De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%

Totaal aantal stemmen: 83

Bert
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Bert »

Positief dat Johan dat geduld ook lijkt te hebben.

Enne, joey! :worshippy.gif: :worshippy.gif: :worshippy.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Bedankt, Joey. Stond er verder niks in over Jonk?
joey
Erelid

Bericht door joey »

In het artikel niet. Bij het nieuws een citaat van Jonk, die zegt dat ze nu met de jeugdtrainers aan het praten zijn en dat dát prioriteit heeft. Zijn eigen contract en dat van Bergkamp komen later wel aan de orde.

Bergkamp komt niet aan het woord, Peter.

Graag gedaan, mensen. :biggthumpup.gif:

Als ik zo lees wat Overmars en Ling te zeggen hebben, lijkt het me sterk dat er nog een belangrijke rol weggelegd is voor Blind. En assistent van De Boer is hij ook niet meer, dat vindt De Boer blijkbaar best.
Het stinkt aan alle kanten!
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Ze vinden wel een plek voor Blind in de scouting. In gezelschap met Heini Otto. :hypocrite.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Misschien krijgt Blind wel het baantje dat Maarten Stekelenburg eerder zou krijgen?

En met niemand anders!
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Die van?
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door raymon »

Keeper?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

:smallgrin.gif:

Of hoofd Jeugdscouting ofzo.

Dank voor het uploaden, joey. De nieuwe wind voelt bij mij in ieder geval wel goed. Eens zien of dit ook gaat werken in de besluitvorming. Je moet oppassen dat je niet teveel kapiteins op je schip hebt. De uitgangspunten heeft iedereen helder, maar wat nu als er een speler gekocht moet worden.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Volgens het AD gaat Blind zich niet met de jeugd bemoeien. ;)

En met niemand anders!
Le T.

Bericht door Le T. »

M schreef:Le T., mág Cruijff, zonder dat hij onderdeel van de ledenraad uit maakt wel een nieuwe RvC samenstellen?
Mag hij zonder dat hij deel uitmaakt van de ledenraad wel zeggen dat directie en bestuur op moeten rotten?

Hij valt ze aan buiten de organisatie om, hoewel hij als erelid zijn zegje mag doen in de ledenraad. Ik vond dat niet zo prima, maar goed, hij deed het. Als je dat dan doet en directie en bestuur stappen op zoals je wenst, dan moet je ook met een alternatief komen want de club moet nou eenmaal bestuurd worden en daar heb je een RvC en een directie voor nodig. Dan moet je die dus al bijna klaar hebben staan wanneer RvC en directie opstappen zoals je nastreefde. Dan schiet het op en is de club zo kort mogelijk stuurloos of stilliggend. Maar Cruijff moest er eerst nog op gewezen worden dat het wél zijn probleem was.

Dan is het dus gewoon zijn schuld dat het zo lang duurt, gebrek aan verantwoordelijkheidsbesef.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Bedankt voor het plaatsen van die berichten Joey. Interessant leesvoer! :biggthumpup.gif:

Als ik het zo lees zal Ling dus wel de nieuwe algemeen directeur gaan worden. Daar komen ze wel uit. Anders zou hij niet al bezig zijn om Trencin af te stoten. Al sluit ik niet uit dat hij dat doet via een soort Abramovich constructie.
Nil volentibus arduum
Oscarito

Bericht door Oscarito »

Men neme een smartphone en een VI. Men legt de VI open en maakt zijn smartphone klaar om te fotograferen. 'Klikkerdeklik'. Dan stuurt men het door naar zijn e-mail en start ie zijn computer op. Eenmaal opgestart gaat men naar imageshack.us en opent ie ondertussen ook nog zijn mailbox. Men drukt op browse en opent de bestanden dan klikt men op upload now en wacht ie 30 seconden. Tadaa, de files zijn geüpload. Nu nog linken:

http://img593.imageshack.us/img593/3798 ... 231325.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/3110/i ... 231325.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/4225 ... 231325.jpg
http://img861.imageshack.us/img861/9395 ... 231325.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/906/ ... 1326ci.jpg

Tijd: <4 minuten
Conclusie: Joey is gek! :hypocrite.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Alsof ik speciaal voor jullie een smartphone ga kopen. Ik ben niet gek! :hypocrite.gif:

Overigens is dat scannen wel een inbreuk op het auteursrecht. Ik quote alleen wat (niet alle) uitspraken.
Ronald!

Bericht door Ronald! »

joey schreef:Overigens is dat scannen wel een inbreuk op het auteursrecht. Ik quote alleen wat (niet alle) uitspraken.
Schrijf jij ook wel eens wat ofzo? :hypocrite.gif:

De fotokwaliteit is nog niet echt fantastisch, dus qua leesplezier kies ik toch voor de joey-variant. :biggthumpup.gif:
M..

Bericht door M.. »

Le T. schreef:
M schreef:Le T., mág Cruijff, zonder dat hij onderdeel van de ledenraad uit maakt wel een nieuwe RvC samenstellen?
Mag hij zonder dat hij deel uitmaakt van de ledenraad wel zeggen dat directie en bestuur op moeten rotten?

Hij valt ze aan buiten de organisatie om, hoewel hij als erelid zijn zegje mag doen in de ledenraad. Ik vond dat niet zo prima, maar goed, hij deed het. Als je dat dan doet en directie en bestuur stappen op zoals je wenst, dan moet je ook met een alternatief komen want de club moet nou eenmaal bestuurd worden en daar heb je een RvC en een directie voor nodig. Dan moet je die dus al bijna klaar hebben staan wanneer RvC en directie opstappen zoals je nastreefde. Dan schiet het op en is de club zo kort mogelijk stuurloos of stilliggend. Maar Cruijff moest er eerst nog op gewezen worden dat het wél zijn probleem was.

Dan is het dus gewoon zijn schuld dat het zo lang duurt, gebrek aan verantwoordelijkheidsbesef.
Hij mag dat net zo hard roepen als jij en ik dat mogen roepen.
Lionel

Bericht door Lionel »

Hoop dat ik vanaf volgende week Joey een beetje kan helpen. Dan krijg ik mijn scannerprinterfaxkopieerapparaat weer terug.
IK GELOOF!!!!!!
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dank je, Rishi. :biggthumpup.gif:

Er staat een hoop te gebeuren bij Ajax.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Zondag, 26 juni 2011 - 10u06
De beoogd algemeen directeur van Ajax, Tscheu la Ling, geeft vandaag een uitgebreid interview in De Perstribune van Omroep MAX. La Ling is sinds enkele weken in beeld om in Amsterdam de onlangs opgestapte Rick van den Boog op te volgen.

"Ik ben gevraagd door Ajax en heb een aantal keer met Johan Cruijff gesproken", zo zegt La Ling tegen Omroep MAX. "Ik ben een paar keer dit seizoen bij wedstrijden van Ajax geweest en dat deed pijn aan de ogen. Ajax is toe aan een revolutie."

Naast La Ling is ook oud-Ajacied Marc Overmars in beeld voor de functie van algemeen directeur bij Ajax. Het is nog onduidelijk op welke termijn de Amsterdammers willen beslissen. "Ajax is nu stuurloos en dan verlies je veel tijd. Ajax is gelukkig kampioen geworden maar gezien de toekomst zul je snel moeten doorpakken, aldus La Ling.

Het hele interview met Tscheu la Ling is zondag 26 juni te beluisteren bij De Perstribune van MAX, vanaf 12.15 uur op Radio 1.

Presentatie Govert van Brakel.

Meer info: http://www.deperstribune.nl
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

In de introductie niets over Ling. :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo jun 26, 2011 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Toch een klein interview met hem. Erg op de vlakte, algemeenheden, managementtaal... :blush.gif:

Ik vond vdBoog veel beter overkomen, maar dat zegt niet alles. :ajaxsmiley.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

In de media wordt het bijna constant fout gedaan, maar de achternaam van Tscheu la Ling is Ling en niet la Ling. Dus laten we het op AT goed doen en de goede man Ling noemen!
I think I lost my fucking headache
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

:biggthumpup.gif:

Wat vind jij van Ling?
LucaS

Bericht door LucaS »

Neefkens schreef::biggthumpup.gif:

Wat vind jij van Ling?
Ik heb geen idee hoe hij zal zijn als directeur. Als voetballer was het genieten. Ik vind het geen hoopvol teken dat volgens berichten hij half Europa afging om 'zijn' spelers te slijten.
I think I lost my fucking headache
Zuidema

Bericht door Zuidema »

LucaS schreef:In de media wordt het bijna constant fout gedaan, maar de achternaam van Tscheu la Ling is Ling en niet la Ling. Dus laten we het op AT goed doen en de goede man Ling noemen!
Goed idee. Nog wat aanvullende info hierover van Wikipedia:
In de media circuleren verschillende spellingswijzen van zijn naam. Ook Tschen La Ling, Tshen La Ling, Tjeu La Ling en Tscheu-La Ling (met streepje) worden gebruikt. Lange tijd deed hij geheimzinnig over zijn naam. Zijn gemakkelijke instelling was daar debet aan. Het interesseerde hem simpelweg niet hoe zijn naam geschreven werd. In een interview door Jaap Visser van de Revu in februari 2007 gaf hij toe dat zijn naam officieel Ling Tshen La een van origine Chinese naam is. Dit zou in het Chinees "Hij die in het oosten van het bos is geboren bij gunstige wind" betekenen. Een naam die afkomstig is van zijn Chinese opa en zowel door zijn opa, zijn vader, hemzelf alsmede één van zijn zoons wordt gedragen.
Is Ling dan eigenlijk zijn voornaam en zou je hem dus Tshen La moeten noemen? Kennelijk niet. Volgens de heren dames experts komt in een chinese naam de familienaam eerst, gevolgd door de voornaam. Zo is in 'Mao Zedong' Mao de familienaam en Zedong de voornaam. Dus ook achternaam 'Ling', voornaam 'Tscheu La'. Of eigenlijk Tshen La. Maar we zijn al zo gewend aan Tscheu, dus laten we het daar maar op houden. Had ie indertijd als speler er maar wat duidelijk over moeten zijn. :666.gif:
Plaats reactie