John Heitinga en Marcel Keizer de ex-trainers

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Hoe lang gaat Heitinga het volhouden als hoofdtrainer?

Hij dient zijn contract uit
0
Geen stemmen
Hij maakt het seizoen 2025-2026 af
5
16%
Hij vertrekt in de periode van 1 februari - 1 juli 2026
2
6%
Hij vertrekt in de periode van 1 december - 1 februari 2026
11
34%
Hij vertrekt in oktober of november 2025
14
44%
Hij vertrekt in augustus of september 2025
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 32

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: John Heitinga en Marcel Keizer de nieuwe trainers

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Liberty schreef:Ten Hag is de beste coach die Ajax heeft gehad sinds Van Gaal. Uiteraard had hij ook goede spelers, maar dan nog moet je er wel iets van maken.
Morten Olsen.
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Arthur schreef:Ik heb ook liever een goede trainer met een nieuw gezicht, maar waar gaat Kroes die vandaan toveren?
Met het beperkte vermogen van onze leiding is Ten Hag denk ik het beste wat we kunnen krijgen.
Misschien is die trainer van Telstar wat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ma sep 01, 2025 4:05 pm
Liberty schreef:Ten Hag is de beste coach die Ajax heeft gehad sinds Van Gaal. Uiteraard had hij ook goede spelers, maar dan nog moet je er wel iets van maken.
Morten Olsen.
Ook een goede. Werd slachtoffer van de intriges van De Boertjes.

Maar Ten Hag was coach voor 4,5 jaar. Olsen nog geen 1,5 jaar. Dus had ook meer impact.
Tijd voor iets nieuws.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Trab schreef: ma sep 01, 2025 4:42 pm
Arthur schreef:Ik heb ook liever een goede trainer met een nieuw gezicht, maar waar gaat Kroes die vandaan toveren?
Met het beperkte vermogen van onze leiding is Ten Hag denk ik het beste wat we kunnen krijgen.
Misschien is die trainer van Telstar wat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heeft zijn zaakjes daar in ieder geval goed voor elkaar.

Ik zou er als trainer overigens wel heel goed over nadenken voor ik bij Ajax zou instappen. Je moet een hele dikke huid hebben. Extreem eigenwijs zijn en je plan volgen ondanks alle invloeden binnen en rondom de club. Het is echt niet makkelijk.

Farioli was niet foutloos maar hoe hij dat als jonge trainer onder die omstandigheden heeft gedaan ben ik echt van onder de indruk.
Nil volentibus arduum
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

ik zou pas instappen bij een andere TD... Kroes zit er echt voor zich zelf en voor zijn vriendjes binnen Ajax
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Marcel

Bericht door Marcel »

Mourinho is ook vrij ;)
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Winnen we wel van de kakkies thuis :ajaxsmiley.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Alleen al daarom zou ik zeggen kom maar op. :666.gif:

Ook leuk voor iedereen die dacht dat Farioli Ajax afbraakvoetbal liet spelen. Dan heb je nog niets gezien.
Nil volentibus arduum
Marcel

Bericht door Marcel »

Jaartje Mourinho... alleen al voor het amusement zou ik het doen.
De man heeft in ieder geval niet het charisma van een kartonnen doos.
Laatst gewijzigd door Marcel op ma sep 01, 2025 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LucaS

Bericht door LucaS »

Die komt niet naar een club die niets te besteden heeft
I think I lost my fucking headache
zeux

Bericht door zeux »

LucaS schreef: ma sep 01, 2025 7:13 pm Die komt niet naar een club die niets te besteden heeft
Nou ja. zou hij nog veel keus hebben inmiddels?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

zeux schreef: ma sep 01, 2025 7:54 pm
LucaS schreef: ma sep 01, 2025 7:13 pm Die komt niet naar een club die niets te besteden heeft
Nou ja. zou hij nog veel keus hebben inmiddels?
Er zijn altijd clubs en voorzitters die geilen op een grote naam als coach hoor.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Lionel

Bericht door Lionel »

De zandbak
IK GELOOF!!!!!!
Toppie

Bericht door Toppie »

Kan je al de topic openen wie volgt Keitinga op :smallgrin.gif: kwestie van weken
Yopii

Bericht door Yopii »

Marcel schreef: ma sep 01, 2025 3:22 pm "All that glitters is not gold" is precies het gevoel wat ik bij ten Hag heb. Hele goed resultaten, maar was geen fan van de trainer ten Hag.
Hij zal het ongetwijfeld beter doen dan Heitinga, maar na zijn mislukkingen in het buitenland zeker geen garantie op succes.

Bij Leverkusen zijn ze volledig afgeknapt op Ten Hag, als ik het goed begrijp. Kicker heeft daar een artikel aan gewijd, dat ik helaas niet kan openen. De inhoud staat wel min of meer online, het komt erop neer dat men hem arrogant vond en onsolidair, hij zeurde de hele tijd ook in het openbaar, om nieuwe spelers. Dat kennen we natuurlijk wel van hem. Niet elke club wil hem tevreden stellen met een Labyadje of zo.
Daarnaast waren de spelers ontevreden, ze vonden hem slecht in vergelijking met Xabi Alonso. De resultaten vielen ook tegen.

Ten Hag ziet zichzelf als een garantie voor succes, dus dat verwijt van arrogantie begrijp ik wel. Bij MU de FA-cup winnen is niet het ultieme. Verder heeft hij alleen bij Ajax succes gehad, dan kun je aanvoeren dat hij met zijn neus in de boter viel.
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Aan de andere kant kan je natuurlijk ook aanvoeren dat hij bij Man Utd en Leverkusen niet met zijn neus in de boter is gevallen. Dat hij bij Leverkusen vroeg om nieuwe spelers is op zich ook wel logisch. Ze verkopen alle goede spelers maar verwachten wel resultaten. Dan zou ik als trainer ook gewoon nieuwe spelers eisen.

Mogelijk is dit wel een wake-up call voor Ten Hag en dat hij in gaat zien dat het anders zal moeten. Falen in Manchester kan gebeuren. Dat is Mourinho en Van Gaal ook overkomen. Maar dit ontslag is wel pijnlijk natuurlijk.
Tijd voor iets nieuws.
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: di sep 02, 2025 10:46 am
Marcel schreef: ma sep 01, 2025 3:22 pm "All that glitters is not gold" is precies het gevoel wat ik bij ten Hag heb. Hele goed resultaten, maar was geen fan van de trainer ten Hag.
Hij zal het ongetwijfeld beter doen dan Heitinga, maar na zijn mislukkingen in het buitenland zeker geen garantie op succes.

Bij Leverkusen zijn ze volledig afgeknapt op Ten Hag, als ik het goed begrijp. Kicker heeft daar een artikel aan gewijd, dat ik helaas niet kan openen. De inhoud staat wel min of meer online, het komt erop neer dat men hem arrogant vond en onsolidair, hij zeurde de hele tijd ook in het openbaar, om nieuwe spelers. Dat kennen we natuurlijk wel van hem. Niet elke club wil hem tevreden stellen met een Labyadje of zo.
Daarnaast waren de spelers ontevreden, ze vonden hem slecht in vergelijking met Xabi Alonso. De resultaten vielen ook tegen.

Ten Hag ziet zichzelf als een garantie voor succes, dus dat verwijt van arrogantie begrijp ik wel. Bij MU de FA-cup winnen is niet het ultieme. Verder heeft hij alleen bij Ajax succes gehad, dan kun je aanvoeren dat hij met zijn neus in de boter viel.
Ze hebben daar 7 basisspelers verkocht en verwachten wel topprestaties. Dit heet jezelf indekken.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Hij gedroeg zich als een Engelse manager, vonden ze.

Hij is niet voor TD in de wieg gelegd. MU heeft net Antony met 70 miljoen verlies moeten verkopen.

In Duitsland bepaalt de club het transferbeleid. Daar liep Van Gaal ook op stuk bij Bayern. Die wilde Neuer niet. :smallgrin.gif: Elk land is anders wat dat betreft. Bij Leverkusen voelde het management zich in de rug aangevallen.

Het laatste jaar valt ETH ook op door zijn arrogante uitspraken. Hij roept steeds dat hij overal prijzen wint en zo. Dat valt wel mee. Behalve die ene FA-cup zijn het alleen Nederlandse prijzen, die tellen toch wat minder.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Lionel schreef: di sep 02, 2025 11:04 am ....

Ze hebben daar 7 basisspelers verkocht en verwachten wel topprestaties. Dit heet jezelf indekken.
Je kan dat twee kanten op uitleggen. Uiteraard was het heel lastig om op korte termijn prestaties te leveren als vrijwel alle basisspelers vertrekken. Maar dat zullen ze binnen de club toch ook wel begrijpen?

Dat hij ondanks dat toch zo snel buiten staat wekt de indruk dat hij gewoon op meerdere vlakken een hele matige indruk heeft gemaakt. Zo'n verhaal over de spelers die het niet zien zitten zou best waar kunnen zijn. Een club doet dit niet graag natuurlijk want ze staan zelf ook voor paal. Maar als je echt denkt dat het een misser is grijp je beter snel in.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Uiteraard was het heel lastig om op korte termijn prestaties te leveren als vrijwel alle basisspelers vertrekken. Maar dat zullen ze binnen de club toch ook wel begrijpen?
Vast wel. Waarschijnlijk vonden ze het irritant dat ETH onvoorwaardelijke steun eiste, terwijl hij zelf in het openbaar het werk van de TD ondermijnde. Loyaliteit werkt twee kanten op.

Ik vind dat we ETH niet moeten terughalen. Hij is te veel in zichzelf gaan geloven. Met deze mentaliteit (drammen en jezelf neerzetten als een toptrainer) gaat zijn komst ongetwijfel gepaard met (nog meer) conflicten. Het was mooi destijds, maar we moeten verder.
elliquido

Bericht door elliquido »

Yopii schreef: di sep 02, 2025 11:07 am Hij gedroeg zich als een Engelse manager, vonden ze.

Hij is niet voor TD in de wieg gelegd. MU heeft net Antony met 70 miljoen verlies moeten verkopen.

In Duitsland bepaalt de club het transferbeleid. Daar liep Van Gaal ook op stuk bij Bayern. Die wilde Neuer niet. :smallgrin.gif: Elk land is anders wat dat betreft. Bij Leverkusen voelde het management zich in de rug aangevallen.

Het laatste jaar valt ETH ook op door zijn arrogante uitspraken. Hij roept steeds dat hij overal prijzen wint en zo. Dat valt wel mee. Behalve die ene FA-cup zijn het alleen Nederlandse prijzen, die tellen toch wat minder.
De vraag is natuurlijk wat eth is beloofd voor de zomer. het management heeft 7 basisspelers verkocht voor heel veel geld. En niet de minsten. Ik vermoed dat dat niet helemaal de afspraak was. Vanuit ETH kan ik me dan heel goed voorstellen dat je je in het pak genaaid voelt.
eth naar ajax zou een zegen zijn.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Lionel

Bericht door Lionel »

Marillion schreef: di sep 02, 2025 11:09 am
Lionel schreef: di sep 02, 2025 11:04 am ....

Je kan dat twee kanten op uitleggen. Uiteraard was het heel lastig om op korte termijn prestaties te leveren als vrijwel alle basisspelers vertrekken. Maar dat zullen ze binnen de club toch ook wel begrijpen?

Dat hij ondanks dat toch zo snel buiten staat wekt de indruk dat hij gewoon op meerdere vlakken een hele matige indruk heeft gemaakt. Zo'n verhaal over de spelers die het niet zien zitten zou best waar kunnen zijn. Een club doet dit niet graag natuurlijk want ze staan zelf ook voor paal. Maar als je echt denkt dat het een misser is grijp je beter snel in.
Natuurlijk mogen ze snel ingrijpen. Maar ik geloof dat het uitlaten van Ten Hag in de media ook heeft meegespeeld. Overigens is het verspelen van een 1-3 voorsprong tegen 10 man gewoon waardeloos van de spelers.
IK GELOOF!!!!!!
elliquido

Bericht door elliquido »

Laat ik het anders zeggen. het is 1 juni 2025. Je kan kiezen.. John Heitinga of Erik ten Hag als trainer van Ajax.

Ron Jans had het ook moeilijk in het buitenland. Amerika, Antwerp. Ging niet lekker. Sommige trainers gedijen wellicht beter in hun eigen omgeving waarbij taal misschien minder moeilijk is om mee te communiceren.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Overigens vind ik de teksten van Falentijn de laatste weken/maanden best opvallend. Die is ondertussen keihard tegen zowel Kroes als Heitinga aan het knallen en pusht nu expliciet Ten Hag. Curieus, of niet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Yopii

Bericht door Yopii »

Vooral omdat hij Ten Hag bij zijn komst naar Ajax afkraakte. :smallgrin.gif:
Plaats reactie