Over de periode Brands kunnen we denk ik kort zijn.

Moderator: mods
Helemaal mee eensFrisse schreef:Historisch gezien koopt PSV meer dan Ajax, maar ik denk dat Ajax dit decennium dicht in de buurt komt van het aantal aankopen van PSV. Het verschil is dat de aankopen van Ajax vaak dermate slecht bleken te zijn dat ze op de bank terecht kwamen en in de anonimiteit verdwenen, waardoor er uiteindelijk alsnog gewoon jeugdspelers in kwamen te staan. Bij PSV gaf men dan toch vaak alsnog de voorkeur aan spelers als Culina, Lamey, Manolev, etcetera. Ajax deed gewoon allebei: spelers kopen en vervolgens na het floppen van die aankopen alsnog de jeugd de kans geven (waarmee ik dus niet zeg dat Ajax niet regelmatig de kans wilde geven aan goede jeugdspeler, veel spelers van buitenaf werden vreemd genoeg juist binnengehaald als opvulling voor de selectie). Dat was blijkbaar een hele dure grap, want er is flink ingeteerd op het eigen vermogen. Logisch dus dat de huidige directie van Ajax dit beleid niet wil voortzetten.
Ruim 40 miljoen erin en geen sportief rendement.Baseman schreef:Onder Sanders en Brands heeft PSV juist weinig verlies geleden op transfergebied, dat was onder Reker wel anders. De club PSV heeft inderdaad wel flinke verliezen gehad de laatste jaren.
Nee, maar waarom kijk je alleen naar de laatste 10 jaar? Doe het dan over de hele geschiedenis of alleen het laatste jaar bijvoorbeeld. Anders krijgen we weer die discussie dat psv de afgelopen 17 jaar meer titels heeft gepakt dan Ajax of zoiets.Baseman schreef:Sorry Spijker, we zullen voortaan wel goochelen met cijfers zodat Ajax er gunstiger uitkomt
PS: Leuk feitje, al klopt het niet helemaal natuurlijk. Jeugdopleidingen zijn niet gratis...maar vaak wel gunstiger dan het kopen van spelers.
Ongeveer net zo objectief als een willekeurige pisvee suporter naar Lothar kijkt.Baseman schreef:Gelukkig is 'een nare schop' wel een waterdicht argument![]()
Dit soort overtredingen zie je elke wedstrijd tig keer. Maar ja, Van Bommel als PSV'er op een Ajax netwerk...dan hoef ik ook niet te verwachten dat er objectiever naar hem gekeken wordt.
Staat ie daar nog niet dan? Naast Derijck, Engelaar, Manolev, Vukovic en Nijland?Oscarito schreef: Eeey, en Zanka dan? Al bij het vuilnis zetten?
Minimaal.Jesse schreef:Matavz voor 10 miljoen.
En dat elftal is nog altijd niet in balans. Brands heeft ook pas 40 miljoen uitgegeven natuurlijk.Jöhnk schreef: Brands heeft in korte tijd een volledig elftal bij elkaar gekocht. Die man koopt maar raak.
Einde is wat dat betreft ook nog niet in zicht natuurlijk. Over vorig - en dit seizoen zal het verlies ook weer groot zijn.Baseman schreef:Onder Sanders en Brands heeft PSV juist weinig verlies geleden op transfergebied, dat was onder Reker wel anders. De club PSV heeft inderdaad wel flinke verliezen gehad de laatste jaren.
Stel je voor dat zo'n sterkhouder voor niets de deur uitloopt!LucaS schreef:Manolev? Die staat toch niet bij het vuilnis, daar hebben ze net de optie op gelicht met daarbij een hoger salaris.
[/quote]Baseman schreef:Onder Sanders en Brands heeft PSV juist weinig verlies geleden op transfergebied.
Tyton is de vervanger van Isaksson, Van Bommel is de vervanger van Labyad, Waterman is de vervanger van Sinouh, Swinkels is de vervanger van Van Leer. Narsingh en Zanka zijn aangetrokken omdat die posities onderbezet waren.Peter schreef:Feit is dat ze dit jaar wéér de ene naar de andere speler halen zonder dat ze ook maar iets verkopen.
Volgens Brands en Sanders is Engelaar de enige die boven het salarisplafond zit van 1 miljoen Euro.Ik wil de huidige salarishuishouding wel eens zien. Juli was in ieder geval een bizar dure maand voor PSV. Ziet er naar uit dat augustus dat ook wordt. De dure jongens zitten er nog steeds, de vervangers zitten op de bank en de nieuwe aanwas is er ook nog.
Labyad werd basisspeler toen hij pas 18 was, hij vertrok alleen omdat zijn vader vond dat hij nu moest cashen.Met Depay en Labyad hadden/hebben ze goud in handen, maar dan moet je daar wel vertrouwen in tonen.
Dit jaar een miljoen of 5, maar vanaf volgend seizoen maakt PSV geen verlies meer. Dankzij de nieuwe tv deal krijgt PSV namelijk 5 miljoen extra per jaar en zijn de inkomsten gelijk aan de uitgaven. Mits de overheid geen vreemde beslissingen gaat nemen...wimpey schreef:Ik ben zeer benieuwd naar de omvang van het miljoenenverlies over 2011 / 2012 en 2012 / 2013, Baseman.
Zo'n 2 miljoen per jaar, aangezien hij bij Milan 3 miljoen per jaar verdiende.Duke schreef:Hoeveel zou Van Bommel ingeleverd hebben om weer terug te mogen keren bij z'n oude liefde?
Dit is toch onderdeel van het Kunduz akkoord?LucaS schreef:Gaat nemen? Volgens mij staat het moeten betalen voor politie inzet gewoon vast
Idem. Zal dichter bij -10 dan bij -5 liggen.LucaS schreef: De praatjes van Sanders kennen we wel, maar ik geloof niets van die 5 miljoen. Kom maar op met die jaarcijfers.