Mag je vinden. Maar hij was natuurlijk al op leeftijd, sprak geen Nederlands en we hebben al zo’n ervaren keeper. Dit was nooit een keeper die Ajax heel veel beter zou maken. Dus dan moet je doorselecteren.WP_Legend schreef: ma jul 07, 2025 11:57 pm Die keeper was prima en rete goedkoop te behouden, prima eerste of tweede keeper. Maar dat is dus juist niet gebeurd... Een zeer twijfelachtige beslissingen..
Borna Sosa
Moderator: mods
-
Re: Borna Sosa
Whitey on the moon.
Je had dus Pasveer moeten dumpen en Matheus moeten halen met daarachter nog een jonge goalie. Of Jaros voor 2 jaar moeten huren.GangstaRiB schreef: di jul 08, 2025 6:59 amMag je vinden. Maar hij was natuurlijk al op leeftijd, sprak geen Nederlands en we hebben al zo’n ervaren keeper. Dit was nooit een keeper die Ajax heel veel beter zou maken. Dus dan moet je doorselecteren.WP_Legend schreef: ma jul 07, 2025 11:57 pm Die keeper was prima en rete goedkoop te behouden, prima eerste of tweede keeper. Maar dat is dus juist niet gebeurd... Een zeer twijfelachtige beslissingen..
Maar ik moet zeggen dat ik met deze strategie ook wel kan leven. Gooi die jonge jongen volgend jaar maar voor de leeuwen en dit jaar veel minuten in JA en bijvoorbeeld in de beker.
IK GELOOF!!!!!!
Met Reyverson hebben we toch al een talentvolle keeper in deze leeftijdsgroep...
Misschien niet talentvol genoeg?WP_Legend schreef: di jul 08, 2025 9:26 am Met Reyverson hebben we toch al een talentvolle keeper in deze leeftijdsgroep...
IK GELOOF!!!!!!
Ajax leidt amper een keeper op die geschikt is voor het eerste. Van der Sar, Stekelenburg, Vermeer (mwah), dan heb je het wel gehad in de afgelopen dertig jaar. Sar heeft daarbij niet eens de jeugdopleiding doorlopen. (Onana reken ik niet mee, die kwam op seniorenleeftijd naar Ajax.)
Snap trouwens niet dat Pasveer mag blijven, die is 41 en elk jaar ligt hij een paar maanden uit met een blessure. Als Jaros beoogd eerste keeper is en Heerkens zit daarachter, wat moeten we dan met Pasveer?
Snap trouwens niet dat Pasveer mag blijven, die is 41 en elk jaar ligt hij een paar maanden uit met een blessure. Als Jaros beoogd eerste keeper is en Heerkens zit daarachter, wat moeten we dan met Pasveer?