Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Alexander

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » di jun 24, 2014 12:01 pm

Ik zie ze Depay ook wel halen. Hoeft niet al te veel te kosten voor MU begrippen en is natuurlijk een mega talent. Als ik Depay was zou ik alleen nog een jaartje in NL spelen.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jun 24, 2014 1:03 pm

Duke schreef:
Herrera eerste grote aanwinst Van Gaal bij United

Louis van Gaal heeft zijn eerste grote aanwinst bij Manchester United binnen. De gevallen Engelse topclub neemt middenvelder Ander Herrera voor ruim 37 miljoen euro over van Athletic de Bilbao.

Volgens BBC zijn United, Bilbao en Herrera het in grote lijnen eens over de transfer. United rondt de komst van de 24-jarige Spanjaard bewust zo vroeg in de zomer af omdat de vertrekclausule in zijn contract van 37 miljoen na 30 juni komt te vervallen. De centrale middenvelder moet dan ineens veel meer kosten.

Met de komst van Herrera komt een langgekoesterde wens van United uit. De Engelse club probeerde hem vorige zomer ook al vast te leggen, maar de deal ketste toen op opmerkelijke wijze af. Vlak voor het sluiten van de mark leek United de deal rond te krijgen, maar Bilbao bleek toen te hebben onderhandeld met drie bedriegers die niets met de Engelse club van doen hadden.

Op voorspraak van Van Gaal waagde United nu weer een poging voor Herrera, een allround middenvelder met een goede pass en loopvermogen. The Red Devils rekenen erop dat de transfer binnen enkele dagen beklonken wordt. Herrera moet op Old Trafford de Paul Scholes-rol op zich nemen. De roodharige middenvelder werd na zijn pensioen medio 2013 nooit adequaat vervangen.
http://www.vi.nl
Zullen ze in Rotterdam denken:"Voor dat geld hadden ze Clasie ook kunnen kopen, dom van die Engelsen".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 24, 2014 1:12 pm

Demosthenes schreef:
Zullen ze in Rotterdam denken:"Voor dat geld hadden ze Clasie ook kunnen kopen, dom van die Engelsen".
Verrek ja, die smurf doolt ook nog rond in Brazilie. Compleet vergeten.

gaizka

Bericht door gaizka » di jun 24, 2014 1:30 pm

Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:

- Martinez voor € 40 miljoen naar Bayeren
- Illarramendi voor € 32 miljoen naar Madrid
- Herrera voor € 37 miljoen naar Man Utd

Dat is gewoon € 110 miljoen aan transferinkomsten in 3 jaar tijd!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jun 24, 2014 7:04 pm

gaizka schreef:Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:

- Martinez voor € 40 miljoen naar Bayeren
- Illarramendi voor € 32 miljoen naar Madrid
- Herrera voor € 37 miljoen naar Man Utd

Dat is gewoon € 110 miljoen aan transferinkomsten in 3 jaar tijd!
Van een grote competitie naar een andere, nog grotere competitie, is toch iets anders dan een scout sturen naar Go Ahead tegen Excelsior. Voor de toppers in Nederland kan alleen een tussenstap (Spurs-niveau of net daaronder), die goed uitpakt, later zorgen voor een grote transfer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jul 03, 2014 7:50 am

'FC Barcelona brengt bod van 88 miljoen euro uit op Suarez'

FC Barcelona heeft woensdag een bod van ongeveer zeventig miljoen pond (zo’n 88 miljoen euro) uitgebracht op Luis Suarez.

Dat bericht The Guardian. Vertegenwoordigers van Liverpool en FC Barcelona voerden constructieve onderhandelingen, hoewel ze nog niet tot een akkoord kwamen.

De nummer twee van de voorbije Premier League zou een bedrag van honderd miljoen euro willen hebben voor de speler die zich afgelopen seizoen tot topscorer kroonde.

De besprekingen zullen de komende dagen worden voortgezet. Mogelijk wordt Alexis Sanchez in de deal betrokken. Liverpool heeft belangstelling getoond voor de Chileen die bij FC Barcelona niet kan rekenen op een basisplaats.

De 27-jarige Suarez mag tot eind oktober geen wedstrijden spelen van de FIFA omdat hij afgelopen maand tijdens het WK de Italiaan Giorgio Chiellini beet. Begin deze week bood de Uruguayaan daarvoor zijn excuses aan.

Excellent
"Suarez heeft zijn fout toegegeven, dat is heel belangrijk", meldde sportief directeur Andoni Zubizarreta van FC Barcelona eerder deze week tijdens de presentatie van aankoop Ivan Rakitic.

"Iedereen weet dat hij een excellente voetballer is en dat hij overal kan spelen in de aanval. Iedereen weet echter ook dat hij momenteel voor Liverpool speelt."

Eind vorig jaar zette Suarez zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2018 bindt aan Liverpool.
www.nusport.nl

Ik begreep van Simon Zwartkruis dat Ajax een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Suarez. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jul 03, 2014 7:54 am

Koeman koopt intussen de Eredivsie leeg. Naast Pelle wil ie ook Tadic.
Whitey on the moon.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 03, 2014 7:57 am

Zou dat nou uberhaupt gaan werken bij Barcelona met Suarez? Ik moet het nog even zien hoor. Bij Liverpool mag hij natuurlijk doen en laten wat hij wil. In Catalonië zal zijn rol toch wat anders zijn.
Nil volentibus arduum

elliquido

Bericht door elliquido » do jul 03, 2014 8:50 am

neymar messi suarez

dat is wel een voorhoede hoor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

zeux

Bericht door zeux » do jul 03, 2014 9:14 am

elliquido schreef:neymar messi suarez

dat is wel een voorhoede hoor
Die som kan ook makkelijk twee blijken ipv vier. Jarenlang het Real-probleem: een verzameling sterren, maar geen team. Ego's die zelf willen ipv elkaar helpen/aanvullen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 03, 2014 9:24 am

Dat bedoel ik. Is dit niet veel te veel een playstation opstelling? Leuk in zo'n spelletje maar in de praktijk gaat het niet werken.

Ik weet dat het stuk voor stuk kleine ventjes zijn maar of er plek is voor die drie in één aanval?
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jul 03, 2014 10:52 am

Duke schreef: Ik begreep van Simon Zwartkruis dat Ajax een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Suarez. :biggthumpup.gif:
Mooi meegenomen! :biggthumpup.gif:

Voor spelers uit de Eredivisie krijg je niet veel, naar internationale maatstaven.

Wat moet Barcelona met Suarez? Hij past niet bij het voetbal dat ze spelen. Bovendien hebben ze straks geen twee, maar drie kapiteins op een schip. Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????

Arthur

Bericht door Arthur » do jul 03, 2014 11:06 am

Ik denk dat Barcelona het tiki-taka-voetbal vaarwel gaat zeggen en het meer op de 'galacticos' gaat gooien. Bij Madrid is dat in feite ook een tijdje goed gegaan totdat die idiote voorzetter Del Bosque ontsloeg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 03, 2014 11:17 am

Suarez is natuurlijk wél een speler die op het randje van buitenspel speelt, in tegenstelling tot Neymar. Ik zie Messi dan ook eerder klikken met Suarez dan met Neymar.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

elliquido

Bericht door elliquido » do jul 03, 2014 7:35 pm

Leuk om dan barca weer te loten in de cl
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 03, 2014 8:11 pm

elliquido schreef:Leuk om dan barca weer te loten in de cl
Moet er niet aan denken: Messi, (Suarez) en Neymar.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 04, 2014 8:56 am

Barca mag een andere slogan gaan uitzoeken...het 'meer dan een club' is lachwekkend geworden, eerst Qatar als shirtsponsor en nu het aantrekken van Suarez (en het belachelijke argument dat het zogenaamd belangrijk is dat hij alsnog zijn excuses heeft aangeboden).
Yopi schreef:Wat moet Barcelona met Suarez? Hij past niet bij het voetbal dat ze spelen. Bovendien hebben ze straks geen twee, maar drie kapiteins op een schip. Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Mee eens.
Messi accepteert geen andere kapitein, ook de reden dat Zlatan moest vertrekken.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Messi, Neymar en Suarez gezellig en goed kunnen samenspelen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2014 9:00 am

Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Ajax en Liverpool wonnen niet veel met Suarez.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jul 04, 2014 9:24 am

wimpey schreef:
Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Dat is afhankelijk van één speler?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jul 04, 2014 9:48 am

wimpey schreef:
Ajax en Liverpool hebben meer wedstrijden gewonnen met Suarez. Alleen wonnen andere teams soms nog net even meer. Of zou Ajax in 09-10 wel kampioen zijn geworden zonder Suarez?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2014 9:52 am

Demosthenes schreef:
wimpey schreef:
Dat is afhankelijk van één speler?
Nee. KJH en Suarez schoten er samen 60 in bij Ajax. Maar wanneer je als team niet goed verdedigt, word je dus geen kampioen. Bij Liverpool min of meer hetzelfde verhaal, met Suarez en Sturridge.

Als aanvaller past Suarez in ieder team. Als team player en als onderdeel van als team verdedigen niet. Daarom verbaast het me dat hij naar Barcelona gaat, want die deden het altijd als team erg goed. Lijkt een trend te zijn daar: eerst Neymar, nu Suarez. Individu voor team, het galactico-principe.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 04, 2014 9:55 am

Alleen is Suarez juist één van de beste spitsen ter wereld in het leiden van de pressie op de tegenstander, zoals Messi dat ook was (al is daar de afgelopen tijd weinig meer van te zien).

Punt is eerder dat Suarez in balbezit anders, directer wil spelen dan Barca tijdens de gloriedagen deed, maar dat geldt ook voor Rakitic. En Xavi gaat natuurlijk weg. Gaat Luis Enrique de accenten verleggen?

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2014 10:03 am

Bert schreef:Alleen is Suarez juist één van de beste spitsen ter wereld in het leiden van de pressie op de tegenstander, zoals Messi dat ook was (al is daar de afgelopen tijd weinig meer van te zien).
Hij jaagt de speler in balbezit op. Da's wat anders dan als onderdeel van een team verdedigen.
Gaat Luis Enrique de accenten verleggen?
Ik vind Rakitic i.i.g. een prima aankoop. Heeft een mooie lijn in z'n carrière te pakken. Via CH - S04 - Sevilla steeds aanweziger en belangrijker voor z'n teams geworden.

Luis Enrique ken ik alleen als speler. Beetje Suarez-achtig he. Driftig mannetje.

Barcelona zal in de steigers moeten, niet alleen qua materiaal, maar op qua approach. Ajax deelde de eerste beuk uit, daarna ging het snel bergafwaarts.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 04, 2014 10:38 am

wimpey schreef:Hij jaagt de speler in balbezit op. Da's wat anders dan als onderdeel van een team verdedigen.
Nou nee, het is er een onderdeel van. Maar goed, in ieder geval is het beeld dat Suarez bij balverlies niets doet onjuist.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jul 04, 2014 11:42 am

Het maakt mij eerlijk gezegd geen donder uit hoe Suarez gaat voetballen in Barcelona, als ie maar voor ruim 80 miljoen wordt verkocht en Ajax daar dus een lekker percentage van opstrijkt!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie