AFC Ajax - FC Groningen 21 mei 2026 (18:45)
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: AFC Ajax - FC Groningen 21 mei 2026 (18:45)
Met Bouwman halen we normaal wel meer punten toch?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het waren 200 fantastische minuten. En onze andere Japanse vriend kwam nog in media met zijn verhaal dat hij zijn eigen kok mee heeft om fit te zijn. In een heel seizoen Eredivisie kwam hij ook netjes tot 18 duels en in totaal 1300 minuten.Alexander schreef: wo mei 20, 2026 1:35 pm De WK gangers, inclusief onze Japanse back die nooit speelt, zijn toevallig morgen allemaal afwezig vanwege 'blessures'.
We hebben lekker geïnvesteerd in brekebeentjes. Of Heitinga en co weten niet wat topsport inhoudt of onze medische staf is om te janken. Of driemaal raak…
- Jinne
- Site Admin
Ik denk inderdaad XXX raak.
Itakura zou zogenaamd altijd inzetbaar zijn. Nou, dat hebben we gemerkt afgelopen jaar. Sutalo heeft ook regelmatig wat. Eerlijk gezegd, als ik hem zie bewegen heb ik ook altijd het idee dat hij niet helemaal compleet afgetraind is. Daar is wel wat te winnen met een goede begeleiding.
Ik denk dat alledrie die gasten het liefst volgend jaar niet meer bij Ajax spelen. Tomiyasu zien we natuurlijk sowieso niet meer terug. Maar die andere twee hebben op z'n minst geen zin om risico te nemen met het oog op het WK. Terwijl ze zelf ook een bijdrage hebben geleverd aan het feit dat hun club nu nog playoffs moet spelen.
Ik denk dat alledrie die gasten het liefst volgend jaar niet meer bij Ajax spelen. Tomiyasu zien we natuurlijk sowieso niet meer terug. Maar die andere twee hebben op z'n minst geen zin om risico te nemen met het oog op het WK. Terwijl ze zelf ook een bijdrage hebben geleverd aan het feit dat hun club nu nog playoffs moet spelen.
Nil volentibus arduum
Die García maakt de ene onnozele opmerking na de andere. Eerst zegt ie dat we volgend jaar kampioen kunnen worden, nu zegt ie weer dat we de conference league kunnen winnen. Hou gewoon je bakkes en zorgt eerst maar dat je die playoffs wint pannenkoek 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
spaanse ...temparament...
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Zo dom inderdaad. Waarom zou je het toch zeggen?Trab schreef: wo mei 20, 2026 7:28 pm Die García maakt de ene onnozele opmerking na de andere. Eerst zegt ie dat we volgend jaar kampioen kunnen worden, nu zegt ie weer dat we de conference league kunnen winnen. Hou gewoon je bakkes en zorgt eerst maar dat je die playoffs wint pannenkoek
Dat is altijd zo: de spelers falen en de club betaalt. Hoor je een speler na degradatie zeggen dat hij wel op het hoogste niveau wil spelen. Had daar dan voor gezorg, pannenkoek, denk ik dan.Marillion schreef: wo mei 20, 2026 6:23 pm Itakura zou zogenaamd altijd inzetbaar zijn. Nou, dat hebben we gemerkt afgelopen jaar. Sutalo heeft ook regelmatig wat. Eerlijk gezegd, als ik hem zie bewegen heb ik ook altijd het idee dat hij niet helemaal compleet afgetraind is. Daar is wel wat te winnen met een goede begeleiding.
Maar ja, voetbal is ook een teamsport. In een giftige sfeer komt geen speler uit de verf, dat is dan ook wel weer zo.
- Liberty
- Contacteer:
Ach, in de beginjaren van Frank de Boer stond Ajax ook bestuurlijk onder hoogspanning. Ging er niet bepaald beter aan toe dan nu het geval is. En toch werd de club 4 keer kampioen.
Het kan dus wel. En het moet ook geen excuus worden. Uiteindelijk doen de meeste spelers het vooral voor zichzelf.
Het kan dus wel. En het moet ook geen excuus worden. Uiteindelijk doen de meeste spelers het vooral voor zichzelf.
Tijd voor iets nieuws.
Wel of niet voor de buis gaan zitten. That's the question.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat sowieso. Alleen of ik 90 minuten blijf of tussen nog wat anders doen ligt absoluut in de lijn der mogelijkheden
Ik vrees dat het bij mij op de achtergrond aan gaat staan, ik ondertussen andere dingen doe en ultimo het grootste deel mis. Hooguit reageer op commentator die doet of er goal valt.columbus schreef: do mei 21, 2026 2:20 pm Dat sowieso. Alleen of ik 90 minuten blijf of tussen nog wat anders doen ligt absoluut in de lijn der mogelijkheden
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Haha. Op die manier keek ik de laatste wedstrijden ookzeux schreef:Ik vrees dat het bij mij op de achtergrond aan gaat staan, ik ondertussen andere dingen doe en ultimo het grootste deel mis. Hooguit reageer op commentator die doet of er goal valt.columbus schreef: do mei 21, 2026 2:20 pm Dat sowieso. Alleen of ik 90 minuten blijf of tussen nog wat anders doen ligt absoluut in de lijn der mogelijkheden

- Jinne
- Site Admin
Daarom prima dat ie om kwart voor 7 is. Ook als je kijkt heb je daarna nog wat aan je avond.
WW, Deev en Steven allen weer basis.
WW, Deev en Steven allen weer basis.
Het zonnetje schijnt. Het regent niet. Maar misschien dat het nu te warm is?
Nil volentibus arduum
-
Historicus
Ziggo 1 zendt de docu Ajax Wereldkampioen uit. Lekkere timing!
Is er geen VAR?
Die eerste van Godts was buitenspel, maar over die van net heb ik mijn twijfels.
Die eerste van Godts was buitenspel, maar over die van net heb ik mijn twijfels.
Nou, daar is ie dan toch.
Amsterdam-Noordoost 1 - Groningen 0
Amsterdam-Noordoost 1 - Groningen 0
-
GangstaRiB
Weghorst heeft 10 minuten nodig om te schieten.
Whitey on the moon.
Lichtvoetig 'afgewerkt' van Weghorst... 
Laatst gewijzigd door zeux op do mei 21, 2026 6:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
WW in de slomo.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Geen zin om het op te zoeken, maar geen return toch?
-
Thijs
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Klopt
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nee gelukkig niet. Wel een tweede helft.
Nil volentibus arduum