Voor spek en bonen meedoen in de CL is niet mijn soort adel. Dan win ik liever die andere Europa cup.Yopii schreef: Van de CL moeten we het natuurlijk niet hebben. Ajax moet presteren in Nederland, in de Eredivisie. Ajax is de grootste en rijkste club van Nederland. Adel verplicht.
De selectie die Ajax dit jaar heeft is tot heel veel in staat. Zeker met het steekpassenrecept van eerder, want dat is niet te verdedigen. Zo'n sterk Ajax staat er - na de overmijdelijke leegloop - waarschijnlijk niet snel weer. Als je zover in de CL komt als dit jaar moet je er vol voor gaan. Dan kost het maar een kampioenschap. Dat laatste zou overigens minder snel zo zijn, als F'noord weer sterker wordt, en de subtop daaronder, dus ik heb geen enkel probleem met een sterker F'noord en psv. Prima. Ik kijk vanuit het plaatje om van Ajax weer een Europese topclub te maken, en dat lukt nooit voor de lange termijn zonder een top competitie. Het moedeloze gejank om het verspelen van een paar punten, omdat je dan het kampioenschap verspeelt, hangt me zo de strot uit. Ik heb geen idee hoe vaak Ajax kampioen is geworden in mijn tijd, maar de CL winsten zal ik nooit vergeten. Daar gaat het voor mij om. Een kampioenschap is een troostprijs. Win de CL!