Ik weet niet hoe actief Johan zelf in z'n foundation zit. En wellicht kan Van der Sar prima z'n ei kwijt als ie een college geeft.joey schreef:Niet? Wat doen Overmars, Stam, Ronald de Boer, Jonk, Bergkamp, enz. dan bij Ajax? Waarom wilde Ling bij Ajax werken, of Van Basten? Waarom gaat Van der Sar naar de Johan Cruijff-University? Dat is natuurlijk allemaal omdat ze vinden dat Cruijff onzin praat.GangstaRiB schreef:Cruijff heeft in zijn plan staan dat oud topvoetballers in de jeugd moeten gaan werken omdat zij er meer kijk op hebben (vrij vertaald). Dat is allemaal leuk en aardig, maar diezelfde oud topvoetballers staan niet in de rij om de positie's op te vullen.![]()
Zeker.Maar dat is speculatie van mijn zijde.
Het gaat mij erom dat Cruijff oneerlijk en vals wordt, als er getoornd wordt aan zijn visie. Hij heeft op die manier al veel vijanden gemaakt. Tot die vijanden behoren toptrainers, bestuurders en topvoetballers. Er is gewoon niet met em te werken, dat ondervinden we nu voor de zoveelste keer.
Bij Barca hebben ze dat slim bekeken. Ze geven Cruijff een mooie stoel in Nou Camp en that's it.