De Opvolger van Sjon en Fred

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie wil jij als opvolger van Sjon?

Erik Ten Hag
7
30%
Kjetil Knudsen
4
17%
Ron Jans
1
4%
Paul Simonis
0
Geen stemmen
Frank De Boer
1
4%
Inigo Perez
5
22%
Rogier Meijer
0
Geen stemmen
Anthony Correia
0
Geen stemmen
Roger Schmidt
1
4%
Thiago Motta
1
4%
Patrick Vieira
1
4%
Maarten Martens
1
4%
Hendrie Kruzen
1
4%
Mitchell Van der Gaag
0
Geen stemmen
Dave Vos
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 23

Jinne
Site Admin

Re: De Opvolger van Sjon

Bericht door Jinne »

Michel, Perez en Sarabia worden nu genoemd door VI.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ik denk dat het “gewoon” die Michel wordt en dat Daley een rol krijgt als speler en verlengstuk of als assistent.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Jinne schreef: di jan 13, 2026 8:37 am Michel, Perez en Sarabia worden nu genoemd door VI.
Die namen worden volgens mij genoemd op basis van speculatie (als in “Jordi zal vast wel een Spanjaard willen halen, en dan zou het 1, 2 of 3 kunnen zijn”), en niet op basis van geruchten/info dat ze er daadwerkelijk mee bezig zijn.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op di jan 13, 2026 10:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Yopii

Bericht door Yopii »

Heeft een van jullie een gefundeerd oordeel over deze trainers?
Historicus

Bericht door Historicus »

Mr. Ajax schreef: di jan 13, 2026 10:00 am
Jinne schreef: di jan 13, 2026 8:37 am Michel, Perez en Sarabia worden nu genoemd door VI.
Die namen worden volgens mij genoemd op basis van speculatie (als in “Jordi zal vast wel een Spanjaard willen halen, en dan zou het 1, 2 of 3 kunnen zijn”), en niet op basis van geruchten/info dat ze er daadwerkelijk mee bezig zijn.
Ja, die indruk krijg ik ook erg. En dat terwijl hij op Cyprus en in Israël juist een overwegend Nederlandse staf had aangetrokken.
Orange14

Bericht door Orange14 »

Xabi Alonso
Appie Nouri will forever be remembered for his grace and humanity on and off the pitch!
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Historicus schreef: di jan 13, 2026 7:31 pm
Ja, die indruk krijg ik ook erg. En dat terwijl hij op Cyprus en in Israël juist een overwegend Nederlandse staf had aangetrokken.
In Israel heeft ie wel een aantal Spanjaarden gehaald (zowel spelers als trainers), maar dan nog is er nu volgens mij niks concreets en zijn het puur aannames.
Lionel

Bericht door Lionel »

Orange14 schreef: wo jan 14, 2026 1:23 pm
Xabi Alonso
Zou nou interessant zijn!
IK GELOOF!!!!!!
Arthur

Bericht door Arthur »

Alsof zo'n control freak in zo'n amateuristische organisatie zou willen werken :drecul.gif:
Misschien kunnen we hem AD, TD en trainer tegelijk maken.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Arthur schreef: wo jan 14, 2026 9:08 pm Alsof zo'n control freak in zo'n amateuristische organisatie zou willen werken :drecul.gif:
Misschien kunnen we hem AD, TD en trainer tegelijk maken.
Binnen een maand een burnout. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Gaat toch gewoon naar Liverpool. Slot zal het seizoen wel af mogen maken en wordt dan bedankt voor bewezen diensten en kan vertrekken.

Dan kunnen we beter voor Pep gaan. Net zoals onrealistisch maar heeft in ieder geval een band met Cruijff. En zal misschien wel toe zijn aan een echte uitdaging.
Tijd voor iets nieuws.
Yopii

Bericht door Yopii »

Arthur schreef: wo jan 14, 2026 9:08 pm Alsof zo'n control freak in zo'n amateuristische organisatie zou willen werken :drecul.gif:
Natuurlijk wel, met de adviezen van de Bestuursraad komt alles goed. :hypocrite.gif:
Yopii

Bericht door Yopii »

Sjon zelf dus naar Spurs, als assistent van Frank.

Hmm, kan hij Jaros even ophalen?
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Robin Veldman. Misschien nu niet, maar vanwege zijn connectie met Beuker zie ik hem nog wel weer in the picture komen bij Ajax.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Historicus

Bericht door Historicus »

Yopii schreef: do jan 15, 2026 3:22 pm Sjon zelf dus naar Spurs, als assistent van Frank.

Hij - of zijn zaakwaarnemer - kan wel goed lobbyen blijkbaar.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Historicus schreef: vr jan 16, 2026 8:46 pm
Yopii schreef: do jan 15, 2026 3:22 pm Sjon zelf dus naar Spurs, als assistent van Frank.

Hij - of zijn zaakwaarnemer - kan wel goed lobbyen blijkbaar.
Het zal ongetwijfeld zijn zaakwaarnemer zijn dan.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Geruchten in Spanje (AS) over Xavi, nu Jordi er is. Geen idee of er iets van klopt, maar zouden we dat moeten willen? Heeft het toch slecht gedaan bij Barca?
columbus

De Opvolger van Sjon

Bericht door columbus »

Las ik ook. Maar volgens mij puur gebaseerd op een foto waar ze samen op stonden

Zelf niet zo’n voorstander van Xavi, heeft net zoveel ervaring als Heitinga en van Persie.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

columbus schreef: ma jan 19, 2026 1:22 pm Las ik ook. Maar volgens mij puur gebaseerd op een foto waar ze samen op stonden

Zelf niet zo’n voorstander van Xavi, heeft net zoveel ervaring als Heitinga en van Persie. Afbeelding
Nou, wel iets meer. Was toch wel zo’n 2,5 seizoen hoofdcoach bij Barca. Lees nu ook dat ie wel kampioen is geworden daar en de super cup heeft gewonnen. Moet ook wel bij gezegd worden dat Barca toen in een lastige periode zat bij zijn aanstelling.

Voor wat het waard is allemaal.
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Nou ja, 5 jaar ervaring want hij heeft ook 2,5 jaar in Saoedi Arabië gewerkt en was daar best succesvol. Niet dat dat alles zegt want het niveau stelt ook niet heel veel voor, maar het is wat anders dan Barcelona. Je hebt daar toch met mindere voetballers te maken en dan moet je het toch over weten te brengen. Dat is blijkbaar gelukt.
Tijd voor iets nieuws.
columbus

Bericht door columbus »

Ja dat is waar. Is langer geweest dan ik dacht.

Maar ik bij hem het idee dat hij een goede trainer is met een elftal die op het zelfde niveau voetballen als hij heeft gedaan. Hoe moet ik dat uitleggen? Dat hij dingen verwacht die zijn spelers niet kunnen uitvoeren. Door een gebrek aan kwaliteit
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik meen me te herinneren dat men in Barcelona niet zo enthousiast over hem was. En ik deel het gevoel dat hij niet zo zou passen omdat je dan een voormalig topspeler haalt die andere maatstaven heeft. Ik wil gewoon een vakidioot die overal bovenop zit.
Nil volentibus arduum
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Nou ja, dan zou het in het Midden Oosten toch slechter moeten zijn gegaan. Daar zullen ze zeker niet van zijn niveau zijn geweest.
Zidane lijkt me wel zo een trainer. Die deed het geweldig bij Real Madrid maar daar is het ook makkelijker. Moet je er voor zorgen dat de spelers tevreden zijn en blijven. En een speelplan hebben. Maar voetballen hoef je je ze niet aan te leren.

Weet niet of Xavi geschikt is. Heeft wel wat ervaring en zeker bij Barcelona in zijn jaren was het niet heel erg rustig. Dit was na het vertrek van Messi. En daar heeft hij blijkbaar redelijk mee om kunnen gaan.
Tijd voor iets nieuws.
elliquido

Bericht door elliquido »

het is toch heel simpel allemaal

zoek een coatsjch met een profiel van

" michels, van gaal, ten hag, " maw ; bikkelhard, eerlijk, hard werkend, voetbal know how, didactisch. (michels en van gaal waren niet voor niets leraren) intelligentie.

STOPPEN met ex 1e elftal incrowd zonder bewezen track record bij kleinere clubs.; echt nooit meer doen.

kortom, een simpel wervingsbureau kan de was doen.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Yopii

Bericht door Yopii »

Zidane lijkt me wel zo een trainer. Die deed het geweldig bij Real Madrid maar daar is het ook makkelijker.
Niet gemakkelijker, het is anders. Je moet het maar kunnen met al die ego's.
Plaats reactie