De Opvolger van Sjon en Fred
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: De Opvolger van Sjon
Tja, voor nu houd ik het maar op Ten Hag. Niet direct mijn eerste keus, maar wel iemand die voor de hand ligt, vrij is en een verleden bij Ajax heeft.
Tijd voor iets nieuws.
-
De Dominee
Eindelijk Knutsen aub.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Krijgt ook mijn stem.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zou iemand zoeken die in zijn hele leven nog niks met Ajax te maken heeft gehad en bij voorkeur geen Nederlander is. En hij moet sowieso bij andere clubs hebben laten zien dat hij iets kan opbouwen.
Ten Hag is een vrij goede trainer dus ik zou ermee kunnen leven, maar ideaal is het allemaal niet.
Ten Hag is een vrij goede trainer dus ik zou ermee kunnen leven, maar ideaal is het allemaal niet.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Nooit. Meer. De Boer.
Nooit.
Nooit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik zou eerst maar eens op zoek gaan naar een RvC-lid of twee en een technisch directeur.
Typisch Ajax om eerst een trainer aan te stellen en daarna de mensen die over zijn aanblijven gaan. Zullen we dat alsjeblieft niet doen?
Typisch Ajax om eerst een trainer aan te stellen en daarna de mensen die over zijn aanblijven gaan. Zullen we dat alsjeblieft niet doen?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
De Opvolger van Sjon
Ook dat is ook weer een voorbeeld van schrijnend brevet van onvermogen binnen Ajax inderdaad; je moet eerst de beleidsmakers en controleurs in de hoogste regionen op orde hebben en dan pas het technische stuk invullen met een nieuwe TD, die op zijn beurt een technische staf aanstelt.
Alleen staat ons geliefde huis zo in de fik dat we nauwelijks wat over houden in ale relevante geledingen. Ik heb het oprecht te doen met Geelen. Hoop wel dat hij blijft in plaats van Ajax te verlaten omdat hij er nog slechts een zinkend schip in ziet.
Alleen staat ons geliefde huis zo in de fik dat we nauwelijks wat over houden in ale relevante geledingen. Ik heb het oprecht te doen met Geelen. Hoop wel dat hij blijft in plaats van Ajax te verlaten omdat hij er nog slechts een zinkend schip in ziet.
In een ideale wereld klopt dit natuurlijk, maar uiteindelijk moet je een trainer voor de groep zetten tenzij je tot het einde van het seizoen door wil gaan met Grim. Een TD vinden zal tijd nemen en vervolgens zal het nog even duren voordat hij een trainer aanstelt.
Het is een absurde situatie maar eentje waar we mee hebben te dealen, om met Ten Hag te spreken.
Het is een absurde situatie maar eentje waar we mee hebben te dealen, om met Ten Hag te spreken.
Ten Hag is bij mij ook nummer 2.Arthur schreef: do nov 06, 2025 8:22 pm Ik zou iemand zoeken die in zijn hele leven nog niks met Ajax te maken heeft gehad en bij voorkeur geen Nederlander is. En hij moet sowieso bij andere clubs hebben laten zien dat hij iets kan opbouwen.
- Cluijffert
Ik acht dit seizoen al als verloren. Dus eerst de tijd nemen een recentelijk bewezen competente en (internationaal) ervaren TD met ijzeren testikels en ruggengraat te vinden. Dan samen met die persoon een besluit nemen op basis van de al gemaakte shortlist van trainers met interesse om na afloop van het lopende seizoen in te stappen.
De RvC zou hierin maar een beperkte rol moeten spelen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Het is nu begin november en je staat 8 punten achter op de top twee. Je hebt als club niet de luxe om dit seizoen even op te geven en met Fred Grim door te gaan. Je hebt nog volop kans om ergens in de top 3 te eindigen, met alle financiële en andere gevolgen van dien. Dat ga je nu niet even weggooien omdat je er weer 8 maanden over wil doen om een TD te vinden die er vervolgens nog 4 maanden over doet om een geschikte coach te vinden.Cluijffert schreef: do nov 06, 2025 10:39 pm Ik acht dit seizoen al als verloren. Dus eerst de tijd nemen een recentelijk bewezen competente en (internationaal) ervaren TD met ijzeren testikels en ruggengraat te vinden. Dan samen met die persoon een besluit nemen op basis van de al gemaakte shortlist van trainers met interesse om na afloop van het lopende seizoen in te stappen.
- Cluijffert
Om dan - in alle haast - weer uit te komen bij de selectie van incompetente dan wel archaïsche usual suspects met ajax-deejunah?
Met alle gevolgen van dien?
Met alle gevolgen van dien?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Zet Ange op de lijst...
Will Still is ook beschikbaar!
Will Still is ook beschikbaar!
- Jinne
- Site Admin
Allebei wel vrij snel ontslagen dit seizoen.
Moet Neestrup niet nog bij het lijstje?
Moet Neestrup niet nog bij het lijstje?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Cluijffert
Misschien wil Xavi wel. Heb je een indirect lijntje naar Jopie.
Op basis waarvan is Postecoglou eigenlijk kandidaat? Eerder kwam zij naam ook al voorbij. Maar ik zie eerlijk gezegd niet zo'n indrukwekkend CV. Dat wil niet zeggen dat hij geen goede trainer kan zijn maar kampioen worden met Celtic is nou niet echt een wereldprestatie.
Nil volentibus arduum
Ik zie dat Pastoor en Kluivert genoemd worden. Voornamelijk door Patoor. God heb genade
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
Ik twijfel er geen moment aan dat ook 'sterkhouders' als Michael Reiziger nog wel genoemd gaan worden hoor. Iedereen binnen Ajax en amsterdams perstuig gaan nu hun matties naar voren schuiven als 'geschikte kandidaat'.LucaS schreef: vr nov 07, 2025 8:34 am Ik zie dat Pastoor en Kluivert genoemd worden. Voornamelijk door Patoor. God heb genade
- Cluijffert
Oh, en waar is Pascal Jansen - die gaat vast ook nog wel genoemd worden.
Ik zou - al was het maar als sociaal experiment - Mark van Bommel bij Ajax willen zien.
Als iets voor een amsterdamse 'Taharah' zou zorgen waarbij het parasiterende old-boys netwerk gillend de club zouden ontvluchten... dan dat wel.
Ik zou - al was het maar als sociaal experiment - Mark van Bommel bij Ajax willen zien.
Als iets voor een amsterdamse 'Taharah' zou zorgen waarbij het parasiterende old-boys netwerk gillend de club zouden ontvluchten... dan dat wel.
Altijd fan geweest van Ron Jans, zou hem graag bij Ajax zien.
AUB geen ten Hag... zou zo'n kansloze keuze zijn.
Ik zeg mijn seizoenskaart op als die kut boer komt.Cluijffert schreef: vr nov 07, 2025 8:47 am Oh, en waar is Pascal Jansen - die gaat vast ook nog wel genoemd worden.
Nog even en mensen kom met Kuijt aanzetten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik zie 'm in het lijstje in de poll hierboven aangevinkt.
Acuut allergische reactie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, het dedain voor Jans heb ik nooit begrepen. Kundige trainer. Misschien heel 'gewoon', maar dat is precies waar Ajax nu behoefte aan heeft!Marcel schreef: vr nov 07, 2025 9:05 am Altijd fan geweest van Ron Jans, zou hem graag bij Ajax zien.
Alleen zie ik die niet nu overstappen vanuit Utrecht.
@Cluiffert: En op welke merites zou Van B. moeten komen?
Jans heeft al meerdere keren aangegeven dat hij daar geen interesse meer in heeft. Snap hem eerlijk gezegd ook wel. Bij Utrecht is het voor hem nu leuk werken. Ambitieus maar niet teveel druk en korte lijntjes binnen de club.
Die stapt vlak voor zijn pensioen echt niet meer in ons wespennest. Daar is 'ie te slim voor.
Die stapt vlak voor zijn pensioen echt niet meer in ons wespennest. Daar is 'ie te slim voor.
Nil volentibus arduum