Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Ik zie ze Depay ook wel halen. Hoeft niet al te veel te kosten voor MU begrippen en is natuurlijk een mega talent. Als ik Depay was zou ik alleen nog een jaartje in NL spelen.
-
Zullen ze in Rotterdam denken:"Voor dat geld hadden ze Clasie ook kunnen kopen, dom van die Engelsen".Duke schreef:http://www.vi.nlHerrera eerste grote aanwinst Van Gaal bij United
Louis van Gaal heeft zijn eerste grote aanwinst bij Manchester United binnen. De gevallen Engelse topclub neemt middenvelder Ander Herrera voor ruim 37 miljoen euro over van Athletic de Bilbao.
Volgens BBC zijn United, Bilbao en Herrera het in grote lijnen eens over de transfer. United rondt de komst van de 24-jarige Spanjaard bewust zo vroeg in de zomer af omdat de vertrekclausule in zijn contract van 37 miljoen na 30 juni komt te vervallen. De centrale middenvelder moet dan ineens veel meer kosten.
Met de komst van Herrera komt een langgekoesterde wens van United uit. De Engelse club probeerde hem vorige zomer ook al vast te leggen, maar de deal ketste toen op opmerkelijke wijze af. Vlak voor het sluiten van de mark leek United de deal rond te krijgen, maar Bilbao bleek toen te hebben onderhandeld met drie bedriegers die niets met de Engelse club van doen hadden.
Op voorspraak van Van Gaal waagde United nu weer een poging voor Herrera, een allround middenvelder met een goede pass en loopvermogen. The Red Devils rekenen erop dat de transfer binnen enkele dagen beklonken wordt. Herrera moet op Old Trafford de Paul Scholes-rol op zich nemen. De roodharige middenvelder werd na zijn pensioen medio 2013 nooit adequaat vervangen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Verrek ja, die smurf doolt ook nog rond in Brazilie. Compleet vergeten.Demosthenes schreef:
Zullen ze in Rotterdam denken:"Voor dat geld hadden ze Clasie ook kunnen kopen, dom van die Engelsen".
Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:
- Martinez voor € 40 miljoen naar Bayeren
- Illarramendi voor € 32 miljoen naar Madrid
- Herrera voor € 37 miljoen naar Man Utd
Dat is gewoon € 110 miljoen aan transferinkomsten in 3 jaar tijd!
-
Van een grote competitie naar een andere, nog grotere competitie, is toch iets anders dan een scout sturen naar Go Ahead tegen Excelsior. Voor de toppers in Nederland kan alleen een tussenstap (Spurs-niveau of net daaronder), die goed uitpakt, later zorgen voor een grote transfer.gaizka schreef:Ik ken deze jongen niet, goede aankoop voor dat bedrag? Bilbao doet overigens goede zaken de laatste jaren:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
www.nusport.nl'FC Barcelona brengt bod van 88 miljoen euro uit op Suarez'
FC Barcelona heeft woensdag een bod van ongeveer zeventig miljoen pond (zo’n 88 miljoen euro) uitgebracht op Luis Suarez.
Dat bericht The Guardian. Vertegenwoordigers van Liverpool en FC Barcelona voerden constructieve onderhandelingen, hoewel ze nog niet tot een akkoord kwamen.
De nummer twee van de voorbije Premier League zou een bedrag van honderd miljoen euro willen hebben voor de speler die zich afgelopen seizoen tot topscorer kroonde.
De besprekingen zullen de komende dagen worden voortgezet. Mogelijk wordt Alexis Sanchez in de deal betrokken. Liverpool heeft belangstelling getoond voor de Chileen die bij FC Barcelona niet kan rekenen op een basisplaats.
De 27-jarige Suarez mag tot eind oktober geen wedstrijden spelen van de FIFA omdat hij afgelopen maand tijdens het WK de Italiaan Giorgio Chiellini beet. Begin deze week bood de Uruguayaan daarvoor zijn excuses aan.
Excellent
"Suarez heeft zijn fout toegegeven, dat is heel belangrijk", meldde sportief directeur Andoni Zubizarreta van FC Barcelona eerder deze week tijdens de presentatie van aankoop Ivan Rakitic.
"Iedereen weet dat hij een excellente voetballer is en dat hij overal kan spelen in de aanval. Iedereen weet echter ook dat hij momenteel voor Liverpool speelt."
Eind vorig jaar zette Suarez zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2018 bindt aan Liverpool.
Ik begreep van Simon Zwartkruis dat Ajax een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Suarez.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Koeman koopt intussen de Eredivsie leeg. Naast Pelle wil ie ook Tadic.
Whitey on the moon.
Zou dat nou uberhaupt gaan werken bij Barcelona met Suarez? Ik moet het nog even zien hoor. Bij Liverpool mag hij natuurlijk doen en laten wat hij wil. In Catalonië zal zijn rol toch wat anders zijn.
Nil volentibus arduum
neymar messi suarez
dat is wel een voorhoede hoor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Die som kan ook makkelijk twee blijken ipv vier. Jarenlang het Real-probleem: een verzameling sterren, maar geen team. Ego's die zelf willen ipv elkaar helpen/aanvullen.elliquido schreef:neymar messi suarez
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat bedoel ik. Is dit niet veel te veel een playstation opstelling? Leuk in zo'n spelletje maar in de praktijk gaat het niet werken.
Ik weet dat het stuk voor stuk kleine ventjes zijn maar of er plek is voor die drie in één aanval?
Ik weet dat het stuk voor stuk kleine ventjes zijn maar of er plek is voor die drie in één aanval?
Nil volentibus arduum
Mooi meegenomen!Duke schreef: Ik begreep van Simon Zwartkruis dat Ajax een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Suarez.

Voor spelers uit de Eredivisie krijg je niet veel, naar internationale maatstaven.
Wat moet Barcelona met Suarez? Hij past niet bij het voetbal dat ze spelen. Bovendien hebben ze straks geen twee, maar drie kapiteins op een schip. Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Ik denk dat Barcelona het tiki-taka-voetbal vaarwel gaat zeggen en het meer op de 'galacticos' gaat gooien. Bij Madrid is dat in feite ook een tijdje goed gegaan totdat die idiote voorzetter Del Bosque ontsloeg.
Suarez is natuurlijk wél een speler die op het randje van buitenspel speelt, in tegenstelling tot Neymar. Ik zie Messi dan ook eerder klikken met Suarez dan met Neymar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Moet er niet aan denken: Messi, (Suarez) en Neymar.elliquido schreef:Leuk om dan barca weer te loten in de cl
Barca mag een andere slogan gaan uitzoeken...het 'meer dan een club' is lachwekkend geworden, eerst Qatar als shirtsponsor en nu het aantrekken van Suarez (en het belachelijke argument dat het zogenaamd belangrijk is dat hij alsnog zijn excuses heeft aangeboden).
Messi accepteert geen andere kapitein, ook de reden dat Zlatan moest vertrekken.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Messi, Neymar en Suarez gezellig en goed kunnen samenspelen.
Mee eens.Yopi schreef:Wat moet Barcelona met Suarez? Hij past niet bij het voetbal dat ze spelen. Bovendien hebben ze straks geen twee, maar drie kapiteins op een schip. Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Messi accepteert geen andere kapitein, ook de reden dat Zlatan moest vertrekken.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Messi, Neymar en Suarez gezellig en goed kunnen samenspelen.
Ajax en Liverpool wonnen niet veel met Suarez.Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
-
Dat is afhankelijk van één speler?wimpey schreef:Ajax en Liverpool wonnen niet veel met Suarez.Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ajax en Liverpool hebben meer wedstrijden gewonnen met Suarez. Alleen wonnen andere teams soms nog net even meer. Of zou Ajax in 09-10 wel kampioen zijn geworden zonder Suarez?wimpey schreef:Ajax en Liverpool wonnen niet veel met Suarez.Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee. KJH en Suarez schoten er samen 60 in bij Ajax. Maar wanneer je als team niet goed verdedigt, word je dus geen kampioen. Bij Liverpool min of meer hetzelfde verhaal, met Suarez en Sturridge.Demosthenes schreef:Dat is afhankelijk van één speler?wimpey schreef:Ajax en Liverpool wonnen niet veel met Suarez.Yopi schreef: Hij zal wel presteren (hij presteert overal) maar of het de club verder brengt????
Als aanvaller past Suarez in ieder team. Als team player en als onderdeel van als team verdedigen niet. Daarom verbaast het me dat hij naar Barcelona gaat, want die deden het altijd als team erg goed. Lijkt een trend te zijn daar: eerst Neymar, nu Suarez. Individu voor team, het galactico-principe.
Alleen is Suarez juist één van de beste spitsen ter wereld in het leiden van de pressie op de tegenstander, zoals Messi dat ook was (al is daar de afgelopen tijd weinig meer van te zien).
Punt is eerder dat Suarez in balbezit anders, directer wil spelen dan Barca tijdens de gloriedagen deed, maar dat geldt ook voor Rakitic. En Xavi gaat natuurlijk weg. Gaat Luis Enrique de accenten verleggen?
Punt is eerder dat Suarez in balbezit anders, directer wil spelen dan Barca tijdens de gloriedagen deed, maar dat geldt ook voor Rakitic. En Xavi gaat natuurlijk weg. Gaat Luis Enrique de accenten verleggen?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij jaagt de speler in balbezit op. Da's wat anders dan als onderdeel van een team verdedigen.Bert schreef:Alleen is Suarez juist één van de beste spitsen ter wereld in het leiden van de pressie op de tegenstander, zoals Messi dat ook was (al is daar de afgelopen tijd weinig meer van te zien).
Ik vind Rakitic i.i.g. een prima aankoop. Heeft een mooie lijn in z'n carrière te pakken. Via CH - S04 - Sevilla steeds aanweziger en belangrijker voor z'n teams geworden.Gaat Luis Enrique de accenten verleggen?
Luis Enrique ken ik alleen als speler. Beetje Suarez-achtig he. Driftig mannetje.
Barcelona zal in de steigers moeten, niet alleen qua materiaal, maar op qua approach. Ajax deelde de eerste beuk uit, daarna ging het snel bergafwaarts.
Nou nee, het is er een onderdeel van. Maar goed, in ieder geval is het beeld dat Suarez bij balverlies niets doet onjuist.wimpey schreef:Hij jaagt de speler in balbezit op. Da's wat anders dan als onderdeel van een team verdedigen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het maakt mij eerlijk gezegd geen donder uit hoe Suarez gaat voetballen in Barcelona, als ie maar voor ruim 80 miljoen wordt verkocht en Ajax daar dus een lekker percentage van opstrijkt!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley