PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS »

Twee keer base! Wij zijn al jaren ongeslagen in de beker! :neutral.gif:
I think I lost my fucking headache
Baseman

Bericht door Baseman »

PSV blijft dit seizoen ook ongeslagen :blush.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Wel leuk om weer eens te lachen om PSV. Wat een aanfluiting. De zoveelste keer (na RvN en John de Jong) dat de administratie van PSV blundert.

Er is maar één ding erger dan een verlenging nodig hebben om een amateurclub te verslaan, en dat is bewijzen dat je zelf een amateurclub bént. :smallgrin.gif:
Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.

Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
In vergelijking met eerdere situaties uit de bekertoernooien is dit de enige logische en terechte straf, Baseman.
Baseman schreef:Nou ja, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de laatste jaren de beker niet echt hoog op het wensenlijstje staat van PSV. Men komt redelijk ver, om vervolgens van een subtopper te verliezen in een wedstrijd die niet bol staat van het fanatisme, vanuit PSV dan. Maar goed, de laatste jaren speelt PSV dan ook nog voor het kampioenschap en kan men nog in de CL zitten. En dat is een stuk belangrijker dan de beker, al is de treble winnen altijd leuk :wink.gif:
Realistisch gezien moeten Nederlandse clubs hun best doen om zo ver mogelijk te komen, maar doen ze nooit echt mee voor de CL-titel. Neemt niet weg dat PSV het de laatste jaren bijzonder knap doet en er alles moet doen om ver te komen, maar als je reëel bent doet PSV nu dus nog maar om 1 prijs mee.
jabu

Bericht door jabu »

Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.

Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
Wat moeten ze dan in de competitie doen? Je kan toch alleen maar een boete geven of moet je gelijk de club voor de gehele competitie uitsluiten?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik kan in ieder geval nu al niet wachten op de eerste bekerwedstrijd van Psv in het volgende seizoen. Dan is Da Costa uiteraard nog steeds geschorst. Kijken of ze dat nu ergens hebben opgeschreven....... :drecul.gif:
Nil volentibus arduum
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Da Costa doet PSV weer de das om. Wimpey en ik beginnen steeds meer ons gelijk te halen voor wat betreft die jongen. :smallgrin.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

Jabu schreef:

Wat moeten ze dan in de competitie doen? Je kan toch alleen maar een boete geven of moet je gelijk de club voor de gehele competitie uitsluiten?
Het is inderdaad wel vreemd. Denk dat PSV ook liever de boete van 100.000 had betaald...
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Peter schreef:Da Costa doet PSV weer de das om. Wimpey en ik beginnen steeds meer ons gelijk te halen voor wat betreft die jongen. :smallgrin.gif:
:drecul.gif:

Zelfs wanneer ie er bij hoge uitzondering eens niets aan kan doen weet ie de boel nog te verneuken!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Rishi schreef:
Jabu schreef:

Het is inderdaad wel vreemd. Denk dat PSV ook liever de boete van 100.000 had betaald...
Ze hadden bij Feyenoord ook de wedstrijd om kunnen zetten in een reglementaire 3-0, is hier in feite toch ook gebeurd?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Thom

Bericht door Thom »

Baseman schreef: (...)
Het kampioenschap en de CL (eventueel UEFA-Cup) hebben prioriteit, de rest is bijzaak en niet belangrijk.
hihi :smallgrin.gif:
Nihad

Bericht door Nihad »

Onbegrijpelijk dat prutser Perez erin staat voor geweldenaar Aissati.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nihad

Bericht door Nihad »

JAAAAAAA

1-0 NAC
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
elliquido

Bericht door elliquido »

corner nac, kopbal zwaanswijk, redding gomes, scrimmige, frommelgoal amoah NET over de lijn, de grens had het hier zeer goed gezien.

niet onverdiend overigens.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Nihad

Bericht door Nihad »

FUCK

Kolkka schiet op de paal!
elliquido

Bericht door elliquido »

psv is de weg kwijt,
koevermans is reeds ingevallen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Daniel

Bericht door Daniel »

Tjah, en dan verliezen wij morgen tegen VVV en kunnen we de koppositie weer eens een keer niet versterken. *Zucht*. Maarja, PSV wint toch nog wel, of speelt minimaal gelijk in de laatste minuten. In ieder geval in de tweede helft.
wimpey

Bericht door wimpey »

Nihad schreef:Onbegrijpelijk dat prutser Perez erin staat voor geweldenaar Aissati.
De prutser met de gelijkmaker.
Nihad

Bericht door Nihad »

Staat al weer een tijdje 1-1 door Perez

Slecht verdedigd door NAC
Daniel

Bericht door Daniel »

Daniel_vT schreef:Maarja, PSV wint toch nog wel, of speelt minimaal gelijk in de laatste minuten.
:pulp.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

wimpey schreef:
Nihad schreef:Onbegrijpelijk dat prutser Perez erin staat voor geweldenaar Aissati.
De prutser met de gelijkmaker.
Die prutser heet HTC en niet Perez , maar de rest weten we nu onder hand wel... :excited.gif:

Hoe maak je je concurent kampioen :1evil.gif:
Daniel

Bericht door Daniel »

Da Costa komt erin, weten ze zeker dat hij mag spelen? :smallgrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Jelle Vandamme in de spits!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Afgelopen, 1-1.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
jabu

Bericht door jabu »

Sterker nog, Aissati mocht niet eens invallen. Méndez, Bakkal en Culina kregen wel speeltijd. Koevermans en zelfs Da Costa vielen ook nog in, maar geen Aissati.
Nihad

Bericht door Nihad »

Nog Ismael. Amsterdam heet je welkom. :smallgrin.gif:
Gesloten