen FC Twente, thuis tegen Telstar, uit tegen FC Groningen en thuis tegen Go Ahead Eagles.
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 65
Resterend programma FC Twente
De resterende opponenten van FC Twente zijn Fortuna Sittard (uit), Ajax (uit), FC Volendam (thuis), NEC (thuis), AZ (uit), Sparta Rotterdam (thuis) en PSV (uit).
Mijn geschatte eindtotaal aan punten : 53
Resterend programma Ajax
Ajax speelt nog uit bij Feyenoord, thuis tegen FC Twente, uit bij Heracles Almelo, uit bij NAC Breda, thuis tegen PSV, thuis tegen FC Utrecht en uit bij SC Heerenveen.
Daarmee wordt de eindstand voor plek 2
Nec 65
Ajax 64 (op doelsaldo)
Feijenoord 64
Twente 53 (gaat gepasseerd worden door AZ)
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Re: het resterende programma 2025/2026
Ajax wint er 5 en speelt 2x gelijk? Pfff, eerst maar eens zien. Dat is geen eenvoudig programma
I think I lost my fucking headache
-
Historicus
Het zou me niet verbazen als er geen enkele pot meer gewonnen wordt gezien het programma en onze matige ploeg.
Sh, maar we verliezen zelden ;-)
- Jinne
- Site Admin
Ajax kijkt buiten de deur voor de mogelijke playoffs. In iedergeval Heracles was gepolst. Almelo thuis.
Burgemeester had er nog niet gelijk zin in.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat gaat ook weer zo'n ontzettende vernedering worden. Kunnen we niet thuis spelen omdat niemand er rekening mee had gehouden dat dit nodig was. En gaan we ten onder tegen een subtopper die er wel zin in heeft om Ajax nog een keer pijn te doen.
Hoe valt de uitslag van de bekerfinale straks uit? Kan zijn dat alles een plekje opschuift en we zo misschien nog de play offs ontlopen?
Hoe valt de uitslag van de bekerfinale straks uit? Kan zijn dat alles een plekje opschuift en we zo misschien nog de play offs ontlopen?
Nil volentibus arduum
-
Historicus
Ja, dat klopt. Als NEC de beker wint, hoeft de nummer 5 geen playoffs te spelen.Marillion schreef: vr apr 17, 2026 8:52 am Dat gaat ook weer zo'n ontzettende vernedering worden. Kunnen we niet thuis spelen omdat niemand er rekening mee had gehouden dat dit nodig was. En gaan we ten onder tegen een subtopper die er wel zin in heeft om Ajax nog een keer pijn te doen.
-
De Dominee
NEC heeft AZ al twee keer van de mat gespeeld dit jaar. Derde keer incoming.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik hoop het.
-
Historicus
De finale begint zo. Altijd wel leuk en ook van belang uiteraard voor Ajax want ik ben er nog lang niet gerust op dar Ajax zich kwalificeert voor Europees voetbal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het vreemde is dat we ook nog altijd een (kleine) kans hebben op plek 2. We hebben een zwaar programma maar dat geldt voor de rest ook. En belangrijker nog, zij spelen nog tegen elkaar.
Niet dat ik ergens hoop op heb ofzo, maar we gaan een nummer 2 krijgen die iets meer dan 60 punten haalt haha.
Niet dat ik ergens hoop op heb ofzo, maar we gaan een nummer 2 krijgen die iets meer dan 60 punten haalt haha.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
nec krijgt een pak slaag en moeten volgende week naar Twente.. Die hebben een knau gekregen en wellicht deelt Twente de K.O. uit
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Wij moeten minimaal vierde worden. Dan ontloop je de playoffs. Dus we moeten Twente of NEC inhalen.
Twente krijgt NEC thuis, AZ uit, Sparta thuis en PSV uit.
NEC krijgt Twente uit, Telstar thuis, Groningen uit en Eagles thuis.
Ajax krijgt NAC uit, PSV thuis, Utrecht thuis en Heerenveen uit.
Op papier heeft NEC het makkelijkste programma (voor wat dat waard is) en ze staan er het beste voor. Wat dat betreft moeten we er denk ik op hopen dat zij winnen bij Twente. Dat vergroot de kans dat we Twente nog kunnen inhalen.
Op papier heeft NEC het makkelijkste programma (voor wat dat waard is) en ze staan er het beste voor. Wat dat betreft moeten we er denk ik op hopen dat zij winnen bij Twente. Dat vergroot de kans dat we Twente nog kunnen inhalen.
Nil volentibus arduum
Hopelijk stort NEC in.
Wat is de subtop dit jaar zwak. Niet dat ik ergens op hoop, maar het feit alleen al dat we nog tweede kunnen worden...
Wat is de subtop dit jaar zwak. Niet dat ik ergens op hoop, maar het feit alleen al dat we nog tweede kunnen worden...
Re: Het resterende programma 2025/2026
Ajax wordt 3e.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Mochten we de play-offs in moeten, dan vinden de wedstrijden plaats in Volendam haha. Wat een aanfluiting.
Het decor past dan heel aardig bij het niveau. Supporters die erheen gaan kunnen zich vooraf op de dijk vol laten lopen zodat het allemaal iets minder pijnlijk is.
Maar laten we hopen dat we die afgang niet moeten doorstaan.
Maar laten we hopen dat we die afgang niet moeten doorstaan.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Benieuwd of we het uitverkocht krijgen. En wat voor verkoop opzet we dan zouden gebruiken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Grofweg vergelijkbaar met een uitwedstrijd denk ik. Dus eerst supporters met een voorrangskaart en dan naar seizoenskaarthouders.
De belangstelling zal natuurlijk een stuk lager liggen in vergelijking met een wedstrijd in de Arena.
De belangstelling zal natuurlijk een stuk lager liggen in vergelijking met een wedstrijd in de Arena.
Nil volentibus arduum
Ik vind dit leuker en passender dan een halfvolle wedstrijd in de Arena.
IK GELOOF!!!!!!
F. (2de - 58 punten - +23)Marillion schreef: ma apr 20, 2026 7:48 am Wij moeten minimaal vierde worden. Dan ontloop je de playoffs. Dus we moeten Twente of NEC inhalen.
Fortuna (12) - F.
F. - AZ (6)
PEC (13) - F.
NEC (3de - 55 punten - +24):
NEC - Telstar (16)
Groningen (9) - NEC
NEC - Eagles (11)
AJAX (4de - 54 punten - +22):
Ajax - psv (1)
Ajax - Utrecht (8)
Heerenveen (7) - Ajax
Twente (5de - 54 punten - +19)
AZ (6) - Twente
Twente - Sparta (10)
psv (1) - Twente
NEC makkelijkste programma, zo lijkt het.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Utrecht zeer zwak tegen Excelsior. Die zullen zich wel weer opladen voor de wedstrijd tegen Ajax. Maar laten wij eerst maar eens zien dat we komend weekend overleven. Geen idee hoe eerlijk gezegd.
Nil volentibus arduum
Ajax doet het de laatste jaren tegen psv op de een of andere manier niet heel slecht toch?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
4e max haalbaar lijkt mjj..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
We staan 1 punt achter kan dus nog... Als wij gewoon alles winnen denk ik dat NEC nog wel een puntje kan laten vallen.